Ağustos Ayında Okuduklarım


   Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ben çok iyiyim. Staj işini hallettim. Okula da onaylattım mı tamamdır her şey. :) Siz neler yapıyorsunuz? 

   Bu ay daha fazla kitap okumayı hedefliyordum ancak Kuyucaklı Yusuf'u okurken Reading Slump'a girdim. Kitabı zar zor bitirebildim ama başka bir kitaba da başlayamadım. Öyle işte, bakalım neler okumuşum. 







Zehir Ustası - Maria V. Snyder 
5 Puan
Yorumu gelecek.







Yabancı - Melissa Landers 
 5 Puan  
Yorumu gelecek








Tatlı Şeytan - Wendy Higgins
4 Puan
Yorumu gelecek.







Rehine - April Henry
3 Puan
Yorumu gelecek.







İmdat Aşık Oldum! - Cüneyd Suavi
4 Puan
Yorumu gelmeyecek.







Kuyucaklı Yusuf - Sabahattin Ali
4 Puan
Yorumu gelecek.



   Benim bu ay okuduklarım bunlardı. Kitapların yorumları ne zaman gelir bilemiyorum. Elimden geldiğince erken girmeye çalışırım.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Bayağı okumuşsun tebrikler;) Kuyucaklı Yusuf'u çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Kuyucaklı Yusuf güzeldi fakat hakkettiği ilgiyi pek veremediğimi düşünüyorum, kurgunun altında derin anlamlar vardı sanki ama okuyamama sendromu sebebiyle adam akıllı okuyamamıştım. Tekrar okuyacaklarımın arasında. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison