Mayıs Ayında Okuduklarım | 2019


Herkese merhaba! Nasılsınız? Blogumun yeni halini fark ettiniz mi? Fark etmemek elde değil tabii oldukça büyük bir değişikliğe gittim. Nasıl buldunuz? Ben sevdim gibi, ama emin değilim. Büyük bir değişiklik oldu benim için. Sadece tasarımı değil blog adını ve url'sini de değiştirdim. YouTube'da da değişiklik yapıp kendi adımı kullandım. Instagramda da değişiklik yaptım biraz. O yüzden biraz tuhaf hissediyorum. Çünkü blogumu açtığımdan beri yaklaşık 5 yıldır Bayan Safir Mavi ismini ve aynı temayı kullanıyordum. Bu konuda yorumlarınızı merakla bekliyorum. 

Aylık yazıları birazcık (!) geciktirdim. 😋 Geç olsun güç olmasın diyerek, yenilenip tazelenen blogun enerjisiyle yazılara tam gaz devam edeceğim inşallah. Şimdi bakalım Mayıs ayında neler okumuşum.

↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣

Windsor'un Şen Kadınları - William Shakespeare

Sayfa Sayısı: 148

Shakespeare'den okuduğum ikinci ve okuduğum ilk tiyatro kitabı. Kitabın bir anda başlamasından ve pat diye olayların içerisine girdiğinden konuyu anlamakta ve adapte olmakta zorlandım. Ancak bir komedi oyunu olduğundan keyif alarak okuduğum bir kitap oldu. 😊

↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣

Ötediyar - Tahereh Mafi

Sayfa Sayısı: 312

Kitabın kapağından ve karakterin adının Alice olmasından dolayı bana Alice Harikalar Diyarında'dan esinlenilmiş, uyarlanmış gibi geldi. Gerçi Alice Harikalar Diyarında'yı henüz okumadım ama bana onu çağrıştırdı. Farklı ve özgün olaylar içerdiğinden gerçekten keyif alarak okuduğum bir kitap oldu. Ortaokul çağındaki çocuklara okumayı sevdirebileceğini de düşünüyorum.


↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣

Opal - Jennifer L. Armentrout (Lux #3)

Sayfa Sayısı: 420

Lux serisi benim severek okuduğum serilerden biri. Fantastik severler eminim bitirmişlerdir bile. Serinin 3. kitabı başta ve ortalarda olaysız geçse de sonlara doğru temposu arttı ve oldukça vurucu bir noktada bitti. Serinin diğer kitabını oldukça merak ediyorum ancak sanırım bir süre daha bekleyecek.


↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣↢↣

Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 734 + 374(H. P. ve Ateş Kadehi -yarım-) = 1108
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 37 (yaklaşık)

Dip Not: Kitapları puanlamadığımı belki fark etmişsinizdir. Puan vermekten vazgeçtim. Kitapları yorumlarken puanlama yaparken dikkat ettiğim noktalar üzerinden yine yorumlayacağım fakat puan vermeyeceğim. Bu ara çok fazla değişiklik yaptım gibi. Bakalım nasıl olacak.

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.


Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun yeniliklerin :)

    YanıtlaSil
  2. Evet bana daha fazla yazma hevesi veriyor, teşekkür ederim. 😊

    YanıtlaSil
  3. Windsor'un Şen Kadınları'nı geçen yıl okumuştum, gerçekten insanı etkileyen bir eser. Blog yeniliklerin de hayırlı olsun. Ben de blogumda kitap incelemeleri,alıntılarımı ve karalamalarımı paylaşıyorum. Dilerseniz göz atabilirsiniz.

    https://www.kafadefterim.com/

    YanıtlaSil
  4. Shakespeare'i çok severim ama bu kitabını okumadım. Tiyatro türünde okumak istiyorsan en doğru tercihlerden biri Shakespeare'dir.

    Blogunun yeni teması hayırlı olsun. Sana bol okunma ve izleyici getirsin :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison