Nisan Ayında Okuduklarım | 2019


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Sonunda güncel yazılara yetiştim. Nisan ayında da maalesef oldukça az okudum. Aslında hızlı başlamıştım fakat sonrasında elim kitaplara gitmedi. Toplamda iki kitap okudum ama artı olarak da Harry Potter ve Ateş Kadehi'ne başlamıştım fakat yarım kaldı. Bilindik hikaye olunca ona da pek gitmedi elim. Ay bitince de devam edemedim. Her neyse bakalım neler okumuşum.

↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
After: Karşılaşma - Anna Todd (After #1)

Sayfa Sayısı: 576
Puanım: 3,7 / 5

YouTube'ta bir anda filminin reklamı çıkınca reading slump'a son verir umuduyla okudum. Bir nebze son verdi de. Hızlıca okuyup bitirdim fakat ardından yine elime kitap alamadım fazla. Oldukça akıcı ancak klişe bir konuya sahip olduğundan çok da okunası bir kitap değil. Sonu tahmin edilebilirdi. Yazar bak böyle olacak gibisinden gözümüze gözümüze soktu ipuçlarını. Sonunda ikinci kitabı merak ettirir biçimde bitse de ikinci kitabın ilk sayfasından sonra devam etmedim. 

↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Soneler - William Shakespeare


Sayfa Sayısı: 158
Puanım: - / 5

Okuduğum bir diğer kitap ise Soneler. Kitap kulübüyle mart kitabımızdı. Benim Shakespeare'den okuduğum ilk kitaptı. Ve çeviri şiirler olduğu için nasıl puanlasam bilemedim. Tam olarak sevdim mi emin değilim. İçinde sevdiğim soneler vardı. Ancak tam olarak anlayabilmem için sanırım orijinalden okumak daha iyi olurdu. Hatta bazı sonelerde ingilizce kısımlarına da baktım ve çeviri farklılığını fark ettiğimde ingilizce okumayı daha çok istedim. Umarım ileride orijinal dilinden okuyabilirim.

↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣

Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 734 + 374(Harry Potter ve Ateş Kadehi -yarım-) = 1108
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 37 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.



Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Şiir çevirileri çok zor. Bazı çevirilerde çok sevdiğim şiirleri başkalarının çevirisini gördüğümde hiç etkilenmeyebiliyorum. Orjinal dillerin hepsini anlasak keşke :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor. En azından İngilizce için bir şeyler yapabilirim diye umuyorum. :D

      Sil
  2. Soneler'i okudum. Shakespeare en sevdiğim yazarlardan. Şiir sevmememe rağmen bu kitabını sevmiştim ama dediğin gibi her biri aynı güzellikte değildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın değişik bir teması olması da bunda etkili sanırım. Sonelerin baştan sona bir bütün olarak bir hikayeyi anlatması sevdiriyor sanırım. :)

      Sil
  3. Hasan Ali Yücel Klasiklerini tamamlayacağımdan ve hepsini okuyacağımdan Soneler'de okunacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle bir hedefim var. Elbette çoook uzun vadeli bir hedef. :D Umarım beğenerek okursun. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison