Bu Hafta | 3-9 Eylül 2018

Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Geçtiğimiz aylarda bu yazı dizisine başlamıştım fakat devam edemedim. İnşallah bundan sonra aksatmadan yazabilirim. 😁 Ayrıca eylül ayına girmemizle en sevdiğim mevsime de geçiş yaptığımız için çok mutluyum: Sonbahar... 🍁🍂🍃😄

Pazartesi günü üniversite kayıtları başladığından okula gitmemiz gerekti. Kahvaltıdan sonra hemen hazırlanıp evden çıktık. Gidiş dönüş yolculuğunda yanımda olan Küller Şehri'ni okudum. Okulda epeyce sıra beklemenin yanında hiçbir işi halledemeden okuldan çıktık. Üsküdar sahile yürüyerek indik ve  acıktığımızdan simit çay ikilisiyle sahilin keyfini çıkardık. 😄 Akşamdan bir iki bölüm Meteor Garden izledim. 😅

Salı günü genel olarak bütün günümü bloga yazı girip taslak hazırlamakla geçirdim. Akşam üzeri Sedalar köyden dönünce hep birlikte yemek yedik. Daha sonrasında Güz Okuma Şenliği için kitap seçip listemi oluşturdum. Yatmadan önce de biraz kitap okudum.

Çarşamba günü okul işlemlerini halledebilmek için dayımla önce bankaya gitmemiz gerekti. Şubede hiç bir işlem yapılamayınca annemi de çağırıp okula gittik. Bu sefer yanıma Gölge Öpücük'ü almıştım yolda giderken biraz onu okudum. Okula gittiğimizde bıraz sıra bekledikten sonra hızlıca halledebildik tüm işlemleri ve artık resmi olarak üniversite öğrencisi oldum. 😅 Eve geldiğimizde yemek yedikten sonra sabah çok erken kalktığımdan uyuyakalmışım. 😅 Kalktıktan sonra annemle birlikte Goblin'den 2 bölüm izledik. Gece yatmadan önce de yine biraz kitap okudum.

Perşembe günü de yine genel olarak bloga yazı girmekle geçirdim. Taslakları tamamlayıp planladım. Epey verimli geçti, yazmam gereken bir çok yazıyı yazdım. Akşam yemeğinden sonra da parka yürüyüşe çıktım. Yaklaşık 20 gündür dışarda işim olmayan günlerde de hareket edebilmek için yürüyüşe çıkıyorum -hedef 50 kilo 😂-. Yürüyüşten sonra Küller Şehri'ni bitirmek istediğimden bütün akşam kitap okudum. 😁

Cuma günü kahvaltıdan sonra annemle birlikte film izleyelim dedik. Netfilix'e yeni eklenen Sierra Burgess is a Loser filmini izledik. Tatlış bir filmdi. Daha sonra biraz youtubedan videolar izledim. Özellikle bullet journal videolarını. 2019 yılını için bujo -bullet journal- yapmaya karar verdiğimden şu aralar en çok izlediğim şeylerden biri. Yine akşam yemeğinden sonra yürüyüşe çıktım. 🙄 Sonra annemle birlikte Goblinden 1 bölüm izledik. Bir de Yaşamayanlar'ın ilk bölümünü izledik. Ama olmamış pek beğenemedim. 😞

Cumartesi günü de genel olarak bujomun sayfalarını çizip şekillendirdim. Bunu yaparken de Ateşböceği dizisini izledim. Final bölümünde kaldım onu da bu hafta izler bitiririm. 😅 Pek dışarı çıkasım olmadığından bu günkü yürüyüşümü yapmadım. Bunun üstüne annem kek yaptı. 😡 Allah affetsin birazcık yemiş olabilirim. 😂😂 Aslında çok kasmıyorum ama yürüyüşe de çıkmayınca biraz suçlu hissettim. 😂😂 Akşamdan yine biraz Gölge Öpücük'ü okudum.

Pazar günü annemle yine film izledik: The Kissing Booth. Keyifli, komik bir filmdi. 😁 Önce ki günü telafi edebilmek için yürüyüşe çıktım. 😅 Akşamdan da annemle Goblin'den birkaç bölüm izledik. En heyecanlı yerde kaldık. Son 3 bölüm kaldı. Muhtemelen bu akşam bitiririz. Yeni bir kore dizisi izlemeyi düşünüyüyoruz. Sizin önerileriniz varsa yorum olarak bırakın. 😁

Evet benim bir haftam böyle geçti. Ekime kadar da film-dizi-kitap üçlüsüyle iç içe olacağım gibi görünüyor, bakalım...