Ağustos Ayında İzlediklerim | 2018

Ağustos Ayında İzlediklerim | 2018

Herkese merhaba! Bu ay her ne kadar okuma açısından pek verimli olmasa da bolca film izledim. İzlediklerimden bazılarını çok ama çok sevdim. Bakalım neler izlemişim...
Death Note (Ölüm Defteri)
Death Note (Ölüm Defteri)

IMDB Puanı: 4,6 / 10
Yapım: 2017 / ABD / 1 saat 41 dakika
Tür: Dram, Macera, Suç, Fantastik, Korku, Gizem, Gerilim

Konusu: Light Turner bulduğu doğaüstü defteri ölüm dağıtmak için kullandığında bir dedektifin, bir iblisin ve sınıfındaki bir kızın dikkatini çeker.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Daha önce Japon yapımı olan 2 parçadan oluşan versiyonunu izlemiştim. Henüz animesini izlemediğimi de belirteyim. Eğer animesini izlemiş olsaydım muhtemelen beğenmezdim fakat izlemediğimden sadece bu filme bakarak vakit geçirmelik bir film olduğunu söyleyebilirim. 
How It Ends
How It Ends

IMDB Puanı: 5,0 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 1 saat 53 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Dram, Gizem, Gerilim, Bilim kurgu

Konusu: Gizemli bir felaket ülkeyi savaş alanına çevirdiğinde genç bir avukat, hamile nişanlısını bulmak için müstakbel kayınpederi ile birlikte batıya doğru yola koyulur.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Benzerlerinin yanında sönük kalan bir filmdi. Beklediğim aksiyonu tam verememesinin yanında sonu hiç mi hiç tatmin etmedi. 
The Guernsey Literary & Potato Peel Pie Society (Edebiyat ve Patates Turtası Derneği)
The Guernsey Literary & Potato Peel Pie Society (Edebiyat ve Patates Turtası Derneği)

IMDB Puanı: 7,4 / 10
Yapım: 2018 / ABD, İngiltere, Fransa / 2 saat 4 dakika
Tür: Dram, Tarih, Romantik

Konusu: Londralı bir yazar, Guernsey halkının 2. Dünya Savaşı'nda Alman işgali sırasında kurduğu kitap kulübü hakkında bilgi toplarken kentin renkli sakinleriyle bağ kurar. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Bu filme bayıldım. Harikaydı. Edebiyat, aşk, tarih ve aile ile doyurucu harika bir filmdi. Öğrendim ki kitabı varmış. Bulabilirsem alıp okumayı çok istiyorum. Seve seve tavsiye ettiğim bir film. 
Pride & Prejudice (Gurur ve Önyargı)
Pride & Prejudice (Gurur ve Önyargı)

IMDB Puanı: 7,8 / 10
Yapım: 2005 / ABD, İngiltere, Fransa / 2 saat 9 dakika
Tür: Dram, Romantik

Konusu: Jane Austen'in 19. yüzyıl İngilteresi'nde geçen öyküsünde Bayan Bennet kızlarını varlıklı beyfendilerle evlendirmeyi umar. Yeni gelen Bay Darcy de adaylar arasındadır. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Çok uzun zaman önce izlemiş ve geçen sene kitabını okumuştum. Ne zamandır tekrar izlemeyi düşünüyordum ki annemle film bakınırken karşımıza çıkınca hadi izleyelim dedik. Tabii ben kitabı okuduğumdan olaylar bana çok hızlı geçmiş gibi geldi. Ama uzun ve detaylı bir kitabı yine de iyi yansıtmışlardı. Sadece bu seferki izleyişimde duyguyu tam alamadım gibi geldi. 

To All the Boys I've Loved Before (Sevdiğim Tüm Erkeklere)
To All the Boys I've Loved Before (Sevdiğim Tüm Erkeklere)

IMDB Puanı: 7,8 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 1 saat 39 dakika
Tür: Dram, Romantik, Komedi

Konusu: Gizli aşk mektupları, âşık olduğu beş kişiye bir şekilde gönderildiğinde Lara Jean'in sakin lise hayatı altüst olur.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Çok tatlı ve keyifli bir filmdi. Tanıtımını gördüğümde izlemeliyim diye düşünmüştüm ve yayınlandığı zaman izledim. Keyifli vakit geçirebileceğiniz bir film bence. Sanırım bu filmin de kitabı varmış ama almayı düşünmüyorum ama kütüphanede ya da e-kitap olarak denk gelirsem okurum. 
Naomi & Ely's No Kiss List
Naomi & Ely's No Kiss List

IMDB Puanı: 5,7 / 10
Yapım: 2015 / ABD / 1 saat 29 dakika
Tür: Dram, Komedi, Romantik

Konusu: Naomi ve en yakın arkadaşı gey Ely, çocukluktan beri birbirlerinden hiç ayrılmamıştır, ancak dostlukları aynı adama aşık olmalarıyla sınanacaktır. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Beklediğim kadar iyi bir film değildi. Ancak çok kötü de değildi. Beklentisiz izlenirse keyif alınabilir.
Midnight in Paris (Paris'te Geceyarısı)
Midnight in Paris (Paris'te Geceyarısı)

IMDB Puanı: 7,7 / 10
Yapım: 2011 / ABD, İspanya, Fransa / 1 saat 34 dakika
Tür: Fantastik, Komedi, Romantik

Konusu: Bir yazar her gece zamanda yolculuk yaparak 1920'lerin Parisi'ne gider. Burada sanat idollerinin arasına karışarak aşkı ve ilhamı bulur.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Çok keyif alarak ve severek izlediğim bir film oldu. Buram buram edebiyat kokan keyifli bir filmdi. Tabii bir çoğunuz izlemiştir ama izlemeyenleriniz varsa kesinlikle tavsiye ederim. 
Blade of the Immortal
Blade of the Immortal

IMDB Puanı: 6,8 / 10
Yapım: 2017 / Japonya, İngiltere, Güney Kore / 2 saat 20 dakika
Tür: Dram, Aksiyon, Fantastik

Konusu: Ölümsüzlükle lanetlenen yetenekli kılıç ustası Manji, ailesini katledenlerden intikam almaya yemin eden genç bir kızın koruması olmayı kabul eder.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Çok çok severek ve keyifle izlediğim bir film oldu. Bol aksiyonlu, aşksız ve anime tadında bir filmdi. Bu tarz filmleri sevenler için kesinlikle tavsiye ederim.
The Legend of Tarzan (Tarzan Efsanesi)
The Legend of Tarzan (Tarzan Efsanesi)

IMDB Puanı: 6,3 / 10
Yapım: 2016 / ABD, İngiltere, Kanada / 1 saat 50 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Dram, Fantastik, Romantik

Konusu: Ormanların Tarzan'ı olarak nam salan adam artık Greystoke Lordu John Clayton adıyla ve sevdiği kadınla medeniyette yaşamaya başlamıştır. Üstelik meclisin ticari ataşesi olarak görev almak için Kongo’ya davet edilmiştir. Fakat arkasında alçakça planlar işlemektedir. Belçika Kralı’nın elçisi Leon Rom’un Clayton'u  biri intikam oyununda piyon olarak kullanacaktır. Fakat kiminle ve ne ile dans ettiklerinden habersizdirler...
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Beklentimi çok yüksek tuttuğumdan olsa gerek  pek tatmin etmedi. Başka bir filmin devam filmiymiş gibi bir tarzı vardı. Onun haricinde görsel bir şölen sunduğunu söyleyebilirim. Keyifliydi.
Psychokinesis (Psikokinezi)
Psychokinesis (Psikokinezi)

IMDB Puanı: 5,9 / 10
Yapım: 2018 / Güney Kore / 1 saat 41 dakika
Tür: Aksiyon, Komedi, Fantastik

Konusu: Aniden süper güçlere kavuşan bir babanın dargın olduğu kızı, uğruna yaşadığı her şeyi kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalınca adam kızına yardım etmeye çalışır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Başroldeki adamın oyunculuğuna bayılıyorum. Daha önce Miracle cell no.7 filminde izlemiş ve hayran kalmıştım. Bu filmde de oldukça keyifli ve komik sahneleriyle filmi keyifli hale getirdi. Keyifli bir filmdi. 
The Help (Duyguların Rengi)
The Help (Duyguların Rengi)

IMDB Puanı: 8,1 / 10
Yapım: 2011 / ABD, Hindistan / 2 saat 26 dakika
Tür: Dram

Konusu: 3 cesur kadının şehirdeki katı kuralları ve yerleşik davranışları aralarında gelişen alışılmadık bir arkadaşlıkla nasıl bozduklarının hikayesi anlatılıyor...
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Bu filmi de bayılarak izledim. Eminim çoğunuz izlemiştir. Harika bir filmdi. Irkçılığın, yaşam mücadelesinin saçma sapan boyutlara ulaştığı ve bunların ardında insan azminin ve bir şeyleri değiştirmenin mümkün olduğunu gösteren harika bir yapım. Herkesin izlemesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum. 
The Originals | 4. Sezon
The Originals | 4. Sezon

IMDB Puanı: 8,3 / 10
Yapım: 2013 - 2018 / ABD / 5 sezon
Tür: Dram, Fantastik, Korku, Gizem

Konusu: Sakin beş yılın ardından, Klaus'un eski düşmanlarının baskını vampir-cadı ateşkesini riske atar. Hayley, Mikaelson'ları iyileştirmek için riskli bir ipucunu takip eder.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Bu sezonda daha güçlü bir tehditin varlığı  ve karakterlerimizin bununla mücadele etmesini izledik. Annemle birlikte severek izlediğimiz bir sezon oldu. Sonu yine üzse de asıl üzücü olan 5. sezonun final sezonu olması. 5. sezonu izlemeden önce bayağı bir ara vereceğim galiba. Çünkü bu diziden ayrılmayı hiç mi hiç istemiyorum. 
Ağustos ayı içerisinde takip ettiğim diziler: Goblin, Erkenci Kuş, Nefes Nefese, Gilmore Girls...
Siz içlerinden hangilerini izlediniz? Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Ölüm Defteri'nin animesini mutlaka izlemelisin. Benim izlediğim ilk animeydi ve çok beğenmiştim.

    Edebiyat ve Patates Turtası Derneği'ni okuduğum üçüncü blogsun. Artık izlemek şart oldu :-)

    Tarzan Efsanesi başroldeki çiftin güzelliğinden kurtarıyor. Filmi ben de çok beğenmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda mutlaka izleyeceğim ama önce Fullmetal Alchemist'i bitirmem lazım. :D

      Mutlaka izlemelisin, beğeneceğini düşünüyorum. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison