CNR Kitap Fuarı 2015


Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben çok ama çok iyiyim. Dün harika bir gün geçirdim. Çok yoruldum ama yinede harikaydı. Tek başıma giderken ilk defa gittiğim için tereddütlüydüm ama fuarın kapısından girdiğim andan itibaren bütün endişe, tereddüt uçup gitti. 

İlk başta hemen Postiga standına koştum ve Satılık'ı aldım. Yeeyy çok mutluyum. Uzun zamandır istiyordum İlknur ablamın imza günüde olunca harika bir ikili oldu. Gerçi ben erken gittiğim için İlknur abla henüz yoktu bende diğer stantları dolaştım. 

Deli Divane hesapta yoktu aslında ama daha önceden duyup merak ettiğim bir kitaptı birde Nehir Erdem'in imza günü olduğunu öğrenince alayım dedim. 

Asil Kan ve Sonsuz Yemin, Doğum Lekesi'nin 2. ve 3. kitapları. Martı yayınlarında bütün kitaplar 10 lira olunca, 1. kitabıda yeni bitirdiğim için seriye ara vermeyeyim dedim. Eve gelir gelmezde Asil Kan'a başladım.

Meleğin Düşüşü, Zehir Ustası, Umutsuz ve Kurtlara Söyle Eve Döndüm kitapları ise Saklama Kabı'nın sahibi Eren abinin videolarından duyup listeme yazdıklarımdı. Aslında bayağı uzun bir listeydi yaklaşık 20 kitaplıktı ama maalesef yanımda yeterince para yoktu o yüzden alamadım.

En üstte görünen kitapta kardeşime aldığım kitap. Param suyunu çekmek üzereydi telefon açıp "Abla bana da kitap alsana" diyen -kitap okumayı sevmeyen- kardeşimi kıramayıp Küçük Olimposlular kitabını aldım. Okursa devamını da alacağım inşallah. 


Vee kitaplarımı aldıktan sonra İlknur ablamın yanına uçtum. Kitabımı imzalattım, kucaklaştık, sohbet ettik harikaydı. 

Okur Yazar blogunun sahibi Elif abla da oradaydı. Param suyunu çektiği için kitabını alamasam da fotoğraf çektirdim. En kısa zamanda almak istiyorum kitabını. Buradan öpücüklerimi yolluyorum. 

Nehir Erdem'den de imzamı aldım. Fotoğrafımı çektirdim. 

Işıl Parlakyıldız'ın geleceğini tamamen unutmuşum. Ben sadece İlknur ablaya odaklanınca uçmuş aklımdan. Kitabımı evde unutmuştum ama yinede fotoğrafımı çektirdim. 

Hepsi çok tatlı, çok sevimli insanlardı. Tanıştığıma o kadar mutluyum ki anlatamam. Çok güzel bir gün geçirdim. Tabii Kübra ablayı ve Rabia ablayı unutamam. Fotoğraf çekilmeyi unutmuşuz ama olsun. Hepsine ayrı ayrı öpücüklerimi sevgilerimi yolluyorum.

Umarın gidenler için de aynı güzellikte geçmiştir fuar. 

Sevgiyle Kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison