Kasım Ayında Okuduklarım | 2018


Herkese merhaba! Baya gaza geldim bu aralar tıkır tıkır yayınlıyorum postları. Bir maşallahınızı alırım ki nazar deymesin böyle devam edeyim. 😅 Bu ay çok güzel kitaplar okudum. Keyifli, dolu dolu geçen bir ay oldu. Şimdi bakalım bu ay neler okumuşum...
Bir Devrin Son Sultanı II. Abdülhamid - Vahdettin Engin

Sayfa Sayısı: 376
Puanım: 3,9 / 5

Kardeşimin kitaplığına dadanmanın sonucunda Elveda Güzel Vatanım'dan sonra II. Abdülhamid'in hayatını ve dönemin şartlarını anlatan bu kitabı okudum. Elveda Güzel Vatanım'ı okurken bazı yerlerde ne kadarı kurgu ne kadarı tarih olduğunu kestirememiştim ancak bu kitabı okuduktan sonra bazı şeyler kesinleşti. Akıcı bir anlatımı vardı. Abdülhamid'in eğitim politikaları, uluslararası politikaları gibi başlıklar altında hem padişahın faaliyetleri hem de dönemin şartları anlatılıyordu. O dönem hakkında pek bilgim olmadığından baya faydasını gördüğüm bir kitap oldu. 
Hatice - Serdar Çekinmez

Sayfa Sayısı: 174
Puanım: 4,2 / 5

Kısacık, özgün ve farklı bir günümüz romanlarından. Ben severek ve bazı şeylerin farkına vararak okudum. Güzel bir okuma oldu benim için. 


Tadımlık Aşk - İlknur Birdal

Sayfa Sayısı: 440
Puanım: 4,9 / 5

Canım İlknur ablamın çıkan son kitabı. Geçen sene çıkmasına rağmen bekletiyordum çünkü diğer kitabının ne zaman çıkacağı belli değildi. Hala belli değil maalesef ama hem güz okuma şenliğinin kategorilerine uyunca hem de İlknur ablacığımın kalemini özleyince dayanamayıp okudum ve çok keyif aldım. Günümüz aşk romanları gibi ve insanların tabiriyle "watpad" kitaplarından değil Tadımlık Aşk. Farklı karakterlere değinmesiyle, kurgusuyla ve gerçekçiliğiyle çok içten çok samimi bir kitap. İlknur ablanın en sevdiğim kurgularından olan Yalnızlığın Rengi'de çıkması planlanan kitap. Umarım çok beklemez ve bu güzelliğe de kavuşuruz. 
O Anda - Melike İnci | Kırılma Anları #1

Sayfa Sayısı: 256
Puanım: 5 / 5

Baldanberi Gizem'in önerisiyle aldığım bir kitaptı. Ve çok severek okudum. Yalın fakat derin anlatımıyla, şahane kurgusuyla içine çekiyor kitap sizi. Dili çok ama çok sade iken anlattıkları bir o kadar derin. Bir üçlemenin ilk kitabı olan O Anda'yı çok sevince ikincisini de aldım. Kitaplığımda okunmak üzere bekliyor. 
Balino - Anıl Basılı

Sayfa Sayısı: 64
Puanım: 5 / 5

İnstagramda Anıl Basılı'yı ve kitaplarını sürekli görüyordum. 7'den 70'e herkes çok severek okuyunca bende alıp okumasam olmazdı. Tahminlerimde yanılmadım ve çok sevdim. 😍 Hayal gücü yüksek, hayallerine inanmayı ve onlar için çabalamayı çok güzel bir dille anlatıyor yazar. Herkese okumasını tavsiye ediyorum. 
Melodi - Anıl Basılı

Sayfa Sayısı: 64
Puanım: 5 / 5

Melodi'yi de aynı şekilde çok ama çok sevdim. Hatta ne yalan söyleyeyim Balino'dan daha çok sevdim. 🙈😂 Melodi de dış görünüşe takılmadan sadece sevmeyi öğreten bir kitap. Basılı'nın yeni bir kitabı daha çıkacak, onu da sabırsızlıkla bekliyorum. Ve Kaktüs Aşkına! 🌵Bu kitabı okuyun! 🌵
Kabuk Adam - Aslı Erdoğan

Sayfa Sayısı: 150
Puanım: 4,9 / 5

Eren abinin önerisiyle alıp okuduğum bir kitap oldu. Farklı kurgusuyla hiç beklemediğim yerlere gitti. Son kısımlarda başkaraktere çok kızsam da severek okuduğum bir kitap oldu. 


Üç Yapraklı Yonca - Ayşe Ayhan

Sayfa Sayısı: 368
Puanım: 4,8 / 5

Tüyap Alışverişi yazımda da bahsettiğim gibi merak ettiğim ve kitap kulübü için okuduğum bir kitaptı. Çok ama çok sevdim. Gerçekten. Tadımlık Aşk gibi günümüz aşk romanlarından çok farklı bir çizgide ve çok bizden bir hikaye. Keyifli bir okuma olacağını garanti ediyorum o yüzden okuyun! 😁
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 1892
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 63 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Maşallah😊 Balino'yu merak ettim:)

    YanıtlaSil
  2. bravo size.utandım okurken.son zamanlarda kitaplardan çok uzaklaştığımı blog turu yaparken iyice farkettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🙈 Aslında ben de çok okuyamıyordum ama bu ara güzel kitaplar okuduğumdan sanırım çabucak okunup bitiyorlar. 😊 Keyifli ve çabucak okunan kitaplarla sizde bu uzaklaşmayı kırabilirsiniz. Bunun için Tadımlık Aşk ve Üç Yapraklı Yonca'yı öneririm. 😘

      Sil
  3. Maşallah :-) Sen yaz biz okuyalım.

    Üç Yapraklı Yonca okumak istediğim kitaplardan. Balino ve Melodi'yi sosyal medyada sık sık görüyorum ama niyeyse yabancı yazar yazmıştır diye düşünmüştüm. Türk yazardan böyla okunan ve beğenilen kitaplar çıkmasına sevindim.

    Aralıkta daha çok okuman dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe teşekkür ederim. :)

      Üç Yapraklı Yonca'yı okumaktan keyif alırsın bence. :D Dimi, yazar çok başarılı bir adım attı yayın dünyasına. Ben kendisini de severek takip ediyorum. :)

      İnşallah. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison