Bu Hafta | 1 - 7 Ekim 2018 - Üniversitede ilk haftam

Herkese merhaba. Eylül ayının başında bu yazı dizisine tekrar başlamıştım ama tembellik, ihmalkarlık derken ekim ayı geldi, okulum başladı. İnşallah bununla birlikte hayatıma düzen de gelecek.

Pazartesi günü sabahın köründe 6'da kalktım. Hazırlanıp okula gitmek için çıktım çıkmasına da okul/iş saati otobüs tıklım tıklım. Neyse bindim bir şekilde ama tutunacak yer yok, kıpırdayamıyorum bile.😒 5-6 durak sonra indim metrobüse geçtim. Neyse ki otobüsten daha boştu, daha rahat gittim. Sonrasında da bir sınıf bulma çabası tabii.. Birkaç kat gezdim ama meğer sınıf -1'de konferans salonuymuş. Neyse bulduk bir şekilde işte. Ders Pozitif Psikoloji ve İletişim Becerileri. Tabii ilk gün tanışma vesaire oldu. Ama klasik tanışmalardan farklıydı. Hoca hepimizi ayağa kaldırıp birbirimizle tokalaşıp günaydın dememizi, adımızı ve en sevdiğimiz yemeği söylememizi istedi. 😂 Komik ve eğlenceliydi. 😂 Sonra hoca ölçüm gibi bir şey yaptı ve serbest bıraktı. Öğrenci belgesine ihtiyacım olduğundan merkez yerleşkeye gidip belgemi aldım. Sonra da biraz yürümek istediğimden yürüyerek sahile indim. Marmaray-metro yaparak eve döndüm. Gün içinde Elveda Güzel Vatanım'ı okudum. Önceki hafta Riverdale'e başlamıştım, bir kaç bölümünü izledim. Bir de Çukur'un yeni sezonu çok ilgimi çektiğinden kaldığım  yerden Çukur'a başladım tekrar.

Salı günü neredeyse öğlene kadar uyudum. 😂 Önceki günün acısını çıkardım. Dersim 14.40'ta olduğundan sorun olmadı. Yaşasın üniversiteli olmak. 😅 1 gibi evden çıktım, önceki gün gittiğim süreye göre ayarlamıştım kendimi ama tabii sabah trafiği olmayınca çok daha erken gittim okula. Derse daha vakit olduğundan bende okulun karşısındaki Capitol AVM'ye girdim. Marketten atıştırmalık bir şeyler aldım. Bir iki mağazaya bakıp çıktım. Yine küçük çaplı bir sınıf bulma çabası içerisine girdim. 😅 Neyse ki önceki gün kadar zorlanmadım. 😂 Yine malum ilk gün hoca dersi, ders içeriğini falan anlattı. İşleyeceğimiz kitabı söyleyip bıraktı. Ben de bari gideyim Capitol'de kitaba bakayım biraz vakit geçireyim dedim. Giderken de yolda sınıftan bir kaç kişiyi görünce yanlarına gidip tanıştım. Birlikte gittik gezdik, kitaba baktık falan. Sonra onlar gitti ben biraz daha gezindim. Tchibo'daki kahve kokusu hâlâ burnumda.. 😅 Aslında yine marmaray-metro ile dönecektim eve ama üşendim, metrobüs-otobüs yaparak gittim eve. Akşam da bloga yazı girip planladım.

Çarşamba gün dersim yine sabah erkendendi. Yine 6'da kalkıp, hazırlanıp, kahvaltı yapıp çıktım. Otobüs ve metrobüs yine tıklım tıklımdı. Bir de trafikle birlikte yol uzadı da uzadı. Derse kılpayı yetiştim. İki dersim vardı, ilki İngilizce, yine ders işleyişini falan anlatıp serbest bıraktı. Diğer derse de 2 saat olduğundan giriş kattaki salona geçip oturdum kitap okudum biraz. Sonra okulun bahçesindeki kafeye gidip çay aldım. Sınıftan birkaç kız da oradaydı, hep birlikte oturup sohbet ettik, diğer dersi bekledik. Diğer derste Hukuka Giriş'ti. Hoca kendini ve dersi tanıtıp başladı ders anlatmaya. Şaşırdık tabii, adam ilk günden ders anlatmaya girişti.😅 Neyse fena da geçmedi ders. Dersten sonra da eve döndüm direkt. Yine Fox kanallarına sardım birkaç diziye başladım. How I Met Your Mother'ı baştan yayınlamaya başlamışlar. Ben daha önce izlememiştim ona baktım biraz. Zoo'nun da 3. sezonunda kalmıştım. Şansıma da 3. sezonunu yayınlıyorlardı.

Perşembe günü de neyse ki ders 11.40'taydı. Sabahın kör vaktinde kalkmama gerek kalmadı. 😅 Bu sefer metro marmaray ile gideyim dedim. Bir de gidiş süremi tuttum. Sabah erken derslerimde metro ve marmarayla gitmek çok daha mantıklı olacak gibi. 😅 En merak ettiğim derslerden biri vardı: İletişime Giriş. Keyifli bir tanışmaydı. Hoca baya bir bilgi birikime sahip birisi, İletişim üzerine baya bir şeyler anlattı. Keyfliydi anlayacağınız. Dersten sonra yine direkt eve döndüm. Zoo'dan 2 bölüm izledim. Biraz Çukur'a baktım. Sonra da kitap okudum.

Cuma günü bizim fakültenin oryantasyon programı vardı. Onun için okula gittim Bir buçuk saatlik bir program oldu. Fakülte hakkında, okulun web portalları hakkında falan bilgiler verdiler. Programdan sonra okuldan çıkıp Kadıköy'e geçtim. Akmar Pasajı'na gidip derste gerekli olan kitapları aldım. Sonra simit alıp sahilde oturdum biraz. Daha sonra vapurla Eminönü'ne geçip tramvaya bindim. Bu sırada tabii yol boyunca kitap okudum. Eve döndüğümde de dizi falan izledim.

Hafta sonu aslında blogla ilgilenmek istiyordum ama kardeşimden fırsat olmadı bilgisayara geçmek için. Bende genel olarak kitap okuyarak geçirdim. Elveda Güzel Vatanım güzel kitap olsa da baya ağır ilerledim. Bitirmek için baya bir zorladım kendimi ama neyse ki bitti sonunda.

İşte bütün bir haftam böyle geçti. Bu hafta biraz detaylı bir yazı oldu çünkü okulun ilk günü ile ilgili yazı falan istenmişti. Bende ilk haftayı böylece anlatayım dedim. Diğer yazılar bu kadar detaylı olmayacak tabii...