Kasım Ayında İzlediklerim | 2018


Herkese merhaba! Blogda paylaşım yapmaya tam gaz devam. Bu ay da bolca dizi ve film izledim. Uzun zamandır sinemada film izlemiyordum ve bu ay 2 filmi sinemada izledim. Sinemada film izlemeyi özlemişim gerçekten. Ev rahatlığında film izlemeyi sevsem de sinema da bir başka oluyor. Şimdi bakalım neler izlemişim.
Real

IMDb Puanı: 5,1 / 10
Yapım: 2017 / Güney Kore / 2 saat 17 dakika
Tür: Aksiyon, Psikolojik

Konusu: Jang Tae-Young suç dünyasında popüler bir tetikçidir. Soğukkanlı ve hırslı bir kişiliğe sahiptir. Kumar oynanan bir otel açmanın hayalini kurmaktadır. Bir muhabir daha sonra Jang Tae-Young'un peşine takılır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
İzlediğim en garip filmlerden birisiydi. Pek fazla anlayabildiğimi söyleyemem. Yorumlarına baktığımda da çoğu kişi aynı durumdaymış. Bunun sebebi hikayenin kopukluğu ve her şeyi hasır altından anlatmasıydı. Bu yüzden pek sevdim diyemeyeceğim. Ancak cesur bir filmdi. So Hyun çok iyi bir iş çıkartmıştı ve çok iyi sahneleri vardı filmin. 
Çukur | 1. Sezon, 33 Bölüm

IMDb Puanı: 8,4 / 10
Yapım: 2017 - Günümüz / Türkiye / 2. Sezon devam ediyor
Tür: Aksiyon, Suç, Gerilim

Bu dizinin konusunu yazmayacağım çünkü hemen herkes biliyordur. İlk sezonu başta güncel olarak takip ediyordum ama yarısından sonra takip edememiştim. Yeni sezon başlayınca izleyeyim dedim. Ben severek takip ediyorum bu diziyi. Vartolu ve Aliço favori karakterlerim. Şuan ikinci sezonunu güncel olarak takip ediyorum.



One-Punch Man | 1. Sezon 12 bölüm

IMDb Puanı: 8,9 / 10
Yapım: 2015 / Japonya / 1 Sezon + Özel Bölümler
Tür: Dram, Suç, Gizem, Romantik

Konusu: Çocukluk hayali kahraman olmak olan Saitama günlük hayatın tekdüzeliğinden sıkılıp sonunda hayalinin peşinde koşmaya karar verir. Ve sürekli olarak kendini eğitmeye başlar. Eğitiminin sonunda o artık yeni biridir. Güçlüdür ve onu artık kimse yenememektedir. Gücü o kadar inanılmaz boyutlara ulaşmıştır ki tüm düşmanlarını tek yumrukta yere serebilmektedir. Bu durum onun savaşmaktan sıkılmasına ve kahramanlıktan zevk almamasına yol açmaya başlamıştır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Fullmetal Alchemis'i bitirince daha kısa soluklu bir anime izleyeyim dedim. Bu anime de sadece 12 bölümden oluşan kısa bir anime. Keyifle izlediğim bir anime oldu. 
I Am Not an Easy Man (Ben Senin Bildiğin Erkeklerden Değilim)

IMDb Puanı: 6,4/ 10
Yapım: 2018 / Fransa / 1 saat 38 dakika
Tür: Komedi

Konusu: Utanmaz bir şovenist, kadınların egemen olduğu bir dünyada uyanıp, güçlü bir kadın yazarla karşı karşıya geldiğinde kendi silahıyla vurulur.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Netflix'te gördüğümde ilgimi çekmişti ve izlerken keyif aldım. Ancak sonu maalesef ki pek tatmin edici değildi. 
Over The Hedge (Orman Çetesi)

IMDb Puanı: 8,1/ 10
Yapım: 2006 / ABD / 1 saat 23 dakika
Tür: Animasyon, Macera, Komedi, Aile

Konusu: Uzun bir kış uykusundan uyanan orman halkı evlerinin arkasında bir çit yükseldiğini fark ederler. Korkulu rüyaları olan insanlarla yüzleşmek zorunda kalırlar.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Animasyon sever biri olarak elbette ki keyif aldığım bir film oldu. Eğlenceli bir filmdi.
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (Fantastik Canavarlar: Grindelwald'ın Suçları)

IMDb Puanı: 6,9 / 10
Yapım: 2018 / ABD, İngiltere / 2 saat 14 dakika
Tür: Macera, Fantastik, Aile

Konusu: MACUSA tarafından yakalanan karanlık büyücü Gellert Grindelwald kaçmayı başarmış ve kendine, gerçek niyetinden habersiz olan müritler toplamaya başlamıştır. Karanlık büyücünün planlarını bozmak isteyen profesör Albus Dumbledore, eski öğrencisi Newt Scamander'dan yardım ister. Önündeki tehlikenin farkında olmayan Newt, gerçek dostluklar ve aile bağları konusunda bile sevgisinin ve sadakatinin test edileceği bir yola girecektir.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Bu filme gidip izlemesem olmazdı. Sinemada izledim ve görsel şölenle birlikte oldukça keyif aldım. Ancak hikayede ciddi sıkıntılar var gibiydi. Hiç bilmediğimiz ve beklemediğimiz şeylerle karşılaştım. Bir de geçiş filmi olduğundan sanırım pek sakin geçti. İlk filmin verdiği tadı veremedi. Ama görseliğe söyleyecek sözüm yok. Çok etkileyici sahneler vardı. Yeni film ne zaman çıkacak bilmiyorum ama umarım hikayeyi toparlarlar.
Gilmore Girls | 5. Sezon, 22 Bölüm

IMDb Puanı: 8,1 / 10
Yapım: 2000 - 2007 / ABD / 7 Sezon
Tür: Dram, Komedi, Aile

Konusu: 32 yaşındaki Lorelai ve 16 yaşındaki kızı Rory, Stars Hollow adlı hayali bir kasabada yaşıyorlar. Aralarında çok güçlü bir ilişki var. Onlar çok iyi iki arkadaş ve birbirlerine çok benziyorlar. Stars Hallow’un ‘sakinleri’ için söylenebilecek tek söz, hepsinin ‘seçmece’ insanlar olduğu. Bu hayali kasabada oturan herkesin bir hikayesi var.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Burada daha önce Gilmore Girls'ten bahsettim mi bilmiyorum ama benim en sevdiğim dizi kendisi. Ki bence kitap ve kahve seven herkesin keyifle severek izleyeceği bir dizi. 5. sezonda sonunda istediğim çift birleşti ve olaylar hiç tahmin edemeyeceğim bir noktaya geldi. Devamını ne kadar çok merak etsem de son 2 sezonum kaldı ve ben bitsin istemiyorum. O nedenle bir süre daha bekleteceğim sanırım.
Deliler: Fatih'in Fermanı

IMDb Puanı: 6,3 / 10
Yapım: 2018 / Türkiye / 2 saat 1 dakika
Tür: Tarih, Savaş, Aksiyon

Konusu: Fatih Sultan Mehmet’in gönderdiği Osmanlı elçisi Romanya Prensi Vlad tarafından infaz edilmiştir. Yaşanan olay karşısında Fatih Sultan Mehmet, Vlad’ı öldürmesi için Baba Sultan’a ferman verir. Baba Sultan görev için  Deliler Birliği’ni Kuman’la birlikte Edirne’den Targoviçte’ye gönderir. Deliler, Alaca köyü yakınlarından geçerken Vlad’ın çetesinin köye saldırdığını öğrenir. Deliler’in amacı önce köyü kurtarıp ardından Vlad’ı infaz etmektir.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Bu haftaki yazımda bahsettiğim gibi Sinemada oyuncularıyla birlikte izledik ve ben filmi çok beğendim. Kostümler, sahneler, hikaye, karakterler... Her şeyiyle çok sevdim. Özellikle hoşuma giden noktası aşk olmamasıydı. Hepimiz biliyoruz ki kitaplarda ya da filmlerde minimumda olsa aşk olur ancak bu filmde yoktu. Gerçek bir aksiyon ve inanç dolu bir filmdi. Ben çok sevdim. Türkiye'de böyle filmler yapılması çok güzel ve destek olmak lazım. O yüzden herkese gidip izlemelerini tavsiye ediyorum. Bir de ikincisi de gelecekmiş. 
Marvel's Agent Carter | 1. ve 2. Sezon

IMDb Puanı: 8,0 / 10
Yapım: 2015 - 2016 / ABD / 2 Sezon
Tür: Aksiyon, Macera, Bilimkurgu

Konusu: Yıl 1946... Hayatının aşkı Steve Rogers’ı kaybettikten sonra bekar bir kadın olarak yaşayan genç ve güzel ajan Peggy Carter, gizli örgüt için çalışmaya ve Howard Stark için bazı özel görevlere katılmaya devam etmektedir.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Marvel filmlerini ve dizilerini kronolojik olarak izleme kararı neticesinde İlk Yenilmez'den sonra Agent Carter geliyor. Peggy Carter gerçekten esaslı bir kadın ve benim çok sevdiğim bir karakter oldu. 2 sezon olmasının yanında toplamda sadece 18 bölüm. Farklı olaylarıyla birlikte benim çok severek izlediğim bir dizi oldu.
Kasım ayında izlediğim henüz bitmeyen ve güncel takip ettiğim diziler: Erkenci Kuş ve Çukur
Siz içlerinden hangilerini izlediniz? Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Her ne kadar olumsuz yorumları olsa da Real'i merak ettim. Marvel film ve dizilerini ben de kronolojik olarak izlemek istiyorum ama başlayamadım bir türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah bende olumsuz yorumları yüzünden merak etmiştim. :D Benim de uzun zamandır aklımdaydı cizgikafe.com'da güzel bir kronolojik sıra buldum. İlk filmi izleyince gerisi geliyor. :D

      Sil
  2. Faydalı bir yazı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Deliler'i ben de merak ediyorum.
    Tavsiyeler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. over the hedge ve one punch man not aldım izliycem :) gilmore minnoş tabiii :) diğerlerini bilmiyom duymadıydım. dizilere yetişmek zor valla izliyom ben de bir ton :) bi de eskilerden şeyi izledin miii, yeni başladım, yedi güzel adam. çok sevdüüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle seversin sen :) Ayy valla hiç sorma bende yetişemiyorum. :D Başlamıştım bir ara sonra yarım kaldı devam etmeye de üşendim. :D:D Sevmene sevindim :D :D

      Sil
  5. Gilmore Girls'ü izlemeyi çok istiyorum. Tam benlik bir dizi gibi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison