Aralık Ayında İzlediklerim | 2018


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben oldukça keyifliyim. Sonunda finallerim bitti. Üzerimden büyük bir yük kalktı. Aralık ayında çok fazla film ve dizi izledim. Yani bu yazı oldukça uzun ve bir çok öneri var. Bakalım aralık ayında neler izlemişim...
Iron Man   &   Iron Man 2   &   The Incredible Hulk   &   Thor   &   The Avengers

Marvel filmlerini kronolojik olarak izlediğimi çoğunuz biliyorsunuzdur. Film seçemediğim zamanlarda sıradaki Marvel filmini açıp izlemek oldukça iyi ve kolay oluyor. Iron Man 1 ve Thor'u daha önce izlemiştim. Diğerlerini ilk defa izledim. Iron Man'in ilk filmi daha güzeldi. Genel olarak keyifli vakit geçirten filmler. Kronolojik olarak izlemek de daha güzel oluyor. İlerde DC filmlerini de kronolojik olarak izlemeyi planlıyorum.
Twilight & New Moon

Geçenlerde D&R'ın indiriminden box set altığım bahsetmiştim. E alınca da izleyesim geldi tabii. 😁 İzleyince tekrar şaşırdım ilk filmin ne kadar kötü olduğuna. Çok sevsem de ilk film diyalog bazında gerçekten kötü. Kitabı okuyanlar çok daha iyi anlar tabii. New Moon en sevdiklerimden biri çünkü devreye kurtadamlar giriyor ve bolca Jacob Black görüyoruz. 😍 Bir de New Moon'un ilk sinama deneyimim olduğunu söylemişmiydim. O yüzden yeri bende çok ayrı. 😊
The Holiday (Tatil)

IMDb Puanı: 6,9 / 10
Yapım: 2006 / ABD / 2 saat 18 dakika
Tür: Romantik, Komedi

Konusu: Aldatan erkeklerle yaşadıkları sonu mutlu bitmeyen ilişkilerin kısır döngüsüne sıkışıp kalan Los Angeleslı Amanda ve Londralı Iris, evlerini takas etmeye karar verirler.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Aralık ayı denince tabii ki Yılbaşı ve Noel filmleri izlenmezse olmaz. Herhalde bu yılbaşı filmleri olmasa kar manzarası göremeyeceğiz. The Holiday bu ay izlediğim yılbaşı filmlerinin en iyisiydi sanırım. İzlerken çok keyif aldım ve izlememiş olan varsa da herkese tavsiye ediyorum.
The Princess Switch 

IMDb Puanı: 6,0 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 1 saat 41 dakika
Tür: Romantik

Konusu: Ayakları yere basan Şikagolu bir fırıncı ve müstakbel bir prenses, birbirlerine tıpatıp benzediklerini fark ettiklerinde yer değiştirmek için Noel'e yakışır bir plan yaparlar.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Netflix'te devamlı gördüğümden çok merak etmiştim. Keyifli vakit geçirtecek, eğlenceli, çıtır çerez filmlerden. Yorumlardan beklentimi düşük tutarak izledim ancak oldukça keyif aldım. 
The Holiday Calender

IMDb Puanı: 5,7 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 1 saat 35 dakika
Tür: Romantik, Dram

Konusu: Kariyer şansı olmayan bir işte sıkışıp kalan yetenekli bir fotoğrafçıya bir Advent takvimi miras kalır. Geleceği öngörüyormuş gibi görünen bu takvim onu aşka yönlendirir. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
The Princess Switch'i keyifle izleyince bu filmin de öyle olacağını ummuştum ancak  keyifli olsa da beklediğim kadar iyi değildi. Yine de vakit geçirmelik, çıtır çerez bir film. Çok beklentiye girmeden izlerseniz keyif alabilirsiniz.
A Christmas Prince (Noel Prensi)

IMDb Puanı: 5,7 / 10
Yapım: 2017 / ABD / 1 saat 32 dakika
Tür: Romantik, Komedi

Konusu: Gelecek vadeden bir genç gazeteci için yeni yıl erken gelir: Kral olmaya hazır havalı bir prensle ilgili haber yapmak için yurtdışına gönderilir.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Yine vakit geçirmelik çıtır çerez filmlerden. Klişe bir konusu olsa da keyifliydi. Ancak bazı yerlerde biraz saçmaladığını düşünüyorum. Yine de keyifli vakit geçirmek için izlenebilecek bir film.
A Little Chaos (Küçük Karmaşa)

IMDb Puanı: 6,5 / 10
Yapım: 2014 / İngiltere / 1 saat 52 dakika
Tür: Romantik, Dram

Konusu: Peyzaj mimarı Sabine, Kral 14. Louis tarafından Versay Sarayı'nın bahçelerinden birinin peyzajını yapması için saraya çağrılır. Genç kadın burada cinsiyet ve sınıf farklılıkları ile mücadele ederken kralın ünlü peyzaj mimarı ile de yakınlaşacaktır. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Televizyonda denk gelip izlediğim bir film. konusunu okuduğumda oldukça ilgimi çekmişti ancak biraz beklentimin altında kaldı. Yine de severek izlediğim bir film oldu. 
Be Somebody (Biri Olmak)

IMDb Puanı: 5,8 / 10
Yapım: 2016 / ABD / 1 saat 28 dakika
Tür: Romantik, Komedi

Konusu: Şöhret stresinden kaçmaya çalışan genç pop yıldızı Jordan, kimliğini gizleyerek küçük bir kasabaya gider ve burada liseli sanat öğrencisi Emily ile özel bir bağ kurar.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Öylesine, hadi bir şeyler izleyelim deyip açtığım bir filmdi. Pek bir beklentimde yoktu. Ki zaten konusundan da belli oluyor basit bir film olduğu. Filmde hoşuma giden bir kaç olay vardı ama onun dışında dediğim gibi vakit geçirmelik basit bir film.
The Spirit of Christmas (Noel Ruhu)

IMDb Puanı: 6,5 / 10
Yapım: 2015 / ABD / 1 saat 31 dakika
Tür: Romantik, Gizem, Dram

Konusu: Noel yaklaşırken avukat Kate Jordan, bir pansiyonun satışını denetlemek için Vermont'a gider ve orada yakışıklı ancak lanetlenmiş bir hayalete aşık olur. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Sanırım The Holiday ve The Princess Switch'den sonra en sevdiğim Noel filmi olabilir. Keyifli ve farklı konusuyla eğlenceli bir film. Çekim açısından basit ve ahım şahım bir kurgulama olmasa da ben sevdim. Komik ve eğlenceli sahneleriyle keyifle izlenebilecek bir film. 
Merry Kissmas 

IMDb Puanı: 5,5 / 10
Yapım: 2015 / ABD / 1 saat 29 dakika
Tür: Romantik, Komedi

Konusu: Kayla ünlü bir koreografla nişanlıdır ancak bu ilişki hakkında şüpheleri vardır. Büyüleyici bir öpücük, bir yabancıyla yakınlaşmasına ve kafasının karışmasına neden olur.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
İzlediğim Noel filmlerinden en boş olanı sanırım. Sırf yakışıklı başrol nedeniyle izlemeye devam ettim. 😋 
Uncontrollably Fond 

IMDb Puanı: 7,7 / 10
Yapım: 2016 / Güney Kore / 20 bölüm
Tür: Romantik, Dram

Konusu: Dizi, geçmişte kalpleri kırılmış bir şekilde ayrılan sonra tekrar bir araya gelen bir adam ve bir kadının arasındaki aşk hikayesini anlatmaktadır. 
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Aylardır bitiremeyip süründürdüğüm bir dizi. Annemle izlediğimiz için bir türlü bitirememiştik. Ama sonunda bitti. Aslında güzel diziydi ama süründürerek izleyince ve bir türlü bitiremeyince baya sıkıldım diziden. Her seferinde artık bitsin diye açıp izledik. Daha önce ve tek solukta izleseydim çok seveceğime eminim ama süründürünce pek adapte olamadım diziye maalesef. 
Dexter | 6. Sezon

IMDb Puanı: 8,7 / 10
Yapım: 2006 - 2013 / ABD / 8 Sezon
Tür: Suç, Dram, Gizem, Gerilim

Konusu: Yumuşak huylu Dexter, gündüzleri Miami polisi için çalışan bir adli tıp görevlisi, geceleri ise, sadece katilleri hedef alan bir seri katildir.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Bu sezonda Dexter inanç kavramı üzerine biraz kafa yoruyor. Tabii yine cinayetler ve bolca kan var. Bol şaşırtmacalı, ters köşeye yatıran bir sezondu. Son bölümde olmasını merakla beklediğim ama bir yandan da olmasını istemediğim bir olay oldu ki neye uğradığımı şaşırdım. 
The Protector (Hakan Muhafız) | 1. Sezon - 10 bölüm

IMDb Puanı: 7,7 / 10
Yapım: 2018 - günümüz / Türkiye / 2. sezon onaylı
Tür: Aksiyon, Fantastik, Bilim kurgu

Konusu: Günümüz İstanbulu'nda yaşayan ve kadim bir gizli birlikle olan bağını keşfeden genç bir adam, şehri ölümsüz bir düşmandan kurtarmak için maceraya atılır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Yayınlandığı an iki, üç günde izleyip bitirdim. Kötü yorumların, beğenmeyenlerin aksine ben oldukça sevdim. Evet bazı eksikleri var belki ama ben keyifle izledim. Özellikle İstanbul'u yansıtış biçimleri çok güzeldi. Hala gizemini koruyan unsurlar olması da 2. sezonu merakla beklememi sağlıyor. 
Zoo | 3. Sezon 

IMDb Puanı: 6,9 / 10
Yapım: 2015 - 2017 / ABD / 3 Sezon
Tür: Dram, Gizem, Bilim kurgu, Gerilim

Konusu: Dünyadaki hayvan türleri insanlara saldırmaya başlayınca tartışmalara sebep olan zoolog Jackson Oz bu ani değişikliğin nedenini bulmaya çalışır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
İlk iki sezonu çok severek izlemiş olsam da bu sezon batırmışlar. 4. sezonu da iptal etmişler. Böyle bir sezondan sonra şaşırmadım açıkçası. Çok daha iyi olabilecek bir diziyi çöp ettiler resmen. İlk sezona bayılmıştım çok ama çok iyi bir başlangıç yapmıştı. Ama maalesef güzel bitiremediler. Ki bitmedi de. 4. sezon onayı alamayınca olaylar yarım kaldı. 
Salvation | 1. Sezon

IMDb Puanı: 7,1 / 10
Yapım: 2017 - 2018 / ABD / 2 Sezon
Tür: Dram, Bilim kurgu, Gerilim

Konusu: MIT'den bir lisansüstü öğrencisi ve bir teknoloji milyarderi iş birliği yaparak bir astreoidin Dünya'ya çarpmasını önlemeye çalışır.
↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣
Televizyonda denk gelip başlamıştım ama güncel takip edemeyince yarım kalmıştı. Neyse ki Netflix'e eklenmiş dizi. Ben de bitirme imkanı buldum. Öyle çok iyi bir dizi olmasa da merakla izledim. 
Aralık ayında güncel olarak sadece Şahin Tepesi'ni izledim.
Siz içlerinden hangilerini izlediniz? Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Aralık ayı dolu geçmiş...Seçkiler ise birbirinden güzel.not aldım

    YanıtlaSil
  2. Dexter dizisine başladım ama pek saramadı yani birde 8 sezon gözümde büyüdü :) güzel filmlerdi, lisete için teşekkür ederim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlayınca sezonların sonu çabuk geliyor ya ben çabucak bitiriyorum 😅 Rica ederim. 😊

      Sil
  3. Marvel filmlerini ben de baştan izleyeceğim. Çoğunluğunu izledim ama arada izlemediklerim de var. Zaten izlediklerimin de çoğunu unutmuşum. Nisana kadar bitirmem lazım yeni Avengers filmi geliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni filme kadar bitirmeye çalışacağım. Kardeşcanla gider izleriz dedik. 😁

      Sil
  4. çoğunluğunu seyrettim ama tatil filmini ayrı bir yere koyuyorum hem eğlenceli hem romantik hem mutluluk veriyor:)

    YanıtlaSil
  5. İlk sezonu çok iyiydi. Başlayınca bırakamıyorsun. 😁

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison