Mutlu Yıllar...


Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Yeni bir yıla girdik dün gece.. Hepinizin yeni yılını kutluyorum.. Daha erken yazmayı planlıyordum bu yazıyı fakat ancak fırsat bulup geçebildim bilgisayar başına.

2015 her şeye rağmen güzel bir yıldı... Bu yazıda mutsuzluklardan bahsetmek istemiyorum... Hepimizin hayatında acılar yaşanmıştır eminim... Güzel şeylerden bahsetmek ve bu yılı güzel yanlarıyla hatırlamak istiyorum...

Her şeyden önce blogumu kurdum bu sene. Daha önce blog yazmışlığım olsa da bu blog benim için daha bir özel oldu. YouTube'da video çekmeye başladım ki bu benim için bambaşka bir deneyim oldu...

Bir çok insanla tanışmama vesile oldu bu yıl... Bir çok bloggerla tanışmak, konuşmak çok güzeldi... Bu yıldan en çok hatırlayacağım şey bu.. 2015 bana çok güzel arkadaşlıklar getirdi ve 2016'dan da en çok istediğim bu.. Güzel dostluklar kurmak...

50 kitap hedefim vardı fakat 40 kitap okuyabildim 2015'te... Bu yıl hedefim yine 50 ama daha da fazlasını okumak istiyorum.. Bol kitaplı bir yıl olur umarım...

Sağlık, mutluluk, huzur, başarı, sevgi... Bir çok şey istiyor insan.. Böyle sıralayınca çok yapmacık oldu sanki.. Ama hepimizin dilekleri değil mi bunlar? İnşallah deyip çabalamamız gerek sanırım...

Yeni yılın ilk gününü geride bırakıyoruz bile... Yeni yıl diyoruz ama dünden bu güne pek bir şey değişmiyor yeni umutlardan başka.... Hayat kaldığı yerden devam ediyor...  Hepimiz için dileğim umut ettiğimiz şeylerin hayırlısıyla gerçekleşmesi... Güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle...


Sevgiyle Kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison