Kış Okuma Şenliği | 2019

Herkese merhaba. Kış okuma şenliği de gelip çattığına göre yılın sonuna yaklaştık demektir ki 2019 tarihli başlıklar atılmaya başlandı bile. Şenlik hakkında bilgi almak ve katılmak isterseniz sizi şöyle alalım...

Şimdi kategorilere bir bakalım...

1.Kategori (10 puan):  İsminde "Kış" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "Kış" mevsiminde geçtiği bir kitap. 
Bir Noel Şarkısı - Charles Dickens 

2.Kategori (10 puan): Adında "Dilek" kelimesi geçen bir kitap. 
➤ 

3.Kategori (10 puan):  Necati Cumali veya Ahmet Hamdi Tanpınar'dan bir kitap.
➤ 

4. Kategori (10 puan): Ömer Hayyam'ın hayatı ya da onun yazdığı ya da konusunda geçtiği bir kitap. 
➤ 

5. Kategori (10 puan): Polisiye / Gerilim türünde bir kitap. 
➤ Gördüğüne Asla İnanma - Mario Mazzanti

6. Kategori (10 puan): Türk / Dünya klasiklerinden bir kitap. 
➤ Refet - Fatma Aliye

7. Kategori (10 puan): En az 600 sayfa olan bir kitap. 
➤ Kralların Merhameti - Ken Liu (Evet 3. seferdir şenliklere yazıyorum. 🙈 Umarım bu sefer okuyabilirim. 😅)

8. Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili bir kitap. 


9. Kategori (her kitap 10 puan): İzlediğiniz bir Filmde ya da Dizide gördüğünüz bir kitap. 
➤ 

10. Kategori (her kitap 10 puan): Psikoloji / Felsefe türünde bir kitap. 
➤ 

11. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Yaşadığınız şehrin ilk ve son harfleri ile başlayan iki kitap. (İstanbuL)
➤ İ: İkigai - Hector Garcia, Francesc Miralles 
➤ L: 

12. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kapağındaki baskın rengi Siyah / Kırmızı / Yeşil / Beyaz olan dört kitap. 
➤ Siyah: Siyah - Talha Bora Öge
➤ Kırmızı: Fahrenheit 451 - Roy Bradbury
➤ Yeşil: Nil'in Melikesi - Sibel Eraslan 
➤ Beyaz: İntihar Ormanları - Ezgi Durmuş 

13. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Baş harfleri alfabeye göre sıralanan dört kitap. 
➤ AZ - Hakan Günday
➤ Bul Beni Ziba - Farhad Hasanzadeh
➤ Cumali - Mehmed Alagaş
➤ Dr. Jekyll ile Bay Hyde - Robert Louis Stevenson 

14. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.  | "Seri Kitapları Seri Okuyoruz" etkinliği için dört kitap. 
➤ Melez - Jennifer L. Armentrout ✔
➤ Opal - Jennifer L. Armentrout 
➤ Günlerin Sonu - Susan Ee 


Benim kategoriler için seçtiğim kitaplar bunlardı. Şule abladan tırtıkladığım fikirle seçtiğim kitapları başucumdaki kitaplığa yerleştirdim. 😋 Uslu uslu okunmayı bekliyorlar. 😅



Boş kalan kategoriler için önerileriniz varsa yorumda belirtin lütfen. Siz şenliğe katıldınız mı? İçlerinde okuduğunuz, önce bunu oku dediğiniz var mı? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Yedinci maddemiz aynı :) Bir Noel Şarkısı'nı çok severim. Fahrenheid 451'i de . Son kategoriyi ben de seri kitaplara ayırdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha çok iyi 🤩 Bir Noel Şarkısı'nı Rory Gilmore Kitap Kulübüyle okuyoruz katılmak istersen beklerim. 😘 Listeni yayınladın mı, hemen bakıyorum 🤩

      Sil
  2. Bakacağım mutlaka, teşekkür ederim. :9

    YanıtlaSil
  3. Şenlik kitaplarını ayrı bir yere koymak iyi oluyor. Elindeki kitabı bitirdikçe gidip oradan yenisini seçiyorsun :-)

    Eğer 3 şenliktir yazıyorsan daha azmış. Benim 3 senedir yazıp okumadıklarım var :-)

    Necati Cumalı'dan iki öykü kitabı okudum: Ay Büyürken Uyuyamam ve Susuz Yaz. İkisi de güzeldi.

    Bol okumalı ve keyifli bir şenlik diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen böyle sıradaki kitabı seçmek çok daha kolay oldu. :)

      Ayy aman o kadar sürünmesin yaa. :D

      Bakacağım ikisine de. :)

      Teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Keyifli okumalar dilerim
    Şule bin fikri supertabisi
    Öneriler de harika
    Fahrenheit çok sevdim bende

    💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Dimi bence de çok pratik oldu. :) Ben de severim umarım. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison