Mart Favorilerim | 2019


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Sonunda geciken yazıları tamamladım sayılır. Nisan yazılarını da yazdım mı tamamdır. Bakalım mart ayında neleri sevmişim...

Mart ayında çok fazla kitap okuyamamakla beraber bu kitabı okuyup çok sevdim. Fatma Aliye edebiyatımızın ilk kadın romancısı olarak önemli bir isim. Refet kitabında ise edebiyatımızın ilk kendi ayakları üzerinde duran kadın karakterlerini anlatıyor. Benim okuyup, etkilendiğim ve edebiyatımızın ilklerinden olduğu için gurur duyduğum bir kitap oldu. Okunması gereken eserlerden. 

Mart ayında okuduklarım için tıklayın...


Mart ayında izlediklerim arasından seçim yapmak yine zordu. Ama içlerinden kitapları konu almasından ötürü The Bookshop favorilerim arasında yerini aldı. Sonlara doğru içimi burksa da çok severek izlediğim bir filmdi. Kitap severlerin izleyip seveceği bir film. Bildiğiniz bu tarz, kitap konulu filmler varsa önerirseniz çok sevinirim. Bu tarz filmleri izlemeyi çok seviyorum.

Bu ay izlediğim dizilerden 2 favorim var. Biri The Umbrella Academy. Çünkü bu zamana kadar izlediğim dizilerden oldukça farklıydı ve ben izlerken çok keyif aldım. Bir diğeri ise Romance Is A Bonus Book. Yine kitap kokulu, yayınevinde geçen, tatlış karakterlerle dolu bir dizi olması sebebiyle favorilerim arasında yerini aldı. 
Bir diğer favorim ise Queer Eye. Bu ayın en en favorisi bu programdı. Gerçekten bayılarak izledim. Her bir bölümünde beni etkilemeyi, kalbime dokunmayı başardı. Neredeyse her bölümünde ağlattı. Farkındalık oluşturacak, insanları ötekileştirmemenizi sağlayacak çok güzel bir program. Favori Beşli'den bahsetmeden geçmek de istemiyorum. Her biri ayrı ayrı kalbimde yerini aldı. Yeni sezonunu merakla beklerken sanırım tekrardan izleyeceğim. 😅

Son olarak bahsedeceğim şey ise bir oyun: Darkness Rises. Reklamını görüp seveceğimi dündüm ve indirdim. Gerçekten de çok severek oynuyorum. Normalde bir oyuna başlar bir-iki hafta sonra bırakırım ama bu öyle olmadı. Hâlâ oynamaya devam ediyorum ve genellikle elimden bırakamıyorum. Eğer sizde oynarsanız oyuncu adım Obsidiyen. Eklerseniz birlikte online oynarız. 😅😂

Benim mart ayındaki favorilerim bunlardı. İçerinde sizin de sevdikleriniz veya merak ettikleriniz var mı? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Umbrella Academy'i birkaç arkadaşım daha önerdi, sanırım ben de başlayacağım iyice merak ettim :D Aslında ilk gördüğümde çok itici gelmişti dizi neden bilmiyorum. Bir şans vermeden görüş edinmek imkansız tabii. Refet'e de bir bakacağım, ilgimi çekti. Yerli klasikleri seviyorum. Daha bol okumalı, izlemeli bir ay olsun hepimiz için inşallah, sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her yerde, metro bilboardlarında bile görünce pek izleyesim yoktu başta ama arkadaş izleyip beğenince merak edip izledim. :) Okuyup beğenirsin umarım. :) İnşallah, teşekkür ederim, sevgiyle kal. ^,^

      Sil
  2. Hey kitap konulu film önerisi istemişsin ya can you ever forgive me'yi izledin mi bilmiyorum ama izlemediysen mutlaka izle aslında daha çok yazar odaklı ama olsun bol bol kitap görebilirsin filmde ben de the bookshop'u izleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemedim, teşekkür ederim öneri için. :) Sana da keyifli seyirler o zaman. :) İzledikten sonra düşüncelerini benimle paylaşırsan sevinirim. :)

      Sil
  3. Maalesef seçtiğin favoriler hakkında hiç bilgim yok. Sayende yeni öneriler keşfetmiş oldum :-) Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison