Ağustos Ayında İzlediklerim | 2019


Merhaba, nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Epey bir yoğunluğum var, vizelere çok az kaldı ve blogda da oldukça yazı birikti. Neyse ki birazcık düzene girdim gibi. Bu yazıda bolca film ve dizi var. Çoğunluk Marvel filmleri. Bildiğiniz gibi Marvel filmlerini kronolojik olarak izliyordum. Bakalım neler izlemişim...

Not: Yanında kalp olanlar içlerinde en sevdiklerim.
증인 | Innocent Witness | Masum Tanık 🧡


IMDb Puanı:
 7,4 / 10
Yapım: 2019 / Güney Kore / 2 saat 9  dakika
Tür: Dram, Polisiye

Gördüğüm anda listeme eklediğim bir filmdi. Bu tarz otizmli ve özel bireyleri konu alan film, dizi ve kitapları çok seviyorum. Bu filmi de çok çok severek izledim. Gerçekten çok iyi işlenmişti. Ayrıca kızın oyunculuğunu da çok beğendim. Mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum
Don 1 & 2

IMDb Puanı: 7,2 / 10
Yapım: 2006, 2011 / Hindistan / 2 saat 51/28 dakika
Tür: Aksiyon, Suç, Gerilim, Romantik

Tivibu'da Don2'yi görüp izlemek istediğimden gidip ilk filmi de izledim. Shak Rukh Khan izlemeyi sevdiğim aktörlerden. Keyifle izlediğim filmlerdi.
Aquaman

IMDb Puanı: 7,0 / 10
Yapım: 2018 / ABD, Avustralya / 2 saat 23 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Fantastik, Bilim-kurgu

İlk tanıtımı çıktığından beri merak ettiğim bir filmdi. Beklentim de oldukça yüksekti. Hikaye ve kurgu bakımından beklentilerimi karşılamasa da keyifle izlediğim bir film oldu.
The Way He Looks | Bugün Eve Yalnız Dönmek İstiyorum 🧡

IMDb Puanı: 7,9 / 10
Yapım: 2014 / Brezilya / 1 saat 36 dakika
Tür: Dram, Romantik

Senaryo açısından birazcık zayıf kalsa da çok severek izledim bir film oldu. Duyguları iyi yansıtan, naif bir film. Tavsiye ederim.
Ready Player One | Başlat 🧡

IMDb Puanı: 7,5 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 2 saat 20 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Bilim-kurgu

Oldukça iyi kurgu ve grafiklere sahip bir film. Keyifle izlenen, akıcı ve düşündüren bir film. Kısmi olarak korkutucu bir gelecek senaryosu sunuyor. Keyif alarak ve beğenerek izlediğim bir film oldu. Tavsiye ederim.
Captain Marvel | Kaptan Marvel

IMDb Puanı: 7,0 / 10
Yapım: 2019 / ABD, Avustralya / 2 saat 3 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Bilim-kurgu

İzlenilebilirliği olan ama benim çok da sevemediğim bir film. Çok tatmin etmeyen, bence Marvel evreni için çokta gerekli olmayan bir karakter. Yine de grafikleriyle, sevdiğimiz karakterleri barındırmasıyla vakit geçirmelik keyifli bir film.

Captain America: Civil War | Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı


IMDb Puanı: 7,8 / 10
Yapım: 2016 / ABD / 2 saat 27 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Bilim-kurgu

Tüm Marvel filmleri gibi keyifle izlediğim bir filmdi. Yalnız merak ettiğim bir nokta bu filmin neden Kaptan Amerika adı altında çıktığı? Genel olarak bütün kahramanları ilgilendiren bir konuya sahip çünkü. Neyse ben bu konuda Iron Man tarafındayım, ya siz?
Black Panther 🧡

IMDb Puanı: 7,3 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 2 saat 14 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Bilim-kurgu, Fantastik

Black Panther sanırım Iron Man'den sonra en sevdiğim kahraman olabilir. Ayrıca bu filme de bayıldım. Çok keyifliydi. Tekrar izlenilebilecek bir film. 😋
Spider-man: Homecoming | Örümcek-adam: Eve Dönüş

IMDb Puanı: 7,4 / 10
Yapım: 2017 / ABD / 2 saat 13 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Bilim-kurgu

Bu zamana kadar birçok Spiderman adaptasyonu izledik sanırım. Ama bence bu zamana kadar Peter karakterini oynayanların içinde karaktere en uygunu Tom Holland'dı. Daha genç, yaşına uygun ve eğlenceli bir Spiderman filmi. Ben oldukça eğlenerek izledim.
Doctor Strange 🧡

IMDb Puanı: 7,5 / 10
Yapım: 2016 / ABD / 1 saat 55 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Bilim-kurgu, Fantastik

Diğer Marvel kahramanlarından farklı bir karakter ve hikaye gördüğümüz için bu filmi de çok keyifle izledim. İşin içine büyünün girmesi Marvel evrenine farklı bir hava kattı. Ayrıca pelerin ile ilgili sahnelerden epey keyif aldım.

Thor: Ragnarok


IMDb Puanı: 7,9 / 10
Yapım: 2017 / ABD / 2 saat 10 dakika
Tür: Aksiyon, Macera, Bilim-kurgu, Komedi, Fantastik

Bu film sanırım Thor filmlerinden en sevemediğim olabilir. Tabii ki bir Marvel filmi olmasından dolayı tam bir görsel şölen fakat hikayenin gidişatı konusundan pek sevemedim.
쌈 마이웨이 | Fight For My Way  🧡

IMDb Puanı: 8,1 / 10
Yapım: 2017 / Güney Kore / 1 Sezon - 16 Bölüm
Tür: Romantik, Komedi, Gençlik

Bu dizi son zamanlarda izlediğim en tatlı dizilerden biri olabilir. Karakterlerin doğallığı, hayat mücadeleleri ve hayalleri için çabalarını izlemek çok keyifliydi. Aynı zamanda motive ediciydi. Park Seo Joon'u daha önce Kill Me Heal Me'de yan rolde izlemiştim. Orada da oyunculuğunu sevmiştim ama buradaki karakteriyle, oyunculuğuyla favori oyuncularımdan birisi oldu. Sanırım oynadığı bütün dizilerim izleyeceğim. 😅 Ayrıca bu dizinin OST'unu da şuraya bırakıyorum. Benim çok severek dinlediğim bir şarkı. Acayip motive edici. Türkçe altyazısını açmayı unutmayın. 😋
오렌지 마말레이드 | Orange Marmalade 

IMDb Puanı: 6,6 / 10
Yapım: 2015 / Güney Kore / 1 Sezon - 12 Bölüm
Tür: Fantastik, Romantik

Farklı olanın dışlanmasını konu edinen tatlı bir dizi. Tabii burada farklı olup dışlananlar Vampir. 😁 Hikaye çift zamanlı ve ben geçmiş zamanlarını daha çok sevdim. Zaman geçişleri biraz daha iyi olabilirdi fakat çokta göze batmadı. Bu dizide de sevdiğim, keyifle dinlediğim bir şarkı var. Buradan dinleyebilirsiniz.
킬잇 | Kill It 🧡

IMDb Puanı: 7,6 / 10
Yapım: 2019 / Güney Kore / 1 Sezon - 12 Bölüm
Tür: Dram, Gerilim, Gizem, Aksiyon

Fragmanını görüp hemen izlemek istediğim bir diziydi. Annemle birlikte severek izledik. Beklediğimden oldukça farklıydı ve hikayeyi kavramak oldukça dikkat istiyor. Hala anlamadığım bir nokta var. İzlemiş olan varsa üzerine konuşabiliriz. Güzel bir diziydi. Aşkın yok denecek kadar az olması da oldukça iyiydi. Eğer spoiler yememiş olsaydım sonu beni daha fazla etkileyebilirdi. Tavsiye ettiğim bir dizi.
Haziran ayı boyunca izlediğim henüz bitmeyen ve güncel takip ettiğim diziler: Well-Intended Love, Radio Romance, Guardian, At Eighteen
Benim izlediklerim bunlardı. Siz içlerinden hangilerini izlediniz? Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. güz okuma şenliğine hoşgeldiniz.. yoğun bir güz olduğundan ancak sizi ziyarete gelebildim.. keyifli okumalar dilerim.. ♥

    YanıtlaSil
  2. Hem Amerikan hem Uzak Doğu sineması var. Tebrikler. Ben maalesef Uzak Doğu sinemasında çok zayıfım. Bir ara bu konuda ilerlemek istiyorum. O zaman önerilerini alabilirim :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison