Instagram ve Wattpad için Güvenli VPN

 

opera vpn instagram

Esenlikler herkese. Önceki yazımda instagrama girmek için vpn ugulamalarına güvenemediğimi ve  telefonumda kullanmadığımdan bunun yerine Opera tarayıcısının vpn özelliğini kullandığımdan bahsetmiştim. Bu önerinin ilgilenenlere daha kolay ulaşması için ayrı bir yazı olarak paylaşmak, bu yönde istek de gelince, iyi olur diye düşündüm. 

Opera, aynı Chrome gibi bilgisayarınızda ve mobil cihazlarınızda kullanabileceğiniz bir tarayıcı. Ben masaüstünde Opera GX tarayıcısını kullanıyorum. VPN, reklam engelleyici, görüntü iyileştirici, videoları yüzen ekrana alma gibi birçok kullanışlı ek özellikleri mevcut. Web sitesinden inceleyebilirsiniz.

Bu tarayıcıda VPN'i kullanmak oldukça kolay. Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi arama çubuğunda yerleşik olarak vpn düğmesi bulunuyor. Açma-Kapama düğmesine tıklayarak anında VPN bağlantısı sağlayabiliyor ve erişim engeli bulunan sitelere giriş yapabiliyorsunuz. 

opera vpn instagram wattpad

Yine Opera'nın mobil cihazlar için Play Store'da bulabileceğiniz VPN destekli tarayıcısı bulunuyor. Aynı şekilde entegre VPN ile kolayca erişim sağlanabiliyor. 

Instagram'a tarayıcı üzerinden bu şekilde girebiliyordum. Yalnız şunu belirtmeliyim ki hesabım instagram kapatılmadan önce tarayıcıda açıktı. Yanlışlıkla çıkış yaptığımda tekrar oturum açamadım. İki faktörlü doğrulama nedeniyle kod istediği ekranda bağlantı sorunu yaşıyorum. 

Yine de denemenizi öneririm. Wattpad için ise hiç sorun yaşamadım. Kolayca giriş yapabiliyorum. 

Umarım bu bilgiler ile sizlere yardımcı olabilmişimdir. Siz daha önce Opera kullandınız mı? Önerdiğiniz bir alternatif var mı? Yorumlarda paylaşırsanız mutlu olurum.

Güncelleme (11.08.24): Sanırım bu yazıyı paylaşmakta biraz geç kaldım. Yazıyı paylaştığımın akşamına instagram açıldı. 😅 Ama olsun en azından Wattpad'e giremeyenler için alternatif olur. Yine de umarım en kısa zamanda Wattpad'de açılır.  

Sevgiyle kalın. 

Yorumlar

  1. neyse düzeldi yaa :) instada iş yapıp para kazananlardan vergi almak içinmiş bu durum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Aşkın Peşinde - Zekeriya Efiloğlu