Kitap Yorumu: Aşk Tanrıçası'nın Yemek Okulu - Melissa Senate

Aşk Tanrıçası'nın Yemek Okulu – Melissa Senate

kitap yorumu ask tanricasinin yemek okulu melissa senate

Orijinal Adı: The Love Goddess' Cooking School
Çevirmen: Nilgün Birgün
Sayfa Sayısı: 376
Baskı Yılı: 2012
Yayınevi: Martı Yayınları

Arka Kapak

Bir tutam hüzünlü hatıra, bir tutam tutkulu dilek ve ortaya çıkan muhteşem bir lezzet…

Holly aşk ve iş hayatında yaşadığı sorunlardan kaçmak için bir sığınak gibi gördüğü Mavi Yengeç Adasındaki Aşk Tanrıçasının Yemek Okulunu işleten büyükannesinin yanına döner. Kısa süre sonra çok sevdiği büyükannesinin ölümüyle ona sunulan yeni hayata sımsıkı sarılır. Fal bakma yeteneği ve muhteşem yemekleriyle adada oldukça ün yapmış büyükannesinin bu mirası Hollynin tutunacağı güçlü bir dal gibidir. Bu görev aynı zamanda büyük bir sorumluluğu da beraberinde getirir ada halkına umut dağıtıp yaşam gücü veren Aşk Tanrıçasının Yemek Okulunu ayakta tutmak zorundadır. Bu konuda yeteri kadar tecrübesi olmayan Hollynin elinde ona yol gösterecek iki şey vardır büyükannesinin dilek ve hatıralarla yarattığı muhteşem yemeklerle dolu tarif defteri ile masalsı bir geçmişe ışık tutan günlüğü...
Aşk mutfağında hazırlanan, tarifinde hüzünlü bir hatıra ile tutkulu bir dileğin olduğu leziz bir yemeğe davetlisiniz.


Alıntılar

- Kimi seveceğine, kimin seni baştan çıkaracağına karar veremiyorsun. İnsan yüreği böylesine tuhaf ve karışık.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
-Nereye gidersen git, kimsen  o'sun.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
-Aşkla ilgili bildiğim tek şey; başına geldiyse, anlıyorsun.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- İşe yaramayacaksa o kadar dilek ve hatıranın ne önemi var ki?
... asıl büyü sonuç değil, çünkü bir şey dilediğin zaman deniyorsun. Denemek gerçekten de herkesin yapabileceği bir şey, değil mi?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- Kırık bir kalp büyük bir aşkı etkisiz kılmaz. Aşkı küçültmez.


Merhabalar arkadaşlar, nasılsınız? Ben iyiyim. Birkaç gündür bloglarda çok fazla geziniyorum ve bu beni çok mutlu ediyor. Ve tabii 15 günlük kısa bir tatile girmiş olmakta çok güzel. Gerçi haftanın sadece 3 günü çalışan benim için bu tatil pek fazla şey ifade etmiyor ama olsun, güzel planlarım var. :) Siz neler yapıyorsunuz? 

Kitabımıza gelecek olursak bu kitabı ne zaman okuduğumu hatırlamıyorum. Daha önceki Cadı Avı adlı kitabın yorumunda da bahsettiğim gibi daha önceden okuduğum ve burada yorumunu girmediğim kitapları ara ara yayınlayacağım. Gerçi daha çok taslak biriktirmekteyim ki yazamadığım zamanlarda en azından haftada bir iki yazı olsun blogda. Neyse neyse gelelim kitabımıza...

Bu kitabı da yine kütüphane ziyaretlerimden birinde, rafları dolaşırken keşfettim. Bu soğuk günlerde içinizi ısıtacak, keyifli, duygusal, dostluk, aile ve aşkla çevrelenmiş sımsıcak bir roman. Okurken içiniz ısınacağını umuyorum.

Holly hayatın neresinde olmasını istediğine bir türlü karar veremeyen bir kadın.  Sevgilisi John’dan kazık yiyip işten de çıkarılınca soluğu büyükannesinin yanında Mavi Yengeç kasabasında alıyor. İlerleyen zamanlarda da büyükannesini de kaybedince, elinde geriye sadece büyükannesinin evi, nasıl yürüteceğini bilemediği bir yemek okulu ve huysuz kedi Antonio kalıyor. Büyükannesinin günlüğü ve tarif kitabı ona yol gösterirken yemek okulunu tekrar faaliyete geçirip 4 öğrencisiyle yeniden ayaklanıyor. Öğrencileriyle harika dostluklar kazanıyor. Ah tabi bir de 12 yaşındaki Mia ve babası var. Mia’nın diyaloglarıyla, keyifli vakit geçireceğinizden eminim. Ben sevdim açıkçası, sizinde seveceğinizi umuyorum. Yorumlarınızı eksik etmeyin.. :)
Puanım


Sevgiyle Kalın…

Yorumlar

  1. Yorumun için teşekkürler, sen de sevgiyle kal :))

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar çok şirin blogunuz var çok beğendim sizi takibe alıyorum banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. merak ettim bu kitabı.Canım paylaşım için teşekkürler bloğunu takipteyim ben de bloğuma beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim. :) Uğrayacağım mutlaka, sevgiler :)

      Sil
  4. En beğendiğim alıntı şu oldu Nereye gidersen git, kimsen o'sun...

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu çok beğenerek takibe aldım benimkine de beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison