Kitap Yorumu: Saklanmış - P.C. & Kristin Cast (Gece Evi Serisi #10)

Saklanmış – P.C. & Kristin Cast


Orijinal Adı: Hidden
Çevirmen: Sevinç Seyla Tezcan
Sayfa Sayısı: 416
Baskı Yılı: 2012
Yayınevi: Pegasus

Arka Kapak

   Işığın Olduğu Yerde Karanlık Saklanamaz

   Sonunda Zoey isteğini elde etmiş ve Vampir Yüksek Konseyi, Neferet’in gerçek yüzünü görmüştür. Bu sayede Zoey ve çemberi kendilerini ve çok sevdikleri okullarını her geçen gün biraz daha güçlenen Karanlıktan korumak için yardım almaya başlamıştır. Güvensizlik tohumlarının filizlendiği ve Karanlığın karmaşa yarattığı Gece Evinde herkesin birlik olması gerekmektedir ama bu, son derece zor görünmektedir… Gerilim gittikçe artarken Zoey ve çemberi Karanlığın galip gelmesini çok geç olmadan engelleyebilecek midir?
Gece Evinde kaos ve karmaşa artıyor...


Alıntı

“Geleceğimiz yanarak ellerimizin arasından alındı. Nefret, saplantı ve kötülüğün alevleri arasında kül oldu.”


   Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben iyiyim ama çookk sıkılıyorum. Bir haftadır aynı kitabı okuyorum ki sadece 100 sayfam kaldı ama elim gitmiyor kitaba. Ne yapsam diye düşünüyordum ki önceden okuduğum kitaplardan birine yorum gireyim dedim.

   Bu seriyi seviyorum açıkçası. Hakkında olumsuz yorumlar var evet ama ben seviyorum napayım. Gerçi yorumlara katılıyorum bu seriyi bence de P.C. Cast’ten çok kızı yazıyor ki P.C.’nin Tanrıça serisi bu seriden çok daha muhteşem.

   Bu seriyi almayı ve kitaplığımda yer vermeyi çok istememe rağmen hiçbir kitabının bende olmaması ayrı bir muamma. Görünen o ki seriyi almaya sondan başlayacağım. Bu seriyi hep kütüphaneden alıp okudum.

   Seriyi sevmemin sebeplerinden biri aslında annemle beraber okumamız. İlk kim başlayacak diye atışmamız, okurken “Hadi yaa bırak artık ben okuyacağım” atışmalarımız vs. Tabii arada okurken de birbirimize “Annneeeğğ ahhgg süper yaa bak noldu şimdi….”
“Sus anlatma daha okumadım oraları…”
“ Aahahaha anlatıcam iştee…”  veya
“Ayh çok heyecanlı.”
“Nerdesin, ne olduğunu anlatayım mı?”
“Yaahh anneeğğ hayır yaa suss ben okuyacağım..” diyaloglarıyla geçti bütün serinin okunma süreci. Başka kitaplarda da zaman zaman bu tarz atışmalarımız oldu tabii. Yani anlayacağınız bu kitaba kadar böyleydi umarım son iki kitapta da aynı şekilde olur. Neysee gelelim kitabımıza…

(Dikkat buradan itibaren biraz spoiler içerebilir :D)

   Kitap Lenobia’nın rüyasıyla başlıyor. Başta hiçbir şey anlamadım. Ancak okudukça tabii ki her şey netlik kazanıyor. Ardından gelişen olaylarda yine akıl almaz derecede ilerliyor. Lenobia’nın kısımları geçince bu sefer Aurox’u görüyoruz. Alıp sarasınız geliyor onu.

   Daha sonra birde Neferet’in yaptığı şeytanlıklar var tabii ikinci kitaptan beri yaptığı şeylerin haddi hesabı yok. Kalona var birde :) onu unutmak ne mümkün :) Işığın yolunu seçmesi ve Karanlığa sırt dönmesi bir hayli müthiş bir durum. Birde kardeşi Erebus var :) Bitmiyor anacım bu ölümsüzler.

   O kadar ismi nasıl ezberledim ben bile şaşıyorum kendime. Gerçi Erebus’un ismini önceki kitaplarda sık sık duymuştum Erebus’un Oğulları Savaşçıları olarak. Bu Erebus kendisi Nyx’in savaşçısı ve Kalona’nın ikiz kardeşi –tıpatıp aynı olmsına karşın altın sarısı kanatlar falan yani Kalona’nın iyi versiyoru- oluyor kendisi. :) Tabi bir de şu var ki Kalona’nın Erebus’tan daha iyi ve yürekli olduğunu anlıyoruz kitapta.  

   Bir de Shaunee ve Erin ikizleri var tabi. –Bildiğiniz gibi bunlar önceki kitapta ayrılmışlardı.- Shaunee’ye saygı duyarken Erin’e içimden birçok laf saymışımdır. Olaylar bayağı bir karışıyor. Tabi temel faktör NEFERET! Okurken neler saydırdım bilmiyorum.

   Zoey ve arkadaşlarına gelince bilgelikleri ve birlikleri sayesinde her şeyin üstesinden gelebileceklerini ispatlıyorlar. –Her ne kadar Erin olmasa da.- Dostluklarına o kadar imrendim ki anlatamam. :) Onlarsız ne yapacağım bilmiyorum. Serinin sonuna o kadar az kaldı ki. Bittikten sonra boşluğunu neyle dolduracağım hakkında pek bir fikrim yok. Şimdilik bu kadar. :) 

Uzun bir yorum oldu sıktıysam affola. :) Vee bunu yayınlayıp, okul için hazırlanmaya gidiyorum. Öpüldünüz. :)

Puanım
(Kitabı uzun zaman önce okudum. Belki eksikleri veya beğenmediğim kısımları vardı ancak hatırlamıyorum. Hatırladığım kadarıyla benim için 5 puanlıktı.)


Sevgiyle Kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison