Tekrar YouTube'tayım!

Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben oldukça heyecanlıyım. Çünkü tekrardan YouTube'a video çekmeye başladım. 

Hatırlarsanız geçen yazılarımda kararlarımdan ve yapmayı düşündüğüm şeyler olduğundan bahsetmiştim. Bunlardan biri de YouTube'a dönmekti. Elbette burayı bırakacak değilim. YouTube'daki videolarla birlikte buraya devam edeceğim. 

Salı gününden beri, kısım kısım videolar çekerek aklımdaki bir video fikrini bugün tamamlayıp yayınladım. Bu videoda eksiklerim, özellikle düzeltmem gereken kısımlar olduğunun farkındayım ancak bilgisayarın kasmasından ötürü düzeltemediğim yerleri vardı. Bunun haricinde oldukça içime sinen bir video oldu. 



Video hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. 


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. ay ne güzel bişii du bunu duyurayım da herkesler de görsüüüün :)

    YanıtlaSil
  2. Girişi çok beğendiim, hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsunn :) buradaki yazıdan önce youtube'daki videoyu gördüm. blogger'ın hayırsızı olduğum için oluyor böyle şeyler. Ha unutmadan bir de tavsiye : tek başına durarak yaptığın konuşmalarda kamerayı sabitlersen (tripod vs ile) çok daha iyi olacaktır.
    Gülücüklü Kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hiç sorma ben de editlerken fark ettim çok titrediğini. Neyse bir daha ki sefer çok daha iyisini yapacağım inşallah. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. vlog bayağı yaygın oldu,hayırlı olsun..😊

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun diyelim o zaman güzel bir video olmuş bende aynı şeyi söyleyecektim konuştuğun kısımlarda kamerayı sabitlersen daha iyi olabilir :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel hazırlanmış bir video Tebrik ederim sizi.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun. Hemen abone oldum. Uygun bir anımda videolarını izleyip yorumlayacağım. Takipçin ve izlenmen bol olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, videolarla ilgili düşüncelerini merakla bekliyorum. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison