Ocak Ayında Okuduklarım | 2019


Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben çok iyiyim. Şuan tam bir motivasyon kazanmış durumdayım. İnşallah devam eder. 😅 Bu hafta elimden geldiğince yazı paylaşıp taslak hazırlamak istiyorum. Derslerim başlamadan önce yapmak istediklerimi rahat kafayla tamamlayabilirim umarım. Bu ay istediğim kadar okuduğumu sanmıyorum. Özellikle tatildeyken fazla okumayıp dizi ve filmlere sardım. Ama yine de sonuçtan memnunum. Handan ablanın dediği gibi her an kitap okuyacak halimiz yok ya arada başka şeyler de yapmak lazım. 😋 Şimdi, bakalım neler okumuşum. 
Özgürlüğün Elli Tonu - E. L. James (Elli Ton Serisi #3)

Sayfa Sayısı: 704
Puanım: 4,4 / 5

Geçen ayın yazısından bu seriye taktığımı biliyorsunuz. Elbette okumadan duramadım ve son kitabı da okudum. Malum sahnelerin fazlalığı kitaptan sıkılmama neden olsa da bir solukta okudum. Kitapta ve seride en sevdiğim olay mailleşme kısmıydı. Bunun haricinde kitabın sonu çok hızlı gelişti. Malum sahnelere ayrılan sayfalara hikayeyi yayıp daha iyi bir akış sağlanabilirdi. 
Bir Noel Şarkısı - Charles Dickens

Sayfa Sayısı: 176
Puanım: 4,9 / 5

Rory Gilmore Kitap Kulübü dolayısıyla okudum ve çok sevdim. Geçmiş, şimdi ve gelecek anlatımları, birlik ve beraberlik hissi, pişmanlık ve hiçbir şey için asla geç olmadığı anlatısı. Çok sevdim. Filmi de varmış. En kısa zamanda izlemek istiyorum. Ayrıntılı yorum için tık tık.
Ikigai: Japonların Uzun ve Mutlu Yaşam Sırrı - Héctor García, Francesc Miralles

Sayfa Sayısı: 176
Puanım: 4,3 / 5

Çıktığından beri raflarda ve internette sürekli gördüğüm bir kitaptı ve çok merak ediyordum. Daha önce kişisel gelişim kitabı okumamıştım sanırım. Oldukça akıcı bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Kitap uzun yaşamın sırrındansa hayatı mutlu ve verimli geçirmeyi anlatıyor. Genel olarak sevdiğim bir kitap oldu. Ayrıntılı yorum için tık tık.
Martı Jonathan Livingston - Richard Bach

Sayfa Sayısı: 147
Puanım: 4,8 / 5

Rory Gilmore Kitap Kulübü'nün bu ayki kitabıydı. Sanırım daha önce ortaokul zamanlarımda okumuştum ama pek hatırlamıyorum. Hayatın ve insanların ta kendisini anlatan muazzam bir kitap. Çok ama çok sevdim. Herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum. 
İletişime Giriş - Nazife Güngör

Sayfa Sayısı: 304
Puanım: - / 5

Finallerim dolayısıyla okumam gereken bir kitaptı. Ve çok faydasını gördüm. 😂
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 1507
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 49 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Bir Noel Şarkısı'nı okumak istiyorum. Charles Dickens hiç okumadım ama çok merak ediyorum. Elimde İki Şehrin Hikayesi var. Büyük ihtimalle önce onu okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de İki Şehrin Hikayesi'ni merak ediyorum. Keyifle oku, yorumunu bekliyorum. ^,^

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison