Bu Hafta | 3 - 9 Aralık 2018

Herkese merhaba! Aslında bu hafta oldukça sıradan geçti. Ama yine de yazacağım. 💪 Bir de bugün bilgisayar başına geçmeye çok üşendim ama sonra bugünkü ders geldi aklıma. Psikolojide sağlıklı karar vermeyi işledik ve kararların eyleme geçip sürdürülmediği takdirde hiçbir anlamının olmadığını gördük. O yüzden kararımın arkasında durup bu seriye ve blogda düzenli paylaşım yapmaya devam edeceğim. 😁 Bu arada instagramda bir yılbaşı çekilişi başlattım, haberiniz olsun. 😊 Şimdi bakalım bu hafta neler yapmışım. 

Pazartesi günü yine - evet yine - uyuyakaldım. Aferim bana. En sevdiğim ders olan Pozitif Psikoloji'yi kaçırmış oldum. Tabii dersi kaçırdığımı fark edince kızlara mesaj atıp geri yattım. Öğlene kadar uyumuşum... 🙈 Günün büyük çoğunluğunu bilgisayar başında geçirdim. Önce Güz Okuma Şenliği Sonucumu sonrasında da bu seriye devam etme kararımı ertelememek için de geçtiğimiz haftanın yazısını paylaştım. Akşam da The Incredible Hulk'u izledim. Bu Marvel kararım da çok faydalı oldu. Film izlemek istediğimde hiç kararsızlık  yaşamadan sıradaki filmi izliyorum. (Bu yazıda da amma karar kelimesini kullandım. 😅 Bugünkü ders beni epey etkilemiş anlaşılan. 😂) 😅 Sonrasında da Melez'i okuyup bitirdim. 


Salı günü Siyaset dersine gittim. Dönüşünde babamla buluşup birlikte geçtik eve. Her akşam çay faslımız olduğundan çay demledim. Bu arada Kış Okuma Şenliği'nin kategorileri açıklandığından büyük bir keyifle kitaplarımı seçtim. Kategorilere kitap seçmek çok keyifli oluyor gerçekten. 😋 Sonrasında biraz çayla birlikte kitap okuma (Nil'in Melikesi) keyfi yaptım. Günün sonunda da biraz Psikolojiden not çıkarttım.


Size çok şaşıracağınız bir şey söyleyeyim mi? Çarşamba günü az daha uyuyakalıyordum. 🙈😅 Vizelerden sonra biraz tembelleştim sanırım. Bu durumu acilen çözmem gerekiyor. 😒 İlk olarak ingilizce dersi vardı. Hoca neyse ki erken bıraktı da Hukuka girmeden önce biraz kendimize geldik. Hukuktan sonra da kütüphaneye kalmayı planlıyordum çünkü not çıkarmam gereken bir sürü konu birikti. Ancak Hukuktan sonra kendimi çok bitkin hissedince eve döndüm. Bir kaç saat uyumuşum. 🙈 Sonra bilgisayar başına geçip kış okuma şenliği yazısını girip kasım ayında okuduklarım yazısını da planladım. Uyumadan -farkındayım çok uykucuyum- önce de Nil'in Melikesi'ni okudum.


Perşembe günü daha az uykucu olup derse gittim ve dersten sonra da kütüphanede kaldım. Not çıkartıp ders çalıştım. Okula gidiş geliş yolunda Nil'in Melikesi'ni okumaya devam ettim. Ki dönüşte kitap baya sarınca evde de salep yapıp bütün akşam kitap okudum. Bu okumayla bitirmemi bekliyorsunuz değil mi? Ama hayır hala bitiremedim. Belki bu yazıyı paylaştıktan sonra bu gece nihayet bitiririm... Birde o gün Intermittent Fasting denilen beslenme düzenini uygulamaya karar verdim. Ancak gelin görün ki annem o gün ıslak kek yapmış. 😓 Neyse ki iradeli davranıp yemedim. 😅

Cuma günümün boş olduğunu biliyorsunuzdur eminim. Öğlen bir gaza gelip bütün odayı toparlayıp temizledim. 😅 Kitaplığın falan tozunu aldım. 🙈 Kuşumun kafesini de önceki hafta ihmal edince tabii hemen onu da temizledim. Daha sonra bilgisayarı birkaç denemenin sonunda - kabloda temassızlık olduğundan kapanıp durdu 😓- açıp kahvem ve dünden aklımda kalan kek ile birlikte bloga kasım ayında izlediklerim yazısını girerken sakarlık yapıp elime de kahve döktüm. 😂😂 Bir de yine kitap sipariş ettim. 🙈 Ama mazeretim var hakim bey, kitap kulübü için aldım, alırken de yalnız kalmasınlar diye bir iki kitap daha ekledim yanlarına. 😅Günün geri kalanında da Dexter'ın 6. sezonundan birkaç bölüm ve sonra annemle birlikte Uncontrollably Fond'dan bir bölüm izledik.


Cumartesi günü kardeşimle Marmara Forum'a gidelim diye kararlaştırmıştık. Tabii erken gitmeye çok gerek görmediğimizden biraz evde takıldık. TV'de Harry Potter ve Felsefe Taşı'na denk gelince annemle onu izledik. 😋 İnstagramda bir çekiliş başlattım.  Sonra hazırlanıp çıktık. AVM'ye gidince beyfendiye mont ve swetshirt bakındık.  Ben zayıflamaya kararlı olduğumdan kendime bir şeyler bakmadım. Zayıflayınca iyi bir alışveriş yapacağım. 😅 Günün çoğunu aslında gitme sebebimiz olan D&R'da geçirdik. İçinde Starbucks olan girdiğim en büyük D&R'dı. Elimizde kahvelerle kitapların arasında kaybolduk. Alışveriş yapmadım ama çok ilgimi çeken kitaplar gördüm, listeme ekledim. Zaten bu pahalılıkta kitapçıda ancak bakılır sonra internetten alınır. (Slogan gibi oldu. 😅😂) Anlayacağınız keyifli bir abla-kardeş günü yaptık. 😁

Pazar günü de genel olarak ders çalışmayı planladığımdan masa başına geçip ders notu çıkarttım. Kalan knuları da bu hafta için bir yapılacaklar listesine döktüm. Ufaktan bir haftayı planladım. Sonrasında annemle film izledik. Ben Dexter'dan 1-2 bölüm izledim. Akşamdan halamlar geldi çay-sohbet-muhabbet ile keyifli bir akşamdı. 

Benim bu haftam böyle sıradan geçti. Ama yazarken keyif aldım. Umarım sizde okumaktan keyif almışsınızdır. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın.


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Sizi,bir haftalik yasam serüveninizi anlatan blog yazinizi okudum bence harika bir yazi dizisi olmus,ben keyf aldim,iyi bir kitap okuyucusu cok iyi bir yazar olma yolunda ilerliyorsunuz,bence araliksiz devam edin,uygar toplumlar gelismenin teknolojinin yolunu boyle acmislardir,emegine,ellerine saglik cok tesekkurler basarili calismalar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Üşenmeyip yazmana sevindim.

    Ya ben okula giderken hiç uyuyakalmadım sanırım. Bir kere bizimkiler ortaokula giderken uyuya kalmışım. Kalktığımda onları çabucak hazırlamaya çalışıyorum. Demezler mi biz uyandık ama sen kalkmayınca girmemize gerek yok sandık. Hahaha, uyuyakalmış olduğum akıllarına bile gelmemiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe ben de. :)
      Ahahah çok iyiymiş, ben de ortaokuldayken eğer annem uyuyakalmışsa ve hiç okula gidesim yoksa uyansam da geri yatardım. :D :D

      Sil
  3. dolu dolu geçen bir hafta olmuş..ne güzel..

    YanıtlaSil
  4. Keşke herkes haftasını sizin gibi dolu dolu yaşayabilse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de her zaman böyle verimli geçmiyor ama çabalamak lazım. Plan yapmak ve üşenmemek sanırım kilit noktalar. :)

      Sil
  5. D&R'ın içinde kahve içip kitapları inceleyebiliyor musunuz? Sürermiş. Ben saatlerimi geçirebilirim orada.

    Uykuyla ilişkinde kendimi gördüm desem :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anlamadım nasıl geçti vakit. Daha da dolanırdım da kardeşcan tutturdu sıkıldım gidelim diye. :D

      Ehehe uyku aşkına!! :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison