Temmuz & Ağustos Ayında Okuduklarım | 2019


Merhaba. Nasılsınız? Ben biraz yorgun ama iyiyim. Bugün yani çarşamba günleri (size dün, bunu perşembe okuyacaksınız 😋) 3 dersim var ve yoğun geçiyor. Dersler yeni yeni rayına oturduğundan ders çalışma ve diğer yapmam gerekenleri düzene oturtamadım. Geçen hafta vlog çektim ve 3 gündür hala düzenlemeye başlayamadım. Yarın sabahki (sizin için bugün 😋) dersim iptal olduğundan öğlen 1 dersim var ve cuma boşum. Sanırım yarın ve cuma hem biraz blog yazılarına hem video düzenlemeye girişebileceğim. Benim günlerim şimdilik böyle yoğun geçiyor, en azından dersler ve kafasal olarak. Sizin günleriniz nasıl geçiyor? Yoruma yazın.

Bu yazıda iki ayı birleştirmemin sebebi çok az kitap okumuş olmam. Aslında Temmuzun başında köydeydim ve iyi okuyordum. Sonrasında reading slump'a girdim ve Eylül'de biraz toparladım. Ama şimdi ekim ayında okuma performansımdan memnunum. Şimdi bakalım Temmuz ve Ağustos ayında neler okumuşum...
Temmuz

Kiraz Ağacı ile Aramızdaki Mesafe - Paola Peretti 🧡


Sayfa Sayısı: 208

Bu kitabı uzun zamandır merak ediyordum ama keyifli bir okuma yapmak için bekletiyordum. Yazın köye giderken götürdüğüm kitaplar arasındaydı. Beklediğimden de iyi bir kitaptı. Çok etkileyiciydi. Okumanızı tavsiye ederim. Mucizeleri Saymak, İçimdeki Müzik, Süper İyi Günler kitaplarından birisini sevdiyseniz bu kitabı da seversiniz diye düşünüyorum. Okumadıysanız bu üç kitabı da okumanızı tavsiye ederim.
Yabancı - Diana Gabaldon (Outlander #1) 🧡


Sayfa Sayısı: 838

Yabancı aslında benim daha önce ekitap olarak okuduyup sevdiğim bir kitaptı. Bu yaz tekrar okumak istediğimi fark edince yine köye yanımda götürdüm. Yine baştan sona çok keyifle okudum. 2. kitabı çok merak ediyorum. Henüz almadım ama en kısa sürede alınacaklar arasında.
Ağustos


Filin Yolculuğu - José Saramago

Sayfa Sayısı: 200

Bu kitap sanırım bu kadar az okumamın sebebi olabilir. Temmuzun yarısından itibaren elimde süründü ve bitirmeden başka kitaba geçemedim. Ve gördüğünüz gibi Ağustos ayında bitirdim. Hiç elim gitmedi. Bu zamana kadarki en kötü reading slump'ı yaşamış olabilirim. Kitap aslında kötü değildi. Ancak önceki yazımda bahsettiğim Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş kadar da sevemedim maalesef. Elimde Körlük kitabı da var. Onu seveceğimi düşünüyorum ama biraz bekleteceğim.
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 1246 (İki ayda 🤦‍♀️)
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 20,5 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle kalın.

Yorumlar

  1. Ben de bu aralar hiç okumuyorum. Film ve dizi izliyorum bazen o kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okuyamadığım zamanlarda bolca film ve dizi izledim. Özellikle Ağustos ayında çok izledim. 🤦‍♀️ Reading slump'tan kurtulmanın en iyi yolu sanırım sevdiğin bir kitabı tekrar okumak. Ben, baktım okuyamıyorum hemen Harry Potter'a sardım. 😅

      Sil
  2. Yabancı'yı ben de e-kitap olarak okumuştum. Kitap hoşuma gitti ama devam kitapları çok ve kalın olunca devamını getirmeye cesaret edemedim. Dizisini izleyeceğim.

    Saramago iyidir ama bazen insanın okumasını yavaşlatabiliyor. Bu gibi durumlarda araya başka bir kitap almak işe yarayabilir. Ben aynı anda 4-5 kitap okuduğum için biri sıkıyorsa başka birine ağırlık veriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok sevdiğim bir kitap olduğundan almak istiyorum. Ama tabii o da ayrı bir mesele. Belki ekitap olarak devam edebilirim. Ben kitabı okumadan izlemek istemiyorum yaa.. Başroldeki kadını pek sevemiyorum kitap çok daha iyi 😂

      Bir defasında denemiştim aynı anda kitap okumayı ama bu sefer bitirmem uzun sürüyor.😅 Neyse ki toparladım, bu ayki okumamdan memnunum. 😋

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison