Şu Sıralar Neler Oluyor? #7


Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben iyiyim. Güzel bir tatil yapıp geri döndüm. Hadi alın çayınızı kahvenizi gelin biraz sohbet edelim. Bir buçuk aydır Instagram haricinde -ki instagramda da pek aktif değildim- pek paylaşım yapmadım. Aylık yazılar da epey birikti. Blogda günceli bir türlü yakalayamadım. 😅😋 

Aldınız mı çayınızı, kahvenizi? Harika, ben de aldım. Ee anlatın bakalım neler yapıyorsunuz son zamanlarda. Memlekete, köye falan gittiniz mi? Ben gittim, daha geçen hafta döndüm. Ormanın dibinde, dört bir yanım yeşillik içerisinde güzel, huzurlu bir 3 hafta geçirdim. Bol bol okudum, izledim ve durup bir nefes aldım. Güzelce enerji depoladım. Döndükten sonra anladım ki o depoladığım enerjiye ihtiyacım varmış.

Burada ve başka bir yerde bahsetmedim ama okulla ilgili yapmak istediğim bir şey vardı. Bildiğiniz gibi Üsküdar Üniversitesi'nde okuyorum. Ama asıl istediğim Yıldız Teknik Üniversitesiydi. Ben de geçen hafta, yatay geçiş başvurularının başlamasından bir gün önce döndüm İstanbul'a. Gitmeden evraklarımı hazırlayamamıştım ve okulun bu konuda uğraştıracağını da hesaba katamamıştım. Meğersem önce okula evraklar için geri bildirim yapıp onaylanması gerekiyormuş. Salı, başvurunun ilk günü, kendi okulumdan evraklar için geri bildirimi yaptım ama evrakları ne zaman alabileceğim kesin değildi ve cuma günü başvurular bitiyordu. Tahmin edersiniz ki oldukça stresli birkaç gün geçirdim.

Velhasılıkelam stresli geçen birkaç günün sonunda cuma sabahı evraklarımı tamamlayıp Yıldız Teknik'e götürüp teslim ettim. Yıldız Teknik tercih zamanımdan beri hayalini kurduğum okuldu. O gün o koridorlarda dolaşmak, kapıdan adım attığında her yanın yeşillik içerisinde olması... Orada olmak çok güzeldi. Koridorlarında dolaşırken "Burada olmalıyım" dedim. 

Evraklarımı teslim ettim, şimdi dua ederek bekliyorum. Aslında sonuçlar olumlu olursa paylaşacaktım burada sizinle. Ama dayanamadım, bahsetmeden geçemedim. Güzel dualarınıza talibim. 

Neler okuyorsunuz? Ben sanırım iki haftadır Filin Yolculuğu'nu okumaya çalışıyorum. İstanbula döndüğümden beri pek fazla kitap alamıyorum elime. Ama kararlıyım yarın akşama kadar bitireceğim. 😅😋

Bu ara bir sürü diziye başladım. Hepsi Kore dizisi. Aslında aynı anda 1'den fazla dizi izlemezdim ama bu ara öyle oldu. Hepsi beni kendine çekiyor. Köydeyken Orange Marmalade'e başladım, kuzenimle Radio Romance'a başladık, annemle de Kill It'i izliyoruz -ki farklı bir havası var, çok sevdim. Bir de ayriyeten geçen gün Fight For My Way'e başladım ama o bitmek üzere 2-3 bölümüm kaldı. 😂 Şimdi böyle yazınca daha da gözümde büyüdü. 😅 Siz neler izliyorsunuz? Bu arada Fight For My Way'in Ost'una takmış durumdayım. Sürekli onu dinliyorum. Sizin de dinlemeniz için buraya bırakıyorum. Türkçe altyazısı da var, altyazılar kısmından açabilirsiniz. Sözleri falan da çok güzel. İnsanı motive ediyor. 😍😋



Şimdilik bu kadar birazdan yemek yiyeceğiz, sonra da ben akşam yürüşe çıkacağım. Malum köye gidince birkaç kilo fazladan almış oldum da. 😅😋 Annem zaten sabahtan beri diyet modunda. Kardeşcanı da Katar'a, babamın yanına postaladık, evde ana kız rahat rahat, karbonhidratı azaltarak diyet yapabiliyoruz. 😁😂 Neyse fazla gevezelik ettim. Kendinize çok iyi bakın, yorum bırakmayı da unutmayın.
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Yıldız'a geçişin olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. bol şans dilerim canım gönlüne göre olsun inşallah sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Okul konusunda dualarım senine, Allah gönlündekini nasip etsin inşallah :') Ah, o köy havasına benim de çok ihtiyacım var ama işlerim bir türlü bitmiyor, yoğunluğum azalmak bilmiyor bu yıl. Hala tatil yapamadım, inanır mısın? Ancak eylül-ekim gibi biraz rahatlayacağım. Sonbaharda bir yerlere gitmeyi çok istiyorum, havam değişsin biraz diye :D Hayırlı, güzel haberlerini bekliyorum canım benim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah işlerini halledip huzurlu güzel bir tatil yaparsın. Çok teşekkür ederim, inşallah, bende güzel haberler vermek istiyorum. ^,^

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison