Tüyap Kitap Fuarı Alışverişim | 2018


Herkese merhabalar, nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Keyifli, dolu bir hafta geçiriyorum. Tüyap haricinde bu hafta bir sürü kitap aldım. Son bir kargoyu bekliyorum, o da geldiğinde onun yazısını da yazacağım. 😁 Tüyap'a Cuma ve Pazar olmak üzere iki gün gittim. Çok keyifli zaman geçirdim. Çok güzel kitaplar da aldım tabii. İnstagramdan takip edenler görmüştür ama bir de burada bulunsun istedim. 😋 Şimdi aldıklarıma bir bakalım.

Yazdıklarıyla Yaşayanlar'ı sevgili herabooks'ta görüp merak etmiştim. Fuar listemi hazırlarken de ilk eklediğim kitaptı. Tevafuken cuma günü gittiğimde yazarı da oradaydı ve imzalı olarak aldım. Kiraz Ağacı ile Aramızdaki Mesafe ise yine instagramda sıklıkla görüp merak ettiğim bir kitaptı ve kitap tanıtımında İçimdeki Müzik'i sevenlerin bu kitabı da seveceği yazıyordu. O yüzden çok merak ettiğim bir kitap.


Aşk Sıraya Girmez, Kırılma Anları üçlemesinin 2. kitabı. İlk kitap olan O Anda'yı bu ay okuyup çok sevince ikincisini de almak istedim. Sevgili ve Nagazaki tamamen doğaçlama bir alışveriş oldu. Sel yayınlarının kitaplarını hiç okumamıştım ama hem makul fiyatları hem de popüler edebiyat dışına çıkmak istediğimden bundan sonra alışveriş yapacağım bir yayınevi. Sevgili ve Nagazaki de arka kapaklarını okuyup ilgimi çekenlerden sadece ikisi.


Senden Başka Yok da yine doğaçlama oldu. Berna Aslıhan'ın Kum Taneleri kitabını okumuştum ve keyif almıştım. Bu kitabının konusu da ilgimi çekti ve yazarı da oradayken imzalı olarak alayım dedim. 😊 Üç Yapraklı Yonca yeni çıkan bir kitap ve instagramdan tanıyabileceğiniz bikahvebikitap Ayşe Ayhan'ın kitabı. Alıntılarını gördüğümde bu kitabı alıp okumalıyım dedim ve fuarda da imzası olunca gittim aldım ve imzalattım. Üç Yapraklı Yonca aynı zamanda benim uzun zamandır katılmak istediğim Rory Gilmore Kitap Kulübü'nun bu ayki kitaplarından biri. Bu ayın asıl kitabı da Frankenstein'di. Hazır fuardayken alayım ve bu ayki buluşmaya gidebileyim istediğimden onu da aldım. 

Evet Kürk Mantolu Madonna'yı okumadım ve yeni aldım. 🙈 Bunun sebebi ise bir ara internette okuyan okumayan herkesin paylaşıp "Bakın ben entelektüelim" tavrıydı. Sonunda aldım ve beni çağırdığı zaman okuyacağım. 😊 Beş Sevim Apartmanı ise Eren abinin önerisiydi. Daha önce Mine Söğüt okumadığımı söyleyince beni biraz fırçalayıp bu kitabıyla başlamamı söyledi. 😅 Bende tabii hemen gidip aldım. 😋


Ee tabii fuara gidip de İş Bankası klasiklerinden almamak olmazdı. Bende Zweig'in iki kitabını ve Alice Harikalar Diyarında'yı aldım. Bu arada İş Bankası yayınlarının Türk Klasikleri dizisine başlamış olması da çok güzel bir haber. Refet'i bikahvebikitap'ın önerisiyle aldım. Yanılmıyorsam Fatma Aliye ilk kadın romancımız. Ayrıca kitap da kadınlık üzerine kurgulanmış. Çok merak ettiğim bir kitap.


Son olarak iki tane çocuk kitabı aldım. Balino ve Melodi Anıl Basılı'nın kitapları. İnstagramda sürekli görüp merak ettiğim kitaplardı. Ve alıp hemen okudum. İyi ki almışım dedim ve alıp 7'den 70'e herkese dağıtmak istedim. Yazarın yeni bir kitabı daha çıkacak. Onu da merakla bekliyorum. 

Evet benim aldıklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Önce şunu oku dediğiniz bir kitap var mı? Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşmaktan çekinmeyin.
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Her kitap insanların ufkuna açılan bir penceredir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Yaa çok bereketli bir alışveriş olmuş ama 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, keşke almasaydım dediğim bir kitap olmadı. :D

      Sil
  3. iyi günlerde oku :) Balino ve Melodi kitaplarını çok sevmiştim ben :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle! Şu aralar hiçbir şey yapmayım kitap okuyasım var. :D Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  5. Korku, Zweig'in en sevdiğim kitaplarından biri. Önceliği ona verebilirsin.

    Üç Yapraklı Yonca'yı ben de merak ediyorum. Refet'i ilk kez duydum ama yazını okuyunca benim de ilgimi çekti.

    Hepsini iyi günlerde okuman dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi öyle dedin ya o bende baya bekler. :D Çünkü iyi kitapları geciktirip sona saklamak gibi bir huyum var. :D :D

      Okursan yorumlarını beklerim. :D

      Teşekkür ederim, sevgiyle kal. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison