Eylül Ayında Okuduklarım | 2018

Eylül Ayında Okuduklarım | 2018

Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Geçen haftalarda bolca tembellik yapıp kitap okuyup film izledim. Özellikle çok fazla dizi ve film izledim. Yani dopdolu bir izlediklerim yazısı gelecek. Beklemede kalın. 
Küller Şehri - Cassandra Clare (Ölümcül Oyuncaklar #2)
Küller Şehri - Cassandra Clare (Ölümcül Oyuncaklar #2)

Sayfa Sayısı: 525
Puanım: 4,4 / 5

Başlarda ilk kitaptan pek bir şey hatırlayamasam da okudukça bağlantıları kurabildim. Shadowhunters'ın 2. sezonunu izlediğimden daha fazla olay bekliyordum ama meğer kitaba bağlı kalmamışlar ve 3. kitaptan da olaylar eklemişler. Yani muhtemelen 3. kitaptan spoiler yedim. Akıcı, keyifli bir kitaptı. Diziye devam etmeyi ne kadar istesem de daha fazla spoiler yememek adına seriyi okuyup bitirene kadar izlemeyeceğim sanırım.
Gölge Öpücük - Richelle Mead (Vampir Akademisi #3)
Gölge Öpücük - Richelle Mead (Vampir Akademisi #3)

Sayfa Sayısı: 428
Puanım: 4,2 / 5

2. kitabı çok severek okumuştum. Bu kitapta öyle oldu. Olaylar oldukça şaşırtıcıydı ve bir çırpıda okudum. O nasıl bir sondu öyle ya.. Dimitri bombasından sonra bir müddet nutkum tutuldu. Sıradaki kitabı çok merak ettiğimden ekim ayı içerisinde okuyabilirim.
Ayza Sothis'in Batışı - Çağla Örücü & Ela Arslan (Ayza #1)
Ayza Sothis'in Batışı - Çağla Örücü & Ela Arslan (Ayza #1)

Sayfa Sayısı: 774
Puanım: 4,9 / 5

Oldukça farklı, ilginç bir kurguya sahipti. Akışı çok sevdim. Dizi izlermişçesine bir akış vardı ve olaylar oldukça şaşırtıcıydı. İlk başta wattpad havası hissedilse de daha sonra dan hiç farkına bile varmadım. Ayrıca en önemli artısı iki yazar yazmış gibi değildi. Ben severek okudum, 2. kitabının çıkmasını da dört gözle bekliyorum. 😄
Elveda Haziran - Sarah Jio
Elveda Haziran - Sarah Jio

Sayfa Sayısı: 352
Puanım: 4,4 / 5

Ayza'dan sonra elim yeni bir kitaba gitmeyince bir tekrar okuma yapayım dedim ve sıcacık hikayeleriyle Sarah Jio'nun çok sevdiğim kitabını okumaya karar verdim. Çok sıcak bir hikayeydi. Unuttuğum yerler olduğunu fark ettim. Sarah Jio'nun kitapları bence okuyamama sendromuna nokta koyabilecek kitaplardan. 
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 2079
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 69,5 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Sarah Jio'nun kitapların sakinleştirici etkisi de var bence,kafa yormadan akıp gidiyor kitapları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.. İnsana huzur ve dinginlik veriyor. :) Yorum için teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Film önerileride yapsan şahane olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikir. Sonbaharda iç ısıtıcı filmler mesela.. Güzel olur. :D Yazabilirim inşallah. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison