Güz Okuma Şenliği Sonucum | 2018

En sevdiğim mevsimin ve şenliğinin sonun geldik. Sonbahar hiç bitmese isterken aslında bir yandan da 2018 bitsin artık diye düşünüyorum. Böyle saçma haller işte...  Güz şenliği, özellikle de kasım ayı çok verimli geçti, çok güzel kitaplar okudum. Şimdi bakalım şenlik boyunca hangi kitapları okumuşum. :)

1. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): İsminde "Güz" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "Güz"de geçtiği dört kitap. 
➤ Elveda Güzel Vatanım - Ahmet Ümit | 558 Sayfa - Everest Yayınları


➤ 

6. Kategori (10 puan): Adında "Aşk" kelimesi geçen bir kitap. 
➤ Tadımlık Aşk - İlknur Birdal | 440 Sayfa - Mortena Yayınları

7. Kategori (10 puan): En az 500 sayfa olan bir kitap. 
➤ Ayza - Çağla Orucu & Ela Arslan | 773 Sayfa - Mendirek Yayınları

9. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adında ya da konusunda Öğretmenlik olan ya da yazarı bir Öğretmen olan iki kitap. 
➤ İçimdeki Müzik - Sharon M. Draper | 264 Sayfa - Timaş Genç Yayınları
➤ Bir Devrin Son Sultanı II. Abdulhamid - Vahdettin Engin | 376 Sayfa - Yeditepe Yayınevi

11. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kendi Ad-Soyadınızın baş harfleri ile başlayan iki kitap. 
➤ E: Elveda Haziran - Sarah Jio | 352 Sayfa - Arkadya Yayınları
➤ 

12. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kapağındaki baskın rengi SARI / TURUNCU / YEŞİL / KAHVERENGİ olan dört kitap. 
➤ Turuncu: Hatice - Serdar Çekinmez | 174 Sayfa - Yitik Ülke Yayınları
➤ Yeşil: Melodi - Anıl Basılı | 64 Sayfa - Timaş Çocuk
➤ Kahverengi: Çılgınlığın Ötesi - Stephen King | 464 Sayfa - Altın Kitaplar
➤ Sarı: 

13. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört KADIN yazardan birer kitap. 
➤ Kabuk Adam - Aslı Erdoğan | 150 Sayfa - Everest Yayınları
➤ Çocukluğun Soğuk Geceleri - Tezer Özlü | 65 Sayfa - Yapı Kredi Yayınları
➤ Frankenstein - Mary Shelley | 272 Sayfa - İş Bankası Kültür Yayınları
➤ Üç Yapraklı Yonca - Ayşe Ayhan | 368 Sayfa - Parola Yayınları

14. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.  | "Seri Kitapları Seri Okuyoruz" etkinliği için dört kitap. 
➤ Küller Şehri - Cassandra Clare | 477 Sayfa - Artemis Yayınları
➤ Gölge Öpücük - Richelle Mead | 422 Sayfa - Artemis Yayınları
➤ O Anda - Melike İnci | 256 Sayfa - Yitik Ülke Yayınları


Okunan kitap sayısı : 16  / 160 puan 
Tamamlanan ekstra puanlı kategori : 9. ve 13. kategori / 20+40= 60 puan
Okunan sayfa sayısı : 5475 sayfa / 54 puan 

Toplamda 274 puanla güz şenliğini tamamlamışım. Yaz şenliğinden daha verimli bir şenlik oldu. Çok güzel kitaplar okudum. Kış şenliğini sabırsızlıkla bekliyorum. Kategorilere kitap seçip onları okumak çok keyifli. Şimdi kış kategorilerini beklerken büyük bir boşluktayım ne okusam bilemiyorum. 😅 Siz şenliğe katılmış mıydınız, nasıl geçti? 
Sevgiyle kalın... 

Yorumlar

  1. Kitap okumanın verdiği zevki hiçbir şey veremez.

    YanıtlaSil
  2. Benim şenlik de güzel geçti. Yazın en az okuduğum dönem olduğu için ben de sonbaharda daha çok okudum.

    Bir an önce kış kategorileri gelsin değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbahar güzel mevsim verimli geçiyor epey. 🤩

      Bence de.. Çok merak ediyorum. 🤓🤓

      Sil
  3. tebrik ediyor kış etkinliğinde yine aramızda olacağınızı düşünüyorum :)

    birde kitapların yayınevlerini yazarsanız sevinirim
    ya buraya yazın yada bana mail atın ikisi de kabuldür..

    info@nilgunkomar.com

    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kış şenliğine de katıldım. :)

      Yazıyı güncelledim. :)

      Sevgiler..

      Sil
  4. teşekkürleeeeerrr

    kış şenliğinde keyifli okumalar dilerim.. ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison