Kitap Yorumu: Gecenin Ötesi - Joss Ware

Gecenin Ötesi - Joss Ware

kitap yorumu gecenin otesi joss ware

Orijinal Adı: Beyond the Night
Sayfa Sayısı: 420
Baskı Yılı: 2010
Çevirmen: Murat Us
Yayınevi: Arunas Yayıncılık

Arka Kapak
   Geleceği Olmayan Bir Adam...

   Doktor Elliott Drake elli senelik uykusundan gözlerini açtığında bildiği dünya yok olmuştu. Amansız ölümsüzler tarafından yönetilen şehirler, artık ıssızdı. Elliott, sıra dışı bir yetenek ile donanmış durumda. İnsanları iyileştirme gücüne sahip olsa da bu güç, ölümcül sonuçlara sebep oluyor.

   Geçmişi Olan Bir Kadın...

   Jade, ölümsüzlerin elinden güç bela kaçtı, şimdi ise intikam peşinde. Elliott’la tanışana kadar hiç kimseye güvenmeyecek. Elliott’ın keskin bakışları ve baştan çıkarıcı dokunuşları Jade’in, içine kapanık, korumacı tavrını yok ediyor. Ancak bu yakışıklı doktorun tehlikeli sırlara sahipmiş gibi bir görüntüsü var. Jade’in tüm kalbiyle Elliott’a güvenmesi acaba ne kadar doğru?

   Bu zifiri karanlık yenidünyada hayatta kalmayı başarabilirlerse, Jade ve Elliott’ın, kendilerini tehlikenin de ötesine götürecek güçlere karşı savaşmaları için beraber çalışmaları gerekecek.


Yorumum

   Merhaba arkadaşlar, keyifler nasıl? Ben oldukça yorgunum. İş-okul-ev üçgeninde gidip geliyorum ve doğru düzgün kitap okuyamıyorum. İş yerinde okumayı sevmiyorum, sürekli gelen müşteriler yüzünden bölününce keyfim kaçıyor. Ben de mümkün oldukça daha önce okuyup da yorumlayamadığım kitapların yorumunu yazmaya çalışıyorum.

   Şimdi… gelelim kitabımıza. Kitap kurgu yönünden oldukça iyi bir kitaptı. Bundan elli küsür yıl sonrasını anlatan bir bilim kurgu kitabıydı. Karakterimizin elli yıllık bir uykudan uyanmasıyla başlıyor ve gerçekten güzel bir kurgusu ve işleyişi vardı.

   Ama… Çevirisi iyi değildi. Bazı cümleler çok karışıktı anlamak için dönüp tekrar okuduğum yerler vardı. Anlamakta zorlandığım kısımlar oldu.

    Yine de okudum ve memnunum çünkü gayet iyi ve orijinal bir kurgusu vardı. Kurgusu için okunur diyorum ben. Gerisi size kalmış.

Puanım
4 yildiz


Sevgiyle Kalın…
sevgiyle kalin

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison