Şubat Favorilerim | 2019


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Verdiğim kararları uygulamaya devam ediyorum ve bu beni inanılmaz mutlu ediyor. Düşündüğüm birkaç şey daha var ama şimdi bahsetmeyeceğim. Belki bir sohbet yazısında bahsedebilirim. Şimdi şubat ayındaki favorilerime bakalım...

Şubat ayında okuduklarım içerisinde en beğendiğim ve favorim olan kitap Fahrenheit 451. Görevi yangınları söndürmek yerine kitapları yakmak olan Guy Montag'ın yaptığı işin ne kadar yanlış olduğunu ve kitapların değerini fark etmesini okuyoruz. Tabi ki olay sadece kitapların yakılması değil. Bu tema üzerinden Ray Bradbury bize bir çok sosyolojik ve psikolojik şeyler anlatarak farkındalığımızı arttırıyor. Herkesin okuması gereken kitaplardan biri. Benim, kitapların yakılma kısımlarını okurken kalbime çiviler battı. Gidip kitaplarımı tek tek sevesim geldi. Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.

Şubat ayında izleyip beğendiğim bir çok film olduğundan bu seçim birazcık zor oldu. Özellikle Captain Fantastic, Inception ve Amélie arasında kaldım. Üçü de şubat ayında izlediğim ve çok beğendiğim filmler. Ancak Amélie, karakterleriyle, kurgusuyla, sunduğu görsel farklıklıklarla, çekim tekniklerinin farkıyla gerçekten kalbime tahtını kurdu. Çok severek izlediğim bir film oldu. 
Dizide ise Daredevil ve Agents of S.H.I.E.L.D. arasında kaldım ama Daredevil'i daha önce izlediğimden şubat ayının favorisi Agents of S.H.I.E.L.D. oldu. İlk sezonunu gerçekten bayılarak, keyifle izledim. Özellikle sevdiğim yanı Marvel filmlerine yapılan göndermeler ve devam niteliğinde olan bölümleriydi. Mesela 7. bölümden sonra Thor: The Dark World'ü izledim ve ardından 8. bölümü izlediğimde filmde yerle bir olan şehrin toparlanması ve olay üzerine geçen diyalogların olduğu bir bölümdü. Kısacası keyif alarak izlediğim bir dizi oldu.

Şubat ayının bir diğer favorisi ise bir kozmetik ürünü. Bu sanırım blogumun 5 yıllık hayatında ilk defa yazdığım kozmetik ürünü. 😅 Bu özellikle yaptığım bir şey değildi, bahsedeceğim bir an denk gelmemiş demek ki. Daha sonra mutlaka günlük bakım rutinimi yazacağım.  Daha önce yine Nivea'nın yüz yıkama köpüğünü kullanmıştım. Sonrasında denediğim jelden -rutin yazımda ayrıntılı bahsedeceğim- memnun kalmayınca tekrar Nivea'nın köpüğünü almak istedim ve yeni çıkardığı bu köpüğü aldım. Ve söylemeliyim çok memnun kaldım. Diğer mavi olanına nazaran etkisini daha çabuk gördüm. Gerçekten memnun kaldığım bir ürün. Diğer çıkardığı detox ürünlerini de denemek istiyorum. Siz kullandınız mı? Bana yorumda deneyiminizden bahsederseniz çok memnun olurum. 


Benim şubat ayındaki favorilerim bunlardı. İçerinde sizin de sevdikleriniz veya merak ettikleriniz var mı? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Senden kozmetik yazıları okumak isterim. Umarım yazarsın. Nivea'nın ürünlerini ben de beğeniyorum. Özellikle özel günlerde Migros'tan %50 indirimli alınca çok seviniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı ben de epeydir istiyorum. Anlatmak istediğim şeyler var. Ben de genelde gratis veya watsons'dan indirimdeyken alıyorum. 😋

      Sil
  2. merhaba, birpembesver'de gördüm sizi bana da beklerim :) fahrenheight kitabı çok dikkatimi çekti umarım fırsat bulup alıp okurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin. :) Uğrayacağım mutlaka. :) Umarım okursun, okuduktan sonra düşüncelerini paylaşırsan çok sevinirim. :)

      Sil
  3. amelie de fahrettin dört beş bir de güzeeel :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison