Temmuz Ayında Okuduklarım | 2018

Temmuz Ayında Okuduklarım | 2018

Herkese merhaba! Bildiğiniz malum yoğunluktan dolayı aylık yazıları geciktirdim ama sorun yok. 😅 Beni instagramdan takip edenler bilirler ama yine de buraya da güzel haberi bırakayım dedim. Dün okula kaydımı tamamladım. Artık resmi olarak üniversiteliyim. 😅 Güzel haberi de verdiğime göre bakalım temmuz ayında neler okumuşum...
Taht Oyunları - George R. R. Martin (Buz ve Ateşin Şarkısı #1)
Taht Oyunları - George R. R. Martin (Buz ve Ateşin Şarkısı #1)

Sayfa Sayısı: 850
Puanım: 4,8 / 5

Dizisini çok daha önceden izlemiş olsam da uzunluğundan dolayı sınav döneminde elime alamamıştım ama sınav biter bitmez kitabı kaptığım gibi okumaya başladım. 😅 Kitap dizinin ilk sezonuyla küçük farklar haricinde oldukça benzerdi. Aynı olduğundan dolayı okumam uzun sürse de keyifle okudum. Epey detaylı olduğundan ve dizisini izlediğimden her şeyi gözümde canlandırabildim. 😁
Otomatik Portakal - Anthony Burgess
Otomatik Portakal - Anthony Burgess

Sayfa Sayısı: 168
Puanım: 4,9 / 5

Daha önceden konusu hakkında pek bir fikrim olmadığından okumaya başladığımda şaşırdığımı belirtmeliyim. Böyle bir kurgu beklemiyordum. Kimi yerde dehşet içinde kimi yerde de üzülerek okudum. Çok acayip ve bir o kadar da düşündürücü bir kitaptı. Ben çok sevdim. 
Semaver - Sait Faik Abasıyanık
Semaver - Sait Faik Abasıyanık

Sayfa Sayısı: 138
Puanım: 4,6 / 5

Kardeşimin sınav için okumak zorunda olduğundan aldığı bir kitaptı. Kısacık hikayeleriyle farklı yaşamlara pencereler açan bir kitaptı ki ben severek okudum. Olaysız, sadece kısaca yaşamlara değinen güzel bir kitaptı. 
Yağmurla Gelen Mutluluk - Amber L. Johnson
Yağmurla Gelen Mutluluk - Amber L. Johnson

Sayfa Sayısı: 176
Puanım: 4,5 / 5

Otistik karakterleri konu alan kitapları çok seviyorum. Çok tatlı bir kitaptı. Bayılarak ve bir çırpıda okudum. Kitabı tasarım konusunda da çok sevdim. Kitabın tek kusuru yazım hatalarıydı. Ama konusuyla, akışıyla ve karakterleriyle çok sevdiğim bir kitap oldu. 
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 1332
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 43 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.


Sevgiyle kalın...
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Tebrik ederim canım. Umarım çok güzel bir üniversite hayatın olur.

    Taht Oyunları'nın sadece ilk kitabı, diziyle birebir gidiyor. İkinci kitaptan sonra birbirlerinden baya ayrılıyorlar.

    Otomatik Portakal gözümü çok korkutuyordu. Okuyunca çok sevdim. Beklediğimden çok daha iyiydi. Filmini de izlemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, teşekkür ederim. :)

      Evet öyleymiş, son sezonlara doğru bozması da bu yüzden sanırım. O yüzden her daim kitap diyorum. :D

      Bende izlemeyi düşünüyorum. Ama fırsat olmadı bir türlü. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison