Salı, Nisan 12, 2016

Mart Ayında Okuduklarım | 2016 | Video

Mart Ayında Okuduklarım | 2016 | Video

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben oldukça heyecanlıyım. Dün stajdan çıkıp eve gider gitmez kamera karşısına geçtim ve Mart Ayında Okuduklarım videosunu çektim. ^^ 

Uzun zamandır çekmediğim için oldukça heyecanlandım ve iki kez çektim. Çünkü ilki bulanık olmuştu. :D Heyecandan söylemeyi unuttuğum, konuşamadığım ve saçmaladığım yerler olabilir. Kusuruma bakmayın artık. ^^ 

Ve kanalıma abone olup, düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. ^^ 

Bir de, bir sonraki video için fikir verebilirsiniz. Video çekmeyi istiyorum fakat ne çeksem bilemiyorum. ^^

Mutlaka izleyin ve düşüncelerinizi benimle paylaşın. ^^ 


# Yalnızlık Sensizliktir - Adem Özbay | Yorumu gelecek.
# Harry Potter ve Sırlar Odası - J. K. Rowling | Yorumu gelmeyecek. 
# Şu İlginç Tarihimiz - Tolga Uslubaş | Yorumu gelebilir. 
# Köprü - Ayşe Kulin | Yorumu gelecek.
# So Ji Sub'un Yolu - So Ji Sub | Yorumu gelecek.

Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın... ^^

Sevgiyle Kalın...

4 yorum:

  1. Ebraaarr çok tatlı bir video olmuş ya ne hatası :D So Ji Sub'un Yolu'nu ben de çok merak ediyorum ama henüz edinemedim bile -_- Senin yorumunu sabırsızlıklaaa bekliyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sahi mi, çok mutlu oldum. Yorumu yakın zamanda gireceğim inşallah ^^ Çok teşekkürler ^;^

      Sil
  2. vuhuu youtube kanalın olduğunu bilmiyordum çok sevdimm :)

    YanıtlaSil
  3. Köprü'yü çok sevmiştim.

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus Instagram Email Pinterest

Bloglovin'deyim

Snapchat'teyim!

Snapchat'teyim!

İzleyiciler

Reklam Alanı

En çok yorum yapanlar

Puanlama Tablosu

Puanlama Tablosu

Yasal Uyarı

Site içerisinde yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar Ebrar Şeyban'a aittir. 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca kaynak belirtilmeden, izinsiz kullanımı ve alıntı yapılması yasaktır.
Copyright © N. Ebrar Şeyban
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Bayan Safir Mavi | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com