Perşembe, Temmuz 28, 2016

Kitap Alışverişi #2 | Babil.com, D&R, Kitapyurdu.com | Video


Merhabalar, uzun zaman sonra tekrar kamera karşısına geçtim. En son aldığım ve bana gelen kitapları gösterdim. Umarım beğenirsiniz. Blogu ve YouTube'u boşladığımın farkındayım. O nedenle daha fazla ağırlık vermek istiyorum. Yeni video planlarım var. Yakın zamanda onları da
gerçekleştireceğim. ^^ 

Sizlerinde video fikirleriniz varsa benimle paylaşmaktan çekinmeyin. ^^ 



1984 - George Orwell: Yorum için tıklayın.

Düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen. ^^ 

Sevgiyle Kalın...

4 yorum:

  1. Oo ne güzel youtube kanalınızda var. Bizimle bol paylaşımlı günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Elimde birkaç video var düzenlenmesi gerekiyor sadece. Yakında gelecekler onlarda inşallah. ^^

      Sil
  2. Youtube kanalınızı yeni gördüm, başarılar

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus Instagram Email Pinterest

Bloglovin'deyim

Snapchat'teyim!

Snapchat'teyim!

İzleyiciler

Reklam Alanı

En çok yorum yapanlar

Puanlama Tablosu

Puanlama Tablosu

Yasal Uyarı

Site içerisinde yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar Ebrar Şeyban'a aittir. 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca kaynak belirtilmeden, izinsiz kullanımı ve alıntı yapılması yasaktır.
Copyright © N. Ebrar Şeyban
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Bayan Safir Mavi | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com