Benimle Bir Hafta | Vlog


Merhaba, nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Videoyu salı günü paylaşmıştım fakat burada duyurmayı unutmuşum.

Bir hafta boyunca çektiğim (çekmeye çalıştığım) bu haftada Joker'i izlemeye gittim, film hakkındaki düşüncelerimi paylaştım, geciken kitap kargomu gösterdim. Hafta sonu ise kitap kulübü ile buluştum. Elimden geldiğince çekmeye ve düzenlemeye çalıştım. Bir de bonus olarak yukarıdaki ve diğer blog fotoğraflarımı nasıl ve nerede düzenlediğimi gösterdim. 😋 Umarım keyifle ve beğenerek izlersiniz. Kanalıma abone olmayı ve videoyu beğenmeyi unutmayın. 🤗🧡 YouTube üzerinden yorum yaparsanız da ayrıca mutlu olurum. 🙈 (Aslında nereden yorum yaptığınız benim için fark etmiyor ama maalesef youtube algoritmasından dolayı videonun ön plana çıkabilmesi için gerekli.)


Yorumlar

  1. Uygun bir anımda izleyip yorum yapacağım mutlaka. Çok güzel bir hafta geçirmişsin gibi :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison