Ağustos Ayında Okuduklarım | 2018

Ağustos Ayında Okuduklarım | 2018

Herkese merhaba! Yoğun ve stresli geçen Ağustos ayı maalesef okuma açısından pek verimli geçmedi. Yine de hiç okumamaktan iyidir diye avutuyorum kendimi. Bakalım ağustos ayında neler okumuşum...
Şair - Yi Mun Yol
Şair - Yi Mun Yol

Sayfa Sayısı: 184
Puanım: 4,7 / 5

Uzun zamandır Kore edebiyatından bir şeyler okumak istiyordum. Bu kitabı da o nedenle fuardan almıştım. Kısa olmasına rağmen ana karakterin çocukluğundan yaşlılığına kadar uzunca bir zaman dilimini dolu dolu bir şekilde anlatıyor. Ayrıca dönemin sistemine karşı eleştiriler, geleneklerine dair bilgiler ve şairlikle, şiirle ilgili bir çok analiz bulunuyor. Severek, şair karakterine kızarak okuduğum bir kitap oldu. 
Şimşek Hırsızı - Rick Riordan (Percy Jackson ve Olimposlular)
Şimşek Hırsızı - Rick Riordan (Percy Jackson ve Olimposlular)

Sayfa Sayısı: 363
Puanım: 4,5 / 5

Daha önce filmini izlemiş ve keyif almıştım. Kitabını okumasam olmazdı. Ayrıca okuyamama durumuma son vermek istediğimden akıcı ve yormayacak, bir çırpıda bitebilecek bir kitap olduğundan aldım kütüphaneden. Elbette ki filmden oldukça iyiydi ve bir çok farklı nokta vardı. Keyifle okudum. 
Gölün Dibindeki Ev - Josh Malerman
Gölün Dibindeki Ev - Josh Malerman

Sayfa Sayısı: 184
Puanım: 4,5 / 5

Daha önce yazarın Kafes kitabını okumuştum ve bayılmıştım. Bu kitabı da oldukça severek okudum. Oldukça farklı bir kurguya sahip sürükleyici bir kitap olmasının aksine asıl gerilim ve merak konusunun en sonlarda ve çokta tatmin edici olmayacak şekilde işlenmiş. Güzel bir kitaptı fakat sonu tatmin edici değildi. 
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 731
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 23,5 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Gölün Dibindeki Ev birçok kişiyi hayal kırıklığına uğratmış. Halbuki ismi ve kapağıyla ne kadar çok vaat ediyor.

    Eylülde daha çok okuman dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa kapağı harika ama kafes kitabıyla çıtayı çok yukarı çıkardı yazar o yüzden hayal kırıklığı oldu.

      İnşallah, teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison