Temmuz Ayında İzlediklerim | 2019

Temmuz Ayında İzlediklerim | 2019

Merhaba, nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Her şeyi bir düzene oturtma çabası olduğu gibi sürüyor. Henüz bir düzen oturtamadım. Neyse ki bugün videoyu editleyebildim. Şuan bu yazıyı yazarken YouTube'a yükleniyor. Siz bu yazıyı okurken muhtemelen yayınlanmış olacak. İzlemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Temmuz ayında genele bakıldığında fazla bir şey izlememişim gibi görünse de en alttaki henüz bitmeyenlere bakarsanız çok fazla diziye başladığımı ve izlediğimi görebilirsiniz. O yüzden Ağustos yazısı biraz daha uzun olacak. İçlerinde güzel film ve diziler var. Beklemede kalın.. Şimdi bakalım Temmuz ayında neler izlemişim...
Tamam mıyız? 🧡


IMDb Puanı: 7,1 / 10
Yapım: 2013 / Türkiye / 1 saat 32 dakika
Tür: Dram

Bir keresinde televizyonda denk gelip merak ettiğim bir filmdi. Köye giderken netflixten bir iki film indirirken tekrar karşıma çıkınca bunu da indirmiştim. Çok güzel bir filmdi. Çok severek ve beğenerek izledim. Deniz Celiloğlu ile Aras Bulut'un kimyası çok iyiydi. İkisi de beğenerek izlediğim oyuncular, iyi bir ikili olmuşlardı. Filmin konusu ve işlenişi de bir o kadar güzel. İzlemenizi tavsiye ederim.
Love, Rosie

IMDb Puanı: 7,2 / 10
Yapım: 2014 / Birleşik Krallık / 1 saat 42 dakika
Tür: Romantik, Komedi

Yine köye giderken indirdiğim bir film. Vakit geçirmelik çıtır çerez bir film olduğu için indirmiştim fakat ne yazık ki beklentilerimi karşılayamadı.
Collateral Beauty | Gizli Güzellik

IMDb Puanı: 6,8 / 10
Yapım: 2016 / ABD / 1 saat 37 dakika
Tür: Dram, Romantik

Açıkçası filme başlarken pek bir bilgim yoktu. Sadece Will Smith oynadığı için açıp izledim. 😅 Yine de beklediğimden oldukça farklıydı. Biraz iç burkan, düşündüren bazen de güldüren bir film. Ben severek izledim.

Rip Tide | Girdap Dalgası


IMDb Puanı: 5,5 / 10
Yapım: 2017 / Avustralya / 1 saat 25 dakika
Tür: Aile

Köyden dönerken çıtır çerezlık bir filmolduğundan yolda izlemek için indirmiştim. Biraz klişe, çıtır çerez gençlik filmlerinden. Aşırı beğendiğimi söyleyemesem de fena değildi.
The Lion King | Aslan Kral 🧡


IMDb Puanı: 7,0 / 10
Yapım: 2019 / ABD / 1 saat 58 dakika
Tür: Animasyon, Macera, Dram, Aile, Müzikal

Tabii ki gidip sinemada izlediğim bir filmdi. Hatta kuzenim Seda ve diğer ufaklıklarla birlikte gidip izledik. Alt yazılı izlemeyi tercih etsek de yanımızda çocuklar olduğu için dublaj izledik. Filmlerde veya dizilerde dublaja katlanamasam da animasyonlarda dublajlar iyi oluyor. Çok beğenerek ve keyifle izledik. Grafikleri gerçekten çok iyiydi. Kuzenlerle birlikte izlediğimiz için ayrıca keyif aldım.

Baby Driver | Tam Gaz 🧡

IMDb Puanı: 7,6 / 10
Yapım: 2017 / ABD, Birleşik Krallık / 1 saat 53 dakika
Tür: Aksiyon, Suç, Gerilim, Dram

Filme başlarken çok fazla bir beklentim yoktu fakat fazlasıyla beğendiğim, keyif aldığım bir film oldu. Ansel Elgort'un oyunculuğunu sanırım en çok bu filmde beğendim. Keyifle izleyebileceğiniz bir film.

Booksmart


IMDb Puanı: 7,3 / 10
Yapım: 2019 / ABD / 1 saat 42 dakika
Tür: Komedi

İnstagramda birinin hikayesinde görüp izlemiştim. Beklentim yüksekti fakat ne yazık ki beğenebildiğim bir film olmadı. Sanırım bana bira fazla absürt komedi geldi. Çok sevemedim.
Haziran ayı boyunca izlediğim henüz bitmeyen ve güncel takip ettiğim diziler: Orange Marmalade, Radio Romance, Fight For My Way, Fullmetal Alchemist, Her Yerde Sen, Kimse Bilmez
Benim izlediklerim bunlardı. Siz içlerinden hangilerini izlediniz? Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Dipnot: Yanına kalp koyduklarım en sevdiklerim. 😋

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Love, Rosie filmini ben de çok sevmemiştim ama Sam'e bayılmıştım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de bayılıyorum o adama 😋 Aksanı çok hoş 😅😋

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison