Ekim Ayında Okuduklarım | 2018

Ekim Ayında Okuduklarım | 2018

Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Nihayet vizelerim bitti ve bloga yazı girmeye fırsat buldum. Aslında bu ay 5 kitap okuyacaktım ancak elimdeki son kitap biraz sürününce kasıma sarktı. Bakalım neler okumuşum...
Elveda Güzel Vatanım - Ahmet ÜmitElveda Güzel Vatanım - Ahmet Ümit

Sayfa Sayısı: 558
Puanım: 4,2 / 5

Bu kitabı uzun zamandır okumak istiyordum. Güz şenliğini bahane ederek okumuş oldum. Başta adapte olamasam da merakla okudum. Dilinden midir, tarihi kurgu olduğundan mıdır bilmiyorum birazcık süründü elimde. 😅 Ne kadarı tarihe uygun ne kadarı değil bilmiyorum ama ben severek okudum. 
İçimdeki Müzik - Sharon M. Draper
İçimdeki Müzik - Sharon M. Draper

Sayfa Sayısı: 264
Puanım: 4,8 / 5

Bayılarak okuduğum bir kitap daha. Ben bu tarz kitapları çok ama çok seviyorum. Herkesin okuması gereken, farkındalık oluşturan muazzam bir kitap. 😍 Alın okuyun, okutun diyorum başa da bir şey demiyorum. 😁
Çılgınlığın Ötesi - Stephen King
Çılgınlığın Ötesi - Stephen King

Sayfa Sayısı: 464
Puanım: 3,4 / 5

Çok ama çok değişik bir kitaptı. Merakla, gerilerek okudum. Çok acayip bir kurgusu vardı. Okurken böyle bir fantastik öge beklemiyordum açıkçası. İsim ve kapak sorunsalı çok can sıkıcı. Orijinal isim değiştirmeden kullanılsaymış daha anlamlı olabilirmiş. Bir de kapağı hiç beğenmedim. Bendeki eski bir baskı ama yeni baskıda kapağı değiştirmişler. O biraz daha iyi. 
Çocukluğun Soğuk Geceleri - Tezer Özlü
Çocukluğun Soğuk Geceleri - Tezer Özlü

Sayfa Sayısı: 65
Puanım: 4,8 / 5

Tezer Özlü ile tanışma kitabım oldu. Kitapta tam bir olay kurgu örgüsü olmadığından adapte olmakta zorlandım. Ama kısacık sayfalarda anlattıkları, kurduğu cümleler beni hayran bıraktı. Okuduğum yorumlarda kendi yaşamından şeyler anlattığını görünce daha bir etkiledi kitap beni. Herkes sevebilir mi emin değilim. O yüzden okuyun ya da okumayın diyemeyeceğim. Eğer Tezer Özlü okuduysanız bana önerebilir misiniz, okuyacağım bir sonraki kitabı hangisi olmalı?
Toplamda okuduğum sayfa sayısı: 1700
Ortalama günlük okuduğum sayfa sayısı: 55 (yaklaşık)

Benim okuduklarım bunlardı. Siz içlerinden hangilerini okudunuz? Hangilerini okumayı düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.


Sevgiyle kalın...
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uppss yanlışlıkla sildim. 🙈 yine de teşekkür ederim. 🙈🙈

      Sil
  2. Elveda Güzel Vatanım benim de okumak istediklerim arasında :)

    YanıtlaSil
  3. Bu sıralar kitap okuyamamaktayım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tam tersi bu aralar baya kaptırdım gidiyorum. :) Umarım düzelir, okunacak çok kitap var. :)

      Sil
  4. Ahmet Ümit'i çok severim. Elveda Güzel Vatanım okumadığım tek kitabı. Seneye okurum herhalde.

    İçimdeki Müzik merak ettiklerimden. Çocuklara da öneriliyor. Eğer uygunsa öğrencilerimle beraber okurum belki.

    Kasımda daha çok ve daha güzel kitaplar okuman dileğimle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de okuduğum tek kitabı. :D

      Evet her yaştan kişiler okuyabilir hatta okuması gerekir bence çok güzeldi. :)

      Öyle olacak gibi. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Ahmet Ümit'i severim. ancak bu kitabını henüz okumadım.King ise hep okuduklarımdan.keyifli okumalar....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison