Bu Hafta | 31 Aralık 2018 - 6 Ocak 2019

Herkese merhaba! Nasılsınız. Ben iyiyim ve çok yoğunum. Final haftası başladı ve son hız devam ediyor. Bu yazıyı dün yazacaktım ama dün 3 tane sınava girip akşam yorgun olarak eve gelince yazamadım. Bugün ise neyse ki sınavım yok ve evdeyim. Ders çalışmaya geçmeden önce bir kaç blog yazısını gireyim dedim. Bakalım bu hafta neler olmuş...

Pazartesi gecesi sabah 5'e kadar not çıkartıp ders çalıştım. Oruç tutmak istediğimden de bir şeyler yiyip öyle uyudum. Geç yatınca da öğleden sonra 2 ye kadar uyumuşum. 😅 Sonra biraz kitap okuyup Dexter'ın 7. sezonuna başladım. İftardan sonra yine biraz kitap okuyup biraz da ders çalıştım. 2019'a ders çalışarak girmiş olabilirim. 🙈 Saate baktığımda 12'yi geçmişti. 😅Talha film izleyelim deyince Jab Tak Hai Jaan'ı tekrar izledik. Mısır da patlattık ama beyfendinin isteğiyle baharatlı yaptık. Yapmaz olaydık. Siz de yapmayın. 😂 Pul biberin acısından tat mat alamadık yandığımızla kaldık. 😂 Neyse ki film güzeldi. 😋

Salı günü halamla kuzenlerim kahvaltıya geldiler. Hep birlikte kahvaltı yaptık. Sonra bilgisayar başına geçip bloga gelen yorumları cevaplayıp, geleneği bozmayarak yeni yıl yazısını paylaştım. Sonra taslak hazırlayıp kaydettim. Yılın ilk günü olunca tabii hemen yeni ajandama başladım. 😁 Sonrasında Özgürlüğün Elli Tonu'nu okuyup bitirdim. Kitap kulübüyle yaptığımız yılbaşı çekilişinin hediyesini -tabii ki kitap 😅- sipariş ettim. 


Çarşamba günü aslında dersim vardı fakat ben gitmedim evde ders çalışırım diye planladım. Ama tabii akşama kadar pek çalışamadım. Kahvaltıdan sonra biraz televizyona bakınırken Finding Neverland filmine denk gelince merak edip onu izledim. Çok güzeldi. Peter Pan'ın yazarının hikayesini anlatıyordu. Ne kadarı gerçek ne kadarı kurgu bilmesem de çok güzeldi. Sonra bilgisayar başına geçip aralık ayında okuduklarımı paylaştım. Sonrasında da hemen ders başına geçtim. Ders arasında bir ara sıkılınca Dexter'dan bir bölüm izledim ama sonra derse döndüm tabii. 😅

Geçen hafta İletişim dersi olmadığı için hoca konuları yetiştirmek için bizi bir saat önce çağırdı okula. Normalde olduğundan daha uzun bir ders oldu ama çok keyifliydi. Maalesef biraz da üzücü. Çünkü bu dönem en sevdiğim ve dersini kaçırmadığım hocaydı ve son dersimizi işledik. Sonrasında arkadaşla beraber ders çalışmak için okulda kaldık. akşam 5-6 gibi sipariş ettiğim kitap teslim noktasında olduğunun haberi gelince kalktık. Ben sahile inip Kitap Yurdu'nun teslim noktasından kargoyu aldım. Sonra da eve döndüm. Televizyonda bakınırken A Dangerous Fortune filmi ilgimi çekince onu izledim izlerken de uyuya kalmışım. 😅. Kalktığımda annem Mehmetçik'i izliyordu ben de onunla birlikte izledim.

Cuma günü dün yarım kalan filmi izleyip bitirdim. Sonra kalkıp ders çalıştım. Pazartesi Psikoloji sınavım olduğundan ona ağırlık verdim. Genel olarak bütün gün ders çalıştım. Akşam dan da Şahin Tepesi'nin son bölümünü izledim. Keşke final yapmasaydı ama neyse...

Cumartesi de pazar günü dışarıda olacağımdan derslere ağırlık verdim. Psikolojiyi tamamlayıp İnkılap'a geçtim. Orta okuldan beri görmediğim için gün boyu ona çalıştım. Sonra da kitap kulübünün bu ayki diğer kitabı olan Bir Noel Şarkısı'nı bitirdim. (yorum için tıklayın) Çok güzeldi. Filmi de varmış galiba onu da izleyeceğim. 


Pazar günü ise kitap kulübünün buluşmasına gittim. Yolda Ikigai kitabına başladım. Buluşma çok keyifliydi. İntihar Ormanları'nın yazarı Ezgi de oradaydı. Kitabı ve yayınevi hakkında bolca sohbet ettik. Mini bir imza günü yaptık ve imzamı kaptım. 😄 Yılbaşı hediyelerimizi verdik. Sonrasında be okula gitmek için, Bir Noel Şarkısı'nı konuşamadan kalktım. Geçen sefer bahsettiğim Üniversite Kültürü adlı ders için rapor yazmıştık ama bu raporlardan biri Duygu Okulu hakkında olmalıydı. Ben de youtube'daki videolardan izleyip yazmıştım ama meğer programın çekimine katılmamız zorunluymuş öyle olunca da mecburen çekime katılmak için okula gittim. Bize söyledikleri saati ertelemişler, beklerken kitap okuyup bir şeyler atıştırdım. Sonra arkadaşlarla çekime gittik. Çekim okuldaki stüdyoda yapılıyor. Bizi de seyirci koltuklarına oturttular. Ben olabildiğince arkaya geçmiştim ama tuttular beni en öne aldılar. 🙈 Çekim izlemek elbette keyifli olurdu ama kameranın her an seni çektiğini bilince öyle keyifli olmuyor. Yani anlayacağınız bir iki haftaya Habertürk'te olacağım. 😒 Akşam 7 gibi bitti nihayet ve eve döndüm. Çok yorgun olduğumdan psikolojiye göz gezdirdikten sonrahemen yatıp uyudum. 
Evet benim bir haftam böyle kah inekleyerek, kah tembellik yaparak geçti. Umarım okumaktan keyif almışsınızdır. Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. 


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Final haftası kolay gelsin...
    Gerçi ben hep sınavdan bir gün önce çalışıp geçer puan alıp geçerdim..
    vize-final-büt vardı bizde ..Sizde nasıl sistem?.Tam 20 yıl olmuş ben mezun olalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, geldi geçti çok şükür :)
      Hala aynı sistem değişen bir şey yok. :D

      Sil
  2. o Gilmore Girls kupanda fena halde gözüm olduğunu söylemiş miydim :D fena halde Rory ve Lorelai'ı hatırlatıyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe bana da onu hatırlattığı için almıştım. :D Her kullandığımda da aklıma geliyor. Bir Gilmore kızı olmasak da biz de kahve severiz :D çoğu yerde satılıyor ama bazen kase reyonlarına koyuyorlar büyük diye :D :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison