Şubat Ayında Okuduklarım | 2019

Herkese merhaba. Bir aydan fazladır tembellik yaptığımı ve blogla çok fazla ilgilenmediğimin farkındayım. Yarın yaparım diye diye yapmam gereken neredeyse her şeyi geçiştirdim.  Mart ayında doğru dürüst kitap bile okuyamadım. Dizi ve film izlemekten başka bir şey yapmadım bile denilebilir. Bugün de neredeyse geçiştiriyordum ama kendimi durdurdum ve buradayım. Her neyse bazen tembelliğimin tuttuğunu biliyorsunuz zaten. Fazla uzatmadan Şubat ayında neler okuduğuma bir bakalım...
Dr. Jekyll ile Bay Hyde - Robert Louis Stevenson

Sayfa Sayısı: 104
Puanım: 4,7 / 5

Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Beklediğimden çok farklı olduğunu söylemeliyim. İyi anlamda bir farklılık bu elbette. Olay kurgusu beklediğimden çok farklı ilerledi ve merakımı canlı tuttu. Merakla ve severek okudum.


Fahrenheit 451 - Ray Bradbury

Sayfa Sayısı: 208
Puanım: 4,8 / 5 

Yine çok merak ettiğim bir kitaptı. Oldukça akıcı bir şekilde bir çırpıda okunuyor. Sonlardaki olaylarda içime sinmeyen kısımlar olsa da genel olarak çok sevdiğim bir kitap oldu. 
Camlar Şehri - Cassandra Clare (Ölümcül Oyuncaklar #3)

Sayfa Sayısı: 624
Puanım: 4,2 / 5

Shadowhunters dizisinin 2. sezonunu izlediğimden bazı şeyleri bilerek okudum ama diziden çok çok daha iyiydi. Olayların kurgusu daha özgün ve tatmin ediciydi. Keyifle okuduğum bir kitap oldu.
Akıl ve Tutku - Jane Austen

Sayfa Sayısı: 392
Puanım: 4,8 / 5

Kitap kulübüyle okuduğumuz bir kitaptı. Daha önce Austen'in sadece Gurur ve Önyargı'sını okumuştum. Bu kitabını da sevdiğimi söylemeliyim. Hikayenin gerçekçiliği ve dünyada hâlâ süregelen toplumsal davranışları yansıtması sevdiğim noktalardan biriydi. Ancak sonunun oldu bittiye gelmiş olması can sıkıcı. 
Bul Beni Ziba - Farhad Hasanzadeh

Sayfa Sayısı: 208
Puanım: 4,2 / 5

Kitap beklediğimden oldukça farklıydı. Özellikle anlatımsal olarak. Garip ama sizi içine çeken bir farklılık. Belki hikayeden belki anlatımdan bilmiyorum. Garip, buruk ama kendini sevdiren bir hikayeydi. Bir çocuğun gözünden baba, aile ve şizofreni olgularını işleyen yer yer can acıtan bir kitaptı. 
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 1.536
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 55 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Dr. Jekyll ile Bay Hyde ve Fahrenheit 451 beğenerek okumuştum. Akıl ve Tutku okumayı düşündüğüm kitaplardan. Ama ne zaman okuyabilirim bilmiyorum. Diğer kitapları ilk kez görüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bul Beni Ziba farklı ve güzel bir kitaptı bir bakmanı tavsiye ederim. 😊

      Sil
  2. Akıl ve Tutku'nun sonunun oldubittiye gelmesi beni de rahatsız etmişti. Yazardan okuduğum diğer romanlara göre benim için vasattı.

    Fahrenheit 451 okumak istediğim kitaplar arasında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de Gurue ve Önyargı'bı yanında oldukça sönük kalıyor. 😅

      Fahrenheit 451'i mutlaka oku. Bence herkesin okuması gereken kitaplardan. 🤗

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison