Klasik Kitap Okuma Maratonu 2019 | #kom2019


Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben iyiyim. Bu aralar epey tembellik yapıyorum. Annemle bol bol dizi izliyoruz. Bu ayın yazıları da dolu dolu gelecek anlayacağınız. 

Geçen sene de katılmış olduğum, sevgili Gözde'nin düzenlediği Klasik Kitap Okuma Maratonu'na bu sene de katılıyorum. Maraton hakkında bilgi ve Gözde'nin seçkileri için buraya. 

Gözde bu sene maratonu daha da geliştirip kategoriler düzenlemiş. Ancak elimdeki kitapların hangisi hangi kategoriye girer pek ayırt edemediğimden belki sonuçlarda kategorileştiririm. Zaten maksat klasik okumayı arttırmak. 

Kom2018'de hedefime ulaşamamıştım. Yine aynı hedefi koyarak ayda en az 1 toplamda en az 12 kitap okumayı hedefliyorum. 

Kitaplığımda bulunan kitaplar:

Bir Noel Şarkısı - Charles Dickens
Martı Jonathan Livingston - Richard Bach 
Cesur Yeni Dünya - Aldous Huxley
Fahrenheit 451 - Ray Bradbury 
Bülbülü Öldürmek - Harper Lee
Fareler ve İnsanlar - John Steinbeck
Hayvan Çiftliği - George Orwell
Dava - Franz Kafka
Alice Harikalar Diyarında - Lewis Carroll
Dr. Jekyll ile Bay Hyde - Robert Louis Stevenson 
Korku - Stefan Zweig
Yakıcı Sır - Stefan Zweig
Olağan Üstü Bir Gece - Stefan Zweig
Kızıl - Stefan Zweig
Refet - Fatma Aliye 
Sırça Köşk - Sabahattin Ali
Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
Hep O Şarkı - Yakup Kadri Karaosmanoğlu

Elimde olan kitaplar bunlar. Martı ve Bir Noel Şarkısı'nı çoktan okudum bile. Hepimiz için bol okumalı güzel bir maraton olsun. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Önce şunu oku dediğiniz var mı? 
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Bu etkinliğe ben de katılmak istiyorum ama henüz listemi oluşturamadım.

    Fareler ve İnsanlar, Hayvan Çiftliği, Korku ve Yakıcı Sır çok güzel kitaplar. Önceliği onlara verebilirsin.

    Fahrenheit 451'i ben de okumak istiyorum.

    Bol okumalı, bol keyifli bir etkinlik diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin listeni de merakla bekliyorum. :)
      Önerilerini dikkate alacağım. ^,^
      Geçen sene olduğu gibi bu yıl da en çok okuyanın sen olacağını hissediyorum. :D Sevgiyle kal. ^,^

      Sil
  2. kitap listelerini not aldım..hangi dizleri izliyonuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Originals ve The 100'ın son sezonlarını izledik. Şimdi de bir Kore dizisine başlarız dedik ama daha karar veremedim hangisini izlesek diye. :D

      Sil
  3. Dr. Jekyll ile Bay Hyde güzeldi, gizemli havası kitabı bir çırpıda okutturuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr. Jekyll ile Bay Hyde'ı kış şenliği için de seçmiştim. Sanırım önceliği ona verebilirim. :) Teşekkürler. ^,^

      Sil
  4. Ben de katıldım etkinliğe hatta 7,8 klasik okudum bile ocak ayında:)

    Sizin listenizden alice harikalar diyarı ve martıyı okumuştum

    Hepimize iyi maratonlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın! Ben 2 tane okudum diye seviniyorum. :D Teşekkür ederim. Güzel kitaplar okuyacağımız bir maraton olsun. Sevgiyle kal. :)

      Sil
  5. Katılmana çok ama çok sevindim Ebrar! Listen de müthiş! İçinde okuduğum kitaplar var ama bence sıradaki kitabın Hayvan Çiftliği olmalı. Zaten bir çırpıda bitecek, emin ol. Çok da keyif alacaksın bence. Bu arada ben de kategorileme işini okuduktan sonra yaparım diye düşünüyorum. Hiç yapamasak da sorun değil zaten. Umarım çok güzel kitaplar okuduğumuz bir maraton olur :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerini dikkate alacağım. ^,^ Çok teşekkür ederim, hepimize keyifli maratonlar. ^,^

      Sil
  6. Listedeki kitaplardan beklentim yüksek, güzel bir maraton olacağını umuyorum. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  7. Bu listeden sadece kürk mantolu madonnayı okumuşum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison