Pazartesi, Mart 07, 2016

Haftanın Blogu: Bir Gencin Kitaplığı

Haftanın Blogu: Bir Gencin Kitaplığı

Merhabalar arkadaşlar, nasılsınız? Ben iyiyim, yine stajdayım. :D Cumartesi CNR fuarındaydım. Çok güzel kitaplar aldım. :) Yine bu hafta sonu gitmeyi planlıyorum o yüzden alışveriş yazısı veya videosu haftaya gelir. :) Video düzenleme programımda sorun olduğundan vlog çekemedim. Ama belki tekrar gittiğimde çekebilirim, ne dersiniz?

Gelelim bu haftanın bloguna...

Bir Gencin Kitaplığı

Bu haftanın blogu Bir Gencin Kitaplığı. Henüz 3 aydır aramızda olan taptaze, çok sevimli bir blog. :) Blogunda; kitaplardan filmlere, kore dizilerinden, mimlere  kadar bir çok şey var. :)

Hatta geçenlerde beni bir mime etiketlemişti fakat bir türlü fırsat bulup yapamadım. :) Bu hafta yazmayı planlıyorum, bakalım fırsat bulabilirsem yapacağım. :)

Bu arada Bir Gencin Kitaplığı'na uğramayı unutmayın..

Sevgiyle Kalın...
Sevgiyle Kalın...

5 yorum:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus Instagram Email Pinterest

Snapchat'teyim!

Snapchat'teyim!

İzleyiciler

Reklam Alanı

En çok yorum yapanlar

Puanlama Tablosu

Puanlama Tablosu

Yasal Uyarı

Site içerisinde yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar Ebrar Şeyban'a aittir. 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca kaynak belirtilmeden, izinsiz kullanımı ve alıntı yapılması yasaktır.
Copyright © N. Ebrar Şeyban
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Bayan Safir Mavi | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com