Mart Ayında Okuduklarım | 2019


Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Kararlarımı uygulamaya devam ediyorum. Ve bu beni oldukça mutlu ve pozitif yapıyor. Yazmam gereken aylık yazıları tamamladıktan sonra blogda yazmadığım, kendimi oldukça saldığım ardından yeni kararlar  vererek silkelenerek kendimi toparladığım dönemden ve kararlarımdan bahsedeceğim bir yazı gelecek. Şimdi hızlıca mart ayında neler okumuşum bir bakalım.
Şafak Vakti - Stephenie Meyer (Alacakaranlık Serisi #4)

Sayfa Sayısı: 592
Puanım: - / 5

Alacakaranlık serisinin bende yerinin ne kadar ayrı olduğunu bilenleriniz vardır. Şafak Vakti ise serinin en sevdiğim kitabı olabilir. Sebebinin bolca Jacob karakterini okumak olduğunu bilmem söylememe gerek var mı? Uzun zamandır tekrar okumadığımdan ve öncesinde denk gelip kardeşimle birkaç kere bahsi açılınca özlediğimi fark edip tekrar okudum. 

Refet - Fatma Aliye


Sayfa Sayısı: 152
Puanım: 4,9 / 5

Refet'ten önce aslında Kralların Merhametini okuyordum. Fakat kitap elimde sürününce -10,15 günde 150 sayfa ancak okuyabildim- yarım bırakıp Refet'e başladım. Akıcı ve kendini okutan bir anlatımı vardı. Birkaç saat içerisinde bitirebileceğiniz güzel bir kitap. Ben çok severek okudum. Size de okumanızı tavsiye ederim.
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 904
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 30 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Fatma Aliye okumadığım yazarlardan...not alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka oku. İş Bankası Kültür Yayınlarının böyle günümüz Türkçesiyle basması da okumayı kolaylaştırıyor. 😁

      Sil
  2. Benim Alacakaranlık serisinde favorim Tutulma'ydı. En çok onu sevmiştim.

    Refet ilgimi çekti. Okuma listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Jacob'ı okumayı çok seviyorum yaa. Şafak Vakti'nde de bolca okuma imkanı var. 😂😂

      Mutlaka oku, senin seveceğini düşünüyorum. 😘🤗

      Sil
  3. alacakaranlık serisi harikaydı :) okumuş olmanız çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleydi gerçekten, benim kitap okuma miladımdı. O yüzden yeri bende ayrı. :)

      Sil
  4. Filmini defalarca izledim şimdi kitabını okumak olurmu ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şafak Vakti'ni diyorsunuz sanırım. Olur tabii, niye olmasın? Kitapları filmlerden çok çok daha iyi. Özellikle serinini ilk filmi bence tamamen çöp. :D

      Sil
  5. 2019’da hiç okuyamadım maalesef ama 2018 verimli geçmişti benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur öyle, umarım yılın geri kalanında verimli okumalar yaparsınız. :)

      Sil
  6. refet not aldım okuyayım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison