Tam 5 Yıl Oldu...


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben çok iyiyim. Biraz da şaşkınım. Çünkü blog yazmaya başlayalı, daha doğrusu Bayan Safir Mavi adıyla blog yazmaya başlayalı 5 yıl oldu. Tam 5 yıl. O kadar yıl ne ara geçti hiç farkında değilim. Bu bloga başladığım hatta yazmaya başlamadan önce tasarımıyla, taslağıyla uğraştığım günler sanki dünmüş gibi hatırımda. 

Daha öncesinde, belki bilenleriniz vardır, Bir Yudum Hayal adında bir blogum vardı. Yine aynı şekilde kitap yorumları tarzı yazılar paylaşıyordum. Sonra pek istediğim gibi gitmeyince ve kendimi biraz daha geliştirdiğimi düşündüğümde yeni bir blog açmaya karar vermiştim. Günlerce tema arayışları ve düzenlemeler sonucunda, tam 5 yıl önce Bayan Safir Mavi bloguna başlamış oldum.

Zaman zaman ihmal etsem de, okunurluğum, tıklanma sayısı, yorumlar iki elin parmaklarını geçmese de ben burada olmaktan ve paylaşım yapmaktan çok mutluyum. Blogger ortamını, burada tanıştığım insanları, burada küçük bir kitleyle etkileşimde olmayı, okunmayacak olsa bile düşüncelerimi, hislerimi, sevdiğim veya sevmediğim şeyleri paylaşmayı seviyorum. 

Burada olmayı gerçekten çok seviyorum. Ve sizin de bana eşlik etmenizden dolayı çok mutluyum. Burada benimle olan, düşüncelerini paylaşan, güzel dilekleriyle destek olan, en önemlisi karşılıksız sevgisini hissettiren herkese çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız...

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Nice nice yazlarla dolu uzuuun yılları olsun bu bloğun :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah ne kadar pozitifsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Tatlım daha nice senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Blogla dolu nice senelere. Bloglarımızı aşağı yukarı aynı tarihlerde açmışız. Daha uzun yıllar burada olalım inşallah :-)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar küçükse dünyam o kadar iyi hissediyorum. Sanki genişledikçe kirlenecekmiş yapaylaşacakmış gibi sanki ne kadar küçük tutarsam ve ne kadar az insan alırsam dünyama o kadar temiz ve samimi kalacakmışım gibi.. burada paylaştıklarınız bilinmese veya dünyayı kurtarmasa.. bana göre hiçbir önemi yok. Sadece buraya girdiğim zaman kimsenin bilmediği ücra  ve küçük, kitaplardan tıkış pıkış olmuş bir kitapçıya girmiş de üşümüş bedenimi ısıtmaya uğraşıyormuşum gibi, tatlı hissettiriyor:) kitap film yorumlarınızı okurken o tozdan görünmeyen kitapları olan kitapçı hayalimde canlanıyor, seviyorum burayı:) 55 yaşınıza bile gelseniz lütfen yazın, iyi hissettiriyor insana, iğrenç diye tarif edebileceğim internet dünyasından sıyrılıp güvenli, kalbimi ısıtan bir ortamda bulunmak. Kore ile bağlantılı olmasını da çok seviyorum :D  burada olmak güzel, nolursa olsun bırakmayın, belki birkaç seneye kadar bende açabilirim açamasam bile istek olarak kalsın. Ve sitenizin doğum günüde kutlu olsun tabii, çok fazla yaşlanıp hiç ölmemesi isteğimle.. ^  ^ :);) :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison