Bu Hafta | 9-15 Temmuz 2018

Herkese merhaba! Yeni bir yazı dizisiyle buradayım. Blogda uzun zamandır okuduklarım ve izlediklerimden başka bir şey paylaşamıyordum. Buna bir son vermek ve blogumu daha da kişiselleştirmek için haftalık günlük gibi bir yazı dizisi düşündüm. Aslında dün akşam ya da bugün erken saatlerde paylaşmayı düşünüyordum ama Sakarya Hendek'e gelme durumumuz olduğundan paylaşamadım. Şimdi güzel bir yeşil-mavi manzara karşısında yazıyorum. 😁

Pazartesi günü hergün blog için bir şey yapma kararıyla kahvaltıdan sonra bilgisayar başına geçip bloga Haziran Ayında İzlediklerim yazısını yazdım. Ağır çalışan bilgisayarla bir yazı girmek üç saatten fazla sürdü. 😅  Tabii bloga yazı girerken minik kuşum da bana eşlik etti. 😄 Akşamdan da Suicide Squad'ı izledim. Annem onu beklemeden izlediğimi görünce biraz çemkirmişte olabilir tabii.. 😅

Salı günü blog için çektiğim fotoğrafları biraz düzenledim. Tabii bilgisayar beni fazla çalıştırma diye sitem edince bütün fotoğrafları  telefonuma attım. 😅 Araba blogları gezip yazıları okudum. Önceki hafta Gençlik Merkezinde spora kaydolmuştum. Bilgisayardaki işimi bitirdikten sonra spora gittim. Spora gidip gelirken de yarımşar saat yürüyerek 1 saatlik sporu 2 saate çıkarmış oldum. 😅 Akşam geldikten sonra da yemek yiyip kitabımı okudum. 😊 Daha sonra annemle The Originals'ın bir bölümünü izledik.

Çarşamba günü kahvaltıdan sonra yine bilgisayara geçtim. The Originals bittikten sonra izlemek için Goblin'i indirdim. Biraz blogları gezdim. Daha sonra annemle dışarı çıkıp bankamatikten işlerimizi hallettik. Eve geldikten sonra kardeşimle bilgisayarı tamire yolladık ama 500 lira masraf çıkardılar. 8 senelik bilgisayar için o kadar masraf yapmaya değmeyeceği için yaptırmadık. Artık gittiği yere kadar gider. 😂 Akşamdan da yine uyumadan önce kitabımı okudum.

Perşembe günü kahvaltıdan sonra biraz kendime vakit ayırıp peeling maskesi falan yaptım. Son günlerde yüzümdeki egzama artıp kızarmıştı. Neyse ki ilaç kullanmadan yüzüme bakım yapmam yetiyor. 😄 Daha sonra yine bilgisayar başına geçip bloga bir iki taslak hazırladım. Google galerimdeki bütün fotoğrafları ayıkladım sınava hazırlandığım süre boyunca ders notları, sorular, çözümler ve gereksiz bir çok fotoğraf birikmişti. Hepsini ayıklayıp temizledim. İşlerimi bitirdikten sonra yine spora gittim. Spordan dönüşte marlete uğrayıp kefirli yoğurt, proteinli süt gibi birkaç bir şey aldım. Akşam yemeğinden sonra da dayıma çıkıp çay içtik. Seda ile cuma günü için Yıldız Parkı'na gitmeyi planladık. Eve döndükten sonra da yatmadan önce yine kitap okudum.

Cuma günü Seda ile kararlaştırdığımız gibi  kahvaltıdan sonra sandviç falan hazırlayıp çıktık evden. Sed'in ptt'de işi vardı ama tam öğle arasına denk geldik halledemeden düştük yola. 1 saat tramvayla gidip yarım saat yürüdükten sonra Yıldız Parkına ulaştık. Sanırım bir daha gitmek istememiz için aradan uzun zaman geçmesi gerekecek. 😅 Yorulduğumuz için birkaç saat oturup kitap okuduk, sohbet ettik. Arada minnak sincaplar bize eşlik etti. 😄 Daha sonra toplanıp parkı gezdik. Bol bol fotoğraf çekildik. Geç olmadan dönelim dedik ama eve varmamız yine 8-9u buldu. 😅

Çok yorulduysam demek. 😂
Cumartesi günü kahvaltıdan sonra annemle  çıkıp Bakırköy pazarına gittik. Hendek'e gideceğimiz için eksik olan birkaç bir şey aldık. Kalabalıklaşınca döndük yürüyüş yolundan birkaç bir şey baktık. İstediğim gibi bir hırka bulamayınca tshirt üstüne gitmeye bir gömlek aldım. Kardeşime beğendiğim tshirtleri çekip attım. Beyefendi yattığı yerdwn alışveriş yaptı. 😂 Çok yorulunca yarın tekrar çıkmaya karar verip eve döndük. Eve döndükten sonra sadece yattım. 😅

Pazar günü de kahvaltıdan sonra biraz oturup internette dolandım. Amcam uğrayacağı için çıkmadan onu bekledik. Amcam gittikten sonra hazırlanıp çıktık. Yürüyüş yolundaki bütün ayakkabıcıları dolandım ama hiç istediğim gibi bir tane bulamadım. Sonra beyaz ile mavi bir spor ayakkabıda kararsız kaldım -mavi her şeye gider mi diye- sonra boşverip maviyi aldım. 😅 Gratisten de seyahat ürünlerinden falan aldım. Özellikle şu boş şişelerden aldım.  Eve döndükten sonra yanımda götüreceğim kıyafetleri, kitapları ve kozmetikleri ayarladım. Bavulu doldurduk. Akşam da banyo ve bilimum bakım vaktiyle geçti. 😅

Bu yazı da böyle oldu. Ne dersiniz devam edeyim mi böyle yazmaya? 😁 Sonuna kadar okuyanlar bir ses versin bakayım. 😅