Bu Hafta | 17 - 23 Aralık 2018

Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben iyiyim ama biraz stresliyim. Üniversite Kültürü adında bir dersim var ve ona rapor yazmam gerekiyor. Bu yazı aklımda kalmasın diye önce bu haftanın yazısını gireyim sonra gönül rahatlığıyla raporları yazayım dedim. Bakalım bu hafta nasıl geçmiş...

Pazartesi günü gayet rahat uyandım. Genelde hafta sonu geç yattığım için zor kalkıyordum. Ama tabii derste fena uyku bastırdı. 😅 Gidip kahve aldım kendime. Dersten sonra kitapyurdundan gelen kargomu almaya gittim. Küçük bir alışveriş olduğundan kargo ödemek için teslim noktasına vermiştim siparişi. Gidip onu aldım. Sonrasında acıkınca gidip bir pastanede oturup bir şeyler atıştırdım çay içip kitap okudum. Keyif yaptım anlayacağınız. 😋 Bir de SuCo'ya mataramın su sızdırdığına dair mail attım. Onlar da hemen dönüş yapıp göndermemi, değiştireceklerini söylediler. Sonra ablamla konuştuk, hafta sonu plan yapmıştık onlara gidip kalacaktım ama eve geçememişti biz de planı erteledik. Ben de eve döndüm. Dönünce de The Avengers'ı izledim. İzlerken de uyuklamışım. Uyanınca kaldığım yerden devam ettim filme. 😂 Zoo'dan son birkaç bölüm kalmıştı izlemediğim. Onu bitireyim dedim bir iki bölüm izledim. Sonra bilgisayara geçip bloga gelen yorumları yanıtlayıp geçen haftanın yazısını girdim. 


Salı günü okula gitmeden matarayı kargoya verdim. Dersten sonra da eve döndüm. Dönüş yolunda Günlerin Sonu'nu bitirdim. Eve gelince de yemek yiyip The Princess Switch'i izledim. Keyifli bir filmdi. 😄 Talha'yla ikimize kahve yapıp sırada okuyacağım kitabı seçtim: Harry Potter ve Azkaban Tutsağı. Ama okumaya anca gece başlayabildim çünkü Talha'yla Harry Potter dünyasından girip Orta Dünya'dan çıktık. Hatta bir ara kitap kapaklarını falan tartıştık. 😁 Keyifli bir akşam oldu. Gece de biraz kitap okuyup yattım.


Çarşamba günü normalde kalktığımdan yarım saat geç kalkınca İngilizcenin ikinci saatinde okula gitmeye karar verip biraz yatakta kitap keyfi yaptım. Sonra da kahvaltı yapıp, hazırlanıp evden çıktım. İngilizce dersinden sonra arkadaşla birlikte bir şeyler atıştırıp sohbet ettik. Üşüyünce sınıfa geçip oturduk. Biraz bloglara baktım. Handan abla'nın blogunda anketi cevaplayıp keyif alınca bende hemen kendi anketimi hazırladım. 😁 Sonra Hukuk dersi başladı. Ama pek adapte olamadım. Çok sıkılınca da hoca ara verir vermez arkadaşla birlikte çıktık dersten. Eve dönüşte çok güzel kar yağıyordu. Baya da sürdü ama akşama bir şey kalmadı. Eve gittiğimde teyzemle kuzenim bizdeydi. Yemek yedik, sohbet ettik. Teyzemler gidince de masa başına geçip İletişime not çıkartıp çalıştım. Bilgisayarın kablosunda temassızlık olunca sürekli kapanıp durması bizim ergenusu deli etti. Kalktım onu tamir ettim. 😅 Sonra yine bir yılbaşı filmi olan The Holiday Calender'ı izledim. 

Perşembe günü kahvaltı yapmadan çıktım evden. İletişim dersinde ara verince bir şeyler atıştırdım. Kızlarla sohbet ettik. Sonrasında sınıf grubuna yanlışlıkla atılan ses kaydı sınıfça bir dedikoduya sebep oldu.  😂 Dersten sonra da planladığımız üzere ablama (halamın kızı) geçtim. Ufaklıklarla baya vakit geçirdik, oyun oynadık. Ablamla bolca sohbet ettik tabii. Ablam mutfakta işlerini hallederken bende Aişe'yi uyuttum. 😍 Salvation'dan 2 bölüm izledim. Sonra yemek yedik. Çay içerken de Zeynep'le birlikte izlemek için Angela's Christmas'ı açık ama meğer yarım saatlik bir animasyonmuş. 😅 Çocukların sesinden de pek bir şey anlamadım zaten. 😅 Sonrasında da biraz kitap okudum (HP Azkaban Tutsağı). 


Cuma sabahı da 11 gibi uyandım, kahvaltı yaptık. Aişe erken kalktığından ablam kahvaltıdan sonra onu uyuttu. Zeynep de bana ikinci kahvaltıyı hazırladı. 😅 Sonra Aişe uyanınca evi toparlayıp süpürdük. Pazara gitmeye karar verdik. Baya dolandık, sonra metro hemen pazarın girişinde olunca eve döndüm. Eve sönünce Salvationdan 2-3 bölüm izledim. Akşam da Şahin Tepesi'nin yeni bölümü vardı. Annemle onu izledik. 

Cumartesi günü öğlene kadar uyumuşum. Şaşırdık mı? Tabii ki hayır. 😂 Kahvaltıdan sonra televizyonda Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı'na denk gelince onu izledim. Sonra sırasıya A Little Chaos, Be Somebody ve The Spirit of Christmas filmlerini izledim. 🙈 Gece boyunca da Azkaban Tutsağı'nı okudum. Bir ara kalkıp kendime sıcak çikolata yaptım. Yine biraz kitap okudum ama feci uyku bastırınca uyumuşum. 


Pazar günü kahvaltıdan sonra yine televizyona takıldım. Bu sefer de Melez Prens vardı ama izlemedim. Kalkıp birkaç gündür aklımda olan zencefilli, tarçınlı kurabiyeyi yaptım. Tarifte çok basit ve pratik görünüyordu ama öyle olmadı. Hamuru açıp şekillerle kesme işi biraz problemli oldu çünkü adam şekilleri alıp tepsiye koyarken kafaları kopuyordu. 😂 Sonrasında çabuk pişiyor ama 10 dakikada pişmişti. Sonra kendime kahve yapıp kurabiye de alıp ders başına oturdum. Baya not çıkartıp çalıştım. Yemek yedik. Sonra Azkaban Tutsağını okudum arada kalkıp çay demledim. Bütün akşam boyunca çay içip kitap okudum. Azkaban Tutsağı'nı bitirdim. 

Evet benim bir haftam böyle geçti. Umarım okumaktan keyif almışsınızdır. Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Ben şimdi raporları yazmaya gidiyorum. Eğer akşama kadar beynim patlamamış olursa bir kaç taslak girmeyi planlıyorum ama bakalım... 


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Daha nice güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Azkaban Tutsağı benim serideki favori kitabım. Sirius ve Lupin'le o kitapta tanışmıştık.

    Şahin Tepesi reyting yüzünden bitirilecekmiş galiba. O diziyi ben de seviyordum. Umarım başka bir kanalda devam eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bir favori seçmem çok zor ya iki üç tanesi arasında kararsızım :D

      Evet ya bitirdiler bile galiba. Yazık oldu. Zerrin Tekindor'u izlemek keyifliydi. Umarım ama pek sanmıyorum öyle yapacaklarını... :)

      Sil
  3. genelde okuduğum kitabı filme alınmışsa seyretmem ve filmini seyrettiysem ardından kitabı okumam:)harry potter in de önce filmlerini izlediğimden okumak istemedim.
    bu arada keyifli bir hafta olmuş.dilerim yeni yılda tüm haftaların günlerin keyifli geçer.mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genelde filmini izlediğim kitaplara çekimser yaklaşıyorum ama kitaplar hiç yanıltmadan, filmlerden çok daha iyi oluyorlar. Bence Harry Potter'ı okumayı denemelisin. :)
      Teşekkür ederim, mutlu yıllar. :)

      Sil
  4. Günlük yazmayı sevdiğim kadar başkalarının günlüklerini, paylaştıkları sürece tabii, okumayı çok severim. O yüzden yazını okumak keyifliydi. Raporlar konusunda iyi şanslar diyeceğim ama çoktan yazmışsındır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif almana çok sevindim. :) Yazdım tabii yazmasına ama dertleri bitmiyor ki tekrar artı bir rapor istediler. :/ Neyse ki hallettim kurtuldum. :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison