Bayan Safir Mavi

Bloguma Hoşgeldiniz! :)

Ne okuyorum?

Ateş Ustası - Maria V. Snyder (Usta Serisi #3)

Ne izliyorum?

Teen Wolf

Salı, Haziran 09, 2015

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison

Bana Her Şey Seni Hatırlatır – Beth Harbison


Orijinal Adı: Always Something There To Remind Me
Çevirmen: Çiğdem Samsunlu
Yayınevi: Yakamoz Kitap
Sayfa Sayısı: 400
Baskı Yılı: 2014

Arka Kapak

   Yirmi yıl önce, Erin Edwards hayatının aşkını bulduğundan emindi: Nate Lawson. Onun ilk aşkı. Her şeyini paylaştığı -gelecek ve çocuk hayallerini, sonsuza dek sürecek planları- … Onunla kalan bütün hayatını birlikte geçirecekti.

   Ta ki Erin'in, Nate'in asla affetmeyeceği bir hata yaptığı geceye kadar. Erin bu aşkın yasıyla başbaşa kalmış ve asla unutmamıştı. Şimdilerdeyse çok harika bir adamla mükemmel bir ilişkisi, başarılı ve heyecan verici bir kariyeri vardı. Peki, erkek arkadaşı ona evlenme teklif ettiğinde neden aklına ilk gelen şey 'Nate Lawson' ismi olmuştu.

   Bana Her Şey Seni Hatırlatır bir kadının hiç aklından çıkmayan ilk aşkının isminin kulaklarında çınlaması; 'Acaba şimdi nerededir?' ve 'Şimdi hayatımda o olsaydı…' sorularının beyninde yankılanmasıdır.


Alıntı

"Kalbin çarpışı bilimsel olarak açıklanıyor olsa da, kırılmasını önlemenin olanağı yoktu. Ve aramızdaki bazı insanlar, kırmaktan usanmıyorlardı."


   Merhaba arkadaşlar, nasılsınız, neler yapıyorsunuz? Yazın bana gerçekten. Ben anlatıyorum, sizlerden de bekliyorum yorum atmanızı. Sonra kendimi havaya konuşurmuşum gibi hissediyorum ama. Ben nasılım bilmiyorum aslında. İyiyim ama oldukça gerginim. Gerginliğimin sebebi büyük ölçüde staj konusu yüzünden. Biliyorsunuz web tasarım öğrencisiyim ve seneye staj yapmam gerekiyor. Bir yer ayarladım gibi hayırlısı diyeyim. Haftaya gidip görüşeceğim ondan sonrada geçer bütün gerginliğim umarım.

   Bu aralar yine gözükmüyorum burada ama üşengeçlik yakamı bırakmıyor. Ayrıca kırtasiyede çalışıyorum ve işteki son haftam. Genelde paylaşımlarımı işteyken yapmaya çalışıyordum çünkü evde ki bilgisayarım sizlere ömür. Neyse ki dayımın kullanmadığı masaüstü bilgisayarını bir süreliğine ödünç aldım. Yani yeni bilgisayarımdan merhaba... Şuan bu yazıyı yazarken cinnet geçirmemek için zor tutuyorum kendimi. Çünkü photoshop programım yüklenmemekte ısrar ediyor. Çok konuştum biliyorum ama uzun zaman olmuş ve özlemişim burada konuşmayı. Her neyse gelelim kitabımıza…

   Bu kitabı a101’in indiriminden yararlanarak almıştım. CNR fuarından beri alabildiğim kitaplar a101 indiriminden yararlandıklarım ve öyle görünüyor ki Tüyap fuarına kadar da öyle olacak. Normalde kitapçılarda veya internette görsem pek ilgimi çekmezdi açıkçası çünkü kapağı oldukça kötü.

   Kitabı okumaya başladığımda pek sarmadı açıkçası. Geçmiş ve günümüz geçişleri vardı bölümlerde. İlk elli sayfayı zar zor birkaç haftada okudum. Bunun pek kitapla alakası yok gerçi bir nevi okuyamama sendromuna tutuldum ve okumak istediğim halde elime aldıktan birkaç sayfa sonra bırakıyordum. Artık yeter dediğim anda da zaten birkaç gün içinde bitti.

   Kitap genel olarak fena değildi ama dediğim gibi başlarda hem sarmadı hem de zaman geçişleri olduğu için yorucuydu. Kitap hakkında pek fazla bir şey söyleyemeyeceğim. Galiba hemen ardından muhteşem kitaplar okuduğum için bu kitapla ilgili düşüncelerimi pek hatırlayamıyorum.  Yine de uygun bir fiyata bulduğunuzda alıp okuyabileceğiniz bir kitap. Karar size kalmış.

Puanım
aslında 3 ile 4 arasında kaldım en iyisimi birde buçuk ekleyelim yanına :)

Sevgiyle Kalın…

Read More

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus Instagram Email Pinterest

Bloglovin'deyim

Snapchat'teyim!

Snapchat'teyim!

İzleyiciler

Reklam Alanı

En çok yorum yapanlar

Puanlama Tablosu

Puanlama Tablosu

Yasal Uyarı

Site içerisinde yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar Ebrar Şeyban'a aittir. 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca kaynak belirtilmeden, izinsiz kullanımı ve alıntı yapılması yasaktır.
Copyright © N. Ebrar Şeyban
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Bayan Safir Mavi | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com