Bu Hafta | 10 - 16 Aralık 2018

Herkese merhaba! Nasılsınız. Ben oldukça iyiyim. Bu hafta pek aktif olamadığımın farkındayım. Biraz tembel bir hafta oldu benim için. Bugün bile bu yazı için çok üşendim, kendimi baya zorlamam gerekti. O yüzden fazla uzatmadan bakalım bu hafta nasıl geçmiş...

Pazartesi günü planladığımdan biraz geç uyanınca kahvaltı yapamadan -normalde kahvaltı yapmadan çıkmam- çıktım evden. Yol boyunca nedense aklımda Twilight ile ilgili bir kurgu dönüp durdu. Nereden çıktı hiç bilmiyorum. Neyse işte, önceki yazıda bahsettiğim gibi, sağlıklı karar verme konusunu işledik. Bugün kendimi bu yazı için zorladıysam, bildiğiniz gibi, bu ders sayesinde. 😋 Dersten sonra kahvaltı yapıp kütüphaneye kaldım. Psikolojinin kalan notlarını çıkardım. Sonra Masa dergisini almak için Capitol'e geçtim. (Çünkü Harry Potter var kapakta. 😅) Ama D&R'da da Nezih'te de yoktu. Eve dönüşte de bizim orada ki Kıdemli'ye uğradım. Orada da yoktu. 🙈Ben de eve döndüm. Yemekten sonra televizyon karşısına geçip Dexter'dan 1 bölüm ve Thor filmini izledim. Sonra annemle Uncontrollably Fond'un finalini izledik -nihayet-. Çukur'un saati gelince de Talha'dan bilgisayarı devralıp bloga geçen haftanın yazısını girdim.

En sevdiğim gün salı olabilir. Çünkü neredeyse öğlene kadar uyuyabiliyorum. 😅 Siyaset dersi vardı. Tam derse saatinde yetiştim deyip koltuğa oturunca başka bir hoca gelip. Siyasetçinin hasta olduğunu, dersin de iptal olduğunu söyledi. 😒 Biz de kızlarla Capitol'e gidip takıldık. Baya oturduk sonra evlere dağıldık. Ve ben lanet olası Şahin Tepesi dizisine başladım. Sabah annem son bölümün tekrarını izlerken denk gelince bazı sahneleri ilgimi çekmişti. Yani anlayacağınız bütün akşamı Şahin Tepesi'nin 2 bölümünü izleyerek geçirdim. 🙈 Bu arada Nil'in Melikesi'nin bitmesine çok az kaldığından ve muhtemelen eve dönüşte kitapsız kalacağımdan yanıma Günlerin Sonu'nu almıştım. Yani gün içinde onu okudum. 😁

Çarşamba günü bana en uzun gelen gün. Tabii bunda okula vardığımda havanın hala karanlık olmasının da etkisi olabilir. 😴 İngilizce dersinden sonra yine baya vaktimiz olduğundan bir şeyler atıştırıp sohbet ettik. Biraz da kitap okudum. Sonra Hukuk dersine girdik. Ders sırasında ilk karın düştüğü gördük. 😍 Millet hocayı ikna edip ara verdirdi. Bir story molası verdik. Şaka değil hoca aynen "Hadi bir story çekin gelin" dedi. 😂 Tabii kar yağışı sürmedi maalesef bir serpip geçti kar bulutu. İnşallah yılbaşı karlı geçer. 🙏 Dersten sonra direkt eve döndüm. Şahin Tepesi'nin 3. bölümünü izledim. 🙈 Sonra uyumuşum. 😅 Saat 10 gibi uyandım. Kalkıp biraz ajandamı düzenledim. Yeni ajandama ufaktan başladım. 😍 Tam kullanmak için sabırsızlanıyorum. 😁 Sonrasında sıcak çikolata yapıp Nil'in Melikesi'ni aldım elime ve kitabı bitirdim. 😋

Perşembe günü de en sevdiğim ders olan İletişim dersi vardı. Bu dersin hocasını çok seviyorum. Çok bilgili ve konuşmayı seven birisi. Derste bir çok şeyden bahsediyor. Bir de tabii ders arasında 40 dakika mola veriyor. 😋 Bizde kızlarla sohbet ediyoruz. Dersten sonra kütüphaneye kalacaktım ama sonra acıkınca Capitol'e gidip yemek yedim. 🙈 Sonra dergi gelmiş mi diye D&R'a gittim. Ve nihayet dergiyi aldım. Bir de gezinirken dvdlerde %50 indirim görünce belki bir şeyler bulurum diye bir karıştırayım dedim. Karıştırırken de Alacakaranlık serisinin kutu setini buldum normalde 50 lira olan set indirimle 25 liraya geliyordu. Alacakaranlık'ın benim için ayrı bir yeri olduğunu biliyorsunuzdur eminim. Bu fırsatı kaçıramayacağımdan hemen adım. Bir de animasyonlara baktım belki uyguna anime dvdsi bulurum diye ama beğendiğim animenin fiyatı uygun değildi. Sonra Talha'ya Aslan Kralın ve Oyuncak Hikayesinin ilk filmlerini aldım. Disney'den sevdiği filmleri koleksiyon yapmak istiyordu. Sonra eve döndüm. Dexter'ın 6. sezonunu bitirdim. Biraz İletişim'den not çıkarttım.

Cuma günü annem Eminönü Çarşı'ya gitmiş. Uyku arasında söylemişti bana. Ben de alarm falan kurmadığımdan saat 1'e kadar uyumuşum. Annem arayınca uyandım. 🙈 Kendime kahvaltı hazırlayıp televizyonun karşısına kuruldum. Netflix'in yeni Türk dizisi olan Muhafız'a başladım. İlk 3 bölümünü izledikten sonra film izlemeye kadar verdim. The Holiday'i izledim. Çok keyifliydi. Annem geldi ama sonra da komşuya gitti. Ben de Dvd'yi kurup Alacakaranlık ile Yeni Ay'ı izledim. 🙈

Cumartesi de önceki günden çok farklı değildi. Annem teyzeme gitti. Bende sabahtan Talha'yla ikimize kahvaltı hazırladım. Önceki gün Şahin Tepesi'nin yeni bölümü yayınlanmıştı ve tabii ben canlı yayın izlemeyi sevmediğimden bugün tekrarını açıp izledim. 😁 Başlamasa mıydım acaba bu diziye? 😋 Sonrasında da Muhafız'dan 1-2 bölüm izledim. Annem gelince yemek yedik. Sabahtan birazcık bulaşık bıraktığım için mutfağı bana kitledi. 🙈 Sonrasında bayadır tırnaklarıma bakmadığım için bakım yaptım. Sonra biraz ders çalışayım dedim ama tabii bünye tembelliğe çabuk alışınca kendimi veremedim.

Pazar günü amcamlara kahvaltıya gittik. Halam'ın kızı ve çocukları da oradaydı. Gitmemizin en büyük sebebi onlardı. Ufaklıkları baya özlemiştim. Hep birlikte kahvaltı yaptık, sohbet ettik. Baya oturduk orada. İnstagramdan görmüşsünüzdür belki, maalesef kitabım ıslandı. Çantanın içinde mataradan su sızmış ve olanca suyu da kitap içmiş. 😓 En nefret ettiğim durum. 😔 Akşam da ablam bizi eve bıraktı. Akşamın geri kalanında Muhafız'ın kalan bölümlerini izleyip bitirdim. Ben oldukça beğendim diziyi. Elbette eksik yanları vardı ama yine de güzeldi bence.

Benim tembel bir haftam böyle geçti.  Anca bir şeyler izlemişim. Doğru düzgün kitapta okuyamadım. Genelde sadece yolda gidip gelirken okumuşum. Benim için baya tembel bir haftaydı ama umarım siz okurken keyif almışsınızdır. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın.