Eylül Ayında İzlediklerim | 2018

Eylül Ayında İzlediklerim | 2018

Herkese merhaba. Nasılsınız? Geçen gün bu yazıyı yazmak için bilgisayara geçmiştim ama çok uyku bastırınca yarım bıraktım maalesef. Geç olsun güç olmasın diyerek bugün bu yazıyı bitirdim çok şükür. 

Bakalım neler izlemişim.
Sierra Burgess Is a Loser (Sierra Burgess Bir Kaybeden)
Sierra Burgess Is a Loser (Sierra Burgess Bir Kaybeden)

IMDB Puanı: 6,1 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 1 saat 45 dakika
Tür: Dram, Romantik, Komedi

Konusu: Lise gençliğinin standartlarına göre pek de güzel sayılamayacak, ancak zeki bir genç kız olan Sierra, kaderin cilvesi ile sürpriz bir aşk yaşamaya başlar. Hoşlandığı çocuğun kalbini kazanmak için ise, okulun en popüler kızı ile işbirliği yapmak zorunda kalır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Netflix'e yeni yayınlandığında fragmanını izledim ve filmi hemen izlemek istedim. Keyifli, tatlı bir filmdi. Her ne kadar kızların yaptığı plan yanlış olsa da keyif alarak izledim. Sierra'nın şarkısına da özellikle bayıldım. Çok tatlı bir şarkı. Hâlâ açıp açıp dinliyorum. 😄
The Kissing Booth (Delidolu)
The Kissing Booth (Delidolu)

IMDB Puanı: 6,2 / 10
Yapım: 2018 / İngiltere / 1 saat 45 dakika
Tür: Romantik, Komedi

Konusu: Genç Elle'in ilk öpücüğü, lisedeki en çekici oğlanla arasında yasak bir aşka yol açar ve en yakın arkadaşıyla ilişkisini tehlikeye atar.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Bu filmi de çerezlik  bir şeyler izlemek istediğimde açıp izledim. Komik ve eğlenceli olmasının haricinde kızla oğlan arasında ki deve cüce misali boy farkı izlerken acayip gözüme battı. Filmde en sevdiğim şey de kızla esas oğlanın kardeşi arasında ki çılgın dostluktu. Çerezlik, keyifli bir filmdi.
Brave (Cesur)
Brave (Cesur)

IMDB Puanı: 7,1 / 10
Yapım: 2012 / ABD, İngiltere / 1 saat 33 dakika
Tür: Animasyon, Macera, Fantastik, Komedi, Aile

Konusu: Merida, Kral Fergus ve Kraliçe Elinor’un okçuluk konusunda oldukça yetenekli ama bir kadar da deli fişek kızlarıdır. Kaderinin kendi elinde olduğuna inan Merinda, ülkede yüzyıllardan beri gelen bir geleneğe karşı çıkar. Bilge Kadın’a başvurduğunda ise uğursuz bir dileğin onu beklediğini öğrenir. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Evet bir animasyon sevdalısı olarak henüz izlemediğim bir filmdi. Eminim çoğunuz çoktan izlemiştir. Ben izlerken çok keyif aldım. İskoç aksanı çok hoşuma gidiyor. Keyifle ve çok severek izlediğim bir film oldu.
Cinderella (Sindirella)
Cinderella (Sindirella)

IMDB Puanı: 6,9 / 10
Yapım: 2015 / ABD, İngiltere / 1 saat 45 dakika
Tür: Dram, Fantastik, Romantik, Aile

Konusu: Yakın zaman içerisinde annesini kaybeden Ella, bu olayın üzerine babası başka bir kadın ile evlenecektir. Ella bu üvey anne ve kızlarına bütün iyi niyeti ile yardım ederken, ne yazık ki babasının ölümü ile dengesi alt üst alacaktır. Bu olay neticesinde üvey annesi Ellayı hizmetçilik yapmaya zorlarken gün gelecek kendisine prensi aşık edecektir.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Sindirella'nın bu versiyonu çok hoşuma gitti. Hikayesiyle büyüdüğümüz Sindirella... Keyif alarak izledim.  
Wall-e (Vol-i)
Wall-e (Vol-i)

IMDB Puanı: 8,4 / 10
Yapım: 2008 / ABD / 1 saat 38 dakika
Tür: Animasyon, Macera, Aile, Bilim kurgu

Konusu: Dünya gezegenini terk eden insanlar tarafından unutulduktan sonra, uzun yıllar boyunca yapayalnız yaşayan ve bu süre içinde programlandığı işle (çöp tasnifiyle) uğraşan robot WALL-E, günün birinde EVE adlı çok güzel bir arama robotuyla karşılaşır ve hayatı aniden yepyeni bir anlam kazanır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Yine herkesin izlediği ama benim izlemediğim bir animasyon. Çok çok severek izledim. Hatta bayıldım, harikaydı. 
Bleach
Bleach

IMDB Puanı: 6,6 / 10
Yapım: 2018 / Japonya / 1 saat 48 dakika
Tür: Macera, Fantastik, Aksiyon

Konusu: Lise öğrencisi Ichigo bir anda ölüm meleği yetenekleri elde edince güçlerini geri vermeyi çok ister. Ama önce birkaç ruh toplamalıdır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Ve yine animesinden önce izlediğim bir film. Aslında izlemeden önce tahmin etmem gerekirdi ama fragmanını izleyince hemen izlemek istedim. Aksiyon dolu keyifli bir filmdi. Animesini de izlemek istiyorum.
Next Gen (Gelecek Jenerasyon)
Next Gen (Gelecek Jenerasyon)

IMDB Puanı: 6,7 / 10
Yapım: 2018 / Çin, Kanada, ABD / 1 saat 46 dakika
Tür: Animasyon, Macera, Aksiyon, Komedi, Dram, Bilimkurgu, Aile

Konusu: Aralarında alışılmadık bir bağ kurulan yalnız kız Mai ve çok gizli bir robot, sinsi bir kötü kahramanın planlarını bozmak için aksiyonla dolu bir maceraya atılır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Netflix'in yeni filmlerinden biri daha. Animasyon olunca akan sular duruyor tabii. Hemen açıp izledim görünce. Robota bayıldım. Filmde en keyifli kısım herhalde köpeğin konuştuğu kısımlardı. Çok keyifliydi.
Stardust (Yıldız Tozu)
Stardust (Yıldız Tozu)

IMDB Puanı: 7,7 / 10
Yapım: 2007 / ABD, İngiltere / 2 saat 7 dakika
Tür: Macera, Fantastik, Romantik, Aile

Konusu: Temiz yürekli Tristan Thorn aşık olduğu kadının kalbini kazanmak için, insan şekline bürünmüş kayan bir yıldızı getirmek üzere yasak bir aleme gider. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Bu filmde yine Netflix'te çıktı karşıma. Fantastik olduğunu görünce izleyeyim dedim. Çok iyi olmamasına rağmen keyifli bir filmdi. 
Nappily Ever After
Nappily Ever After

IMDB Puanı: 6,4 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 1 saat 38 dakika
Tür: Dram, Komedi, Romantik

Konusu: Bir reklam şirketinin mükemmeliyetçi yöneticisi aşk hayatında hayal kırıklığı yaşayınca, saç modelini değiştirerek başladığı bir kendini keşfetme yolculuğuna çıkar. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Bu film de Netflix'in yenilerinden. Fragmanı görünce izlemeliyim dedim. Çok severek izledim. Kitabı da varmış afiş resmi ararken fark ettim. Ama film yetti. Kitabını okumayı pek düşünmüyorum.
Goblin
Goblin

IMDB Puanı: 8,9 / 10
Yapım: 2016-2017 / Güney Kore / 16 Bölüm + Özel Bölüm
Tür: Dram, Fantastik, Romantik

Konusu: Bir goblin olan Kim Shin sevdiği birçok insanın ölümünü görmüştür ve ölümsüz hayatını sonlandırmak istemektedir. Bunun için de insan bir goblin gelinine ihtiyacı vardır ve yüz yıllardır bir goblin gelini aramaktadır. Bir gün, amnezyadan (hafıza kaybı) muzdarip olan bir ölüm meleği ile tanışır ve birlikte aynı evi paylaşmak zorunda kalır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
İzlemeye ağustosta başladığım ve daha önce niye izlememişim dedirten harika bir diziydi. Gong Yoo'nun oyunculuğu şahaneydi. Azrail karakterine bayıldım. Hele ikisinin kavgalarını daha da çok sevdim. Bir tek sonu hoşuma gitmedi. Tabii alışkınız artık son yazamamalarına ama böylesi güzel bir dizinin sonu çok daha iyi olmalıydı.
Part-Time Idol
Part-Time Idol (Mini Dizi)

IMDB Puanı: - / 10
Yapım: 2017 / Güney Kore / 5 Bölüm
Tür: Dram, Komedi, Aile, Müzik

Konusu: Efsanevi müzik yapımcısı Jung Tae Kyung, kayıplara karıştıktan sekiz yıl sonra yeni bir K-pop idol grubu kurmak üzere işine geri döner.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
30 dakikalık 5 bölümden oluşan kısacık bir diziydi. Hemencecik bitti. Çok sevemedim. 
Lost in Space | 1. Sezon
Lost in Space | 1. Sezon

IMDB Puanı: 7,2 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 2. Sezon onaylı
Tür: Dram, Macera, Bilimkurgu, Aile

Konusu: Yeni bir koloni oluşturmak için çıktıkları yolculukta sırasında hedeflerinden sapan Robinson ailesi, artık evlerinden onlarca ışık yılı uzaklıkta hayatta kalmak için uzaylılarla başa çıkmak zorundadır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Keyifle ve merakla izlediğim bir dizi oldu. Will ve Robot arasındaki iletişim ve dostluk harikaydı. Çok sevdiğim sahneler oldu. 2. sezonu izlemek için sabırsızlanıyorum.
Girlboss
Girlboss

IMDB Puanı: 7,1 / 10
Yapım: 2017 / ABD / 13 Bölüm
Tür: Komedi

Konusu: İnternet üzerinden kıyafet satışı yapmaya başlayan genç Sophia, bu girişiminin onu bir moda imparatorluğunun başına getireceğinden habersizdi. O sadece günü kurtarmak, hayatını sürdürmek istiyordu, şimdi ise multi milyoner!
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Epeydir listemde olan bir diziydi. Keyifle izlediğim bir dizi oldu. Sophia karakterinin deliliğini çok keyifle izledim. Böyle girişimcilik ve başarı hikayelerini okumayı ve izlemeyi çok seviyorum. Ayrıca öğrendim ki bu gerçek bir hikayeymiş ve kitabı da varmış. Tabii okur muyum bilmiyorum.
Ateşböceği
Ateşböceği

IMDB Puanı: 7,4 / 10
Yapım: 2017 / Türkiye / 17 Bölüm
Tür: Romantik, Komedi

Konusu: Çok başarılı, çekici fakat aşkla arasına mesafe girmiş bir avukat Barış ile hayat dolu, akıllı, eğlenceli, genç ve güzel taksi şoför Aslı'nın yolları aşk dolu bir serüvenin içerisinde kesişir.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Aylardır bölüm bölüm izlediğim bir diziydi. Yayınlandığı zaman birazını izlemiştim ama bildiğiniz gibi canlı takip edememe gibi bir problemim var. Neyse ki bir dizi daha silindi listemden. Keyifli bir diziydi. Uzatmamaları daha güzeldi. Kısa, tam kararında keyifli bir diziydi. 
Eylül ayında izlediğim henüz bitmeyen ve güncel takip ettiğim diziler: Erkenci Kuş, Elimi Bırakma, Nefes Nefese, Uncontrollably Fond, Riverdale, Fullmetal Alchemist 
Siz içlerinden hangilerini izlediniz? Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Of en sevdiğim!Dizi-film önerileri💕😁Brave ve Wall-e yi izleyeli oldu bayağı çok sevmiştim ikisini de.Diğerlerini de gözüme kestirdim,ekran görüntülerini aldım😁
    Sevgiler...🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var mı animasyon gibisi.. :D Keyifli seyirler dilerim o halde. :) Sevgiyle kal. :)

      Sil
  2. Wall Eeeeeee, en sevdiğimmmm.

    YanıtlaSil
  3. Sierra Burgess Is a Loser'ı Esseve Rin önermişti. O zamandan beri izlemek istiyorum.

    Wall-e favori animasyon filmlerimden.

    Stardust'ı sevmedin mi? Ben bayılmıştım. Kitabını da okumak istiyorum ama baskısı olmadığı için piyasada çok pahalıya satılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle çok tatlı. :)

      Benimde favorilerimden oldu. :D

      Ya bilmiyorum ki böyle sevim gibi ama bir şey var tam çözemedim onu. :D Kitabı da mı varmış? Bak bunu bilmiyordum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison