Pazartesi, Nisan 25, 2016

Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku | Tag/Mim | Video


Merhabalar arkadaşlar, nasılsınız? Ben yine-yeni-yeniden stajdayım ve işe başlamadan önce bu yazıyı gireyim dedim. ^^ Bu videoyu perşembe günü çekip, cuma günü uzun çabalar sonucu editleyince yüklemem cumartesine kaldı. Neyse ki sonunda yükleyebildim.

Bu mim'e beni Gözde etiketlemişti. Ona çok teşekkür ediyorum. ^,^ Onun mim yazısı da burada.

Ben çekerken çok eğlendim. Umarım sizde severek izlersiniz. ^^

Bir de şunu söyleyeyim; bu video için çok uğraştım. Öyle ki akşam oturdum başına, gece 4 gibi bitirebildim. O yüzden sonuna  kadar izleyip düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. ^^

Bir de (bende söyleyecek laf bitmiyor...^^) şu sıralar en çok snapchat'i kullanıyorum. Kullanıcı adım bayansafirmavi. Sizde snapchat kullanıyorsanız yoruma kullanıcı adınızı da yazın ki takipleşelim. ^^

Tamam, tamam. Yine çok konuştum biliyorum. :D

Öyleyse size iyi seyirler dilerim... ^^


Videoda bahsi geçen bazı kitapların yorumları:
Karanlığın Külleri - İlknur Birdal | Yorum
Sonsuz Yemin - Caragh M. O'brien | Yorum
Şeker Portakalı - José Mauro De Vasconcelos | Yorum
Günahkar - Fırtına Hamide | Yorum

Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın... 


Sevgiyle Kalın...

6 yorum:

  1. aaay ilk video şeklinde yapan sensin mimi :>>> mimi çevirirken hiç video çeken olur diye düşünmemiştim ama çok güzel olmuş ellerine, editine sağlık ^____^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. ^^ Video olarak çekmek çok keyifliydi. Umarım başkaları da video çeker ^^ Ayrıca bu güzel mimi çevirdiğin içinde teşekkürler ^^

      Sil
  2. Gerçekten güzel bir video olmuş, yüreğine sağlık. Eğlenerek izledim. Emeğin için ayrıca teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  3. İzlerken çok eğlendim ve okumadıklarımı da senin tercihlerine göre aklımın bir köşesine yazdım :D Obsidiyen -_- Kaderi hep yakılmak oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. ^^ Öyle oldu değil mi? Obsidiyen'in yanında diğer kitaplar daha cazip geliyor sanırım :D Yorum için teşekkürler ^^

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus Instagram Email Pinterest

Bloglovin'deyim

Snapchat'teyim!

Snapchat'teyim!

İzleyiciler

Reklam Alanı

En çok yorum yapanlar

Puanlama Tablosu

Puanlama Tablosu

Yasal Uyarı

Site içerisinde yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar Ebrar Şeyban'a aittir. 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca kaynak belirtilmeden, izinsiz kullanımı ve alıntı yapılması yasaktır.
Copyright © N. Ebrar Şeyban
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Bayan Safir Mavi | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com