Şu sıralar neler oluyor...


   Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Neredeyse 1 aydır giremiyorum bloga. Bunun sebebi ilk olarak üşengeçliğim ve yorumlanacak kitapların bir hayli fazla olması. Bir diğer sebebi ise Eylül ayına girdik ve ben Hogswarts'dan gelecek mektubumu bekliyorum.. :) 

   Şaka bir yana okulların açılmasına çok az kaldı ve bende staj işiyle uğraşıyordum. Neyse ki bugün hallettim. Yada siz bunu okurken hallediyorumdur. :) 

   Blogda aktif olamasam da tabi ki kitap okumayı bırakmadım ama bir 10-15 günlük bir reading slump dönemine girdim. Elimdeki kitabı bitirdim bitirmesine de henüz yeni bir kitaba başlayamadım. 

   Söylemek istediğim bir kaç şey var. Bunlardan biri dediğim gibi staja başlayacağım ve bu okul yılı benim için oldukça yoğun geçecek. Çok şükür çok iyi bir staj yeri buldum ve öğrendiklerimin üstüne katabileceğim inşallah. Beni çok çalıştıracaklarmış öyle söylediler. :)

    Bir diğeri ise üniversiteye hazırlanacağım bu sene. Açık öğretimden okuduğumu biliyorsunuzdur. Okuldaki meslek derslerimi versem de büyük ihtimal kültür derslerinden vermem gerekenler olacaktır. Bu sebeple bir sonraki sene de sınava hazırlanmam devam edecek. Dualarınız benimle olursa çok mutlu olurum.

   Tabii bu süreç içerisinde kitap okumaya devam edecek olsam da bloga çok sık giremeyeceğim. Burada yazmayı çok seviyorum o yüzden elimden geldiğince burada olacağım. Aylık okuduklarım yazısı mutlaka gelir. Hatta yarın Ağustos Ayında Okuduklarım yazısı da gelir. Öyle işte... Siz neler yapıyorsunuz? Yorum olarak aşağıya bırakabilirsiniz..

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison