Merhaba, ben geldim. Kimse var mı?

Merhaba! 

Geri döndüm. Hala buralarda mısınız? (3 Kasım 2023)

Tekrar merhaba! 😁

En son yazımı 2020'nin 5 Ocak'ında paylaşmışım. 4 sene! Çok garip. Zamanın nasıl uçup gittiği hakkında hiçbir fikrim yok. Tabii malum pandemi hepimizin ayarlarıyla oynadı ama... Bilmiyorum, çok garip. 

En son yazıma şöyle bir baktım da ne çok kararsızlıktan, iç karmaşamdan bahsetmişim. Hatta kendime "silkelen ve kendine gel" demişim. Başarabildin mi diye sorarsanız; birkaç ay öncesine kadar hayır'dı. Ancak nihayet tereddütlü de olsa evet diyebiliyorum. Çok şükür. 

Uzun zamandır aklım buradaydı. Yazmayı ve sizlerle bir şeyler paylaşmayı çok özledim. Hatta geçen mart ayında okuduğum bir kitap hakkında yazı girmek istemiştim. Taslak halinde kalmış. Yukarıda da gördüğünüz gibi iki ay önce de yazmak istemişim ama olmamış. Neyse her şeyin bir zamanı var diyelim. 😊

Bu 4 yılda neler oldu derseniz, çok güzel bir Türkiye turu yaptım. Birçok şehir gördüm. Çanakkale'ye aşık oldum. 😍 Üniversitede bir çok ufuk açan dersler aldım ve bir buçuk sene önce mezun oldum. Hatırlayanlar vardır belki üniversite kazanma sevincimi de yine burada sizinle paylaşmıştım. 😊 Şuan bir yandan iş ararken bir yandan freelance tasarımcı olarak çalışmaya çalışıyorum. 😅  

Bol bol okudum demek isterdim ama bu kısmen doğru olur, çok uzun zamandır doğru düzgün okuyup bir şeyler izleyemez oldum. Suçlu zevkim olup güvenli alanıma dönüşen hayran-hikayeleri batağına düştüm. Son yıllarda okuduğum şeylerin çoğu Harry Potter ve Marvel gibi sevdiğim dünyalara dair hayran-hikayelerine ait. 😋

Çook kilo aldım. 😂 Zaten bilenler bilir önceden de kilo problemi yaşıyordum ama pandemide sürekli evde olmak, okulumun pandemi sonrası bile online ders imkanı sunması ve mezuniyetten beri yine evde olmak neredeyse hareketsiz bir yaşama dönüştü. Sağlıksız alışkanlıklar da cabası. Neyse ki yaklaşık 4 ay önce buna dur dedim ve diyetisyen eşliğinde daha sağlıklı beslenmeye başladım. Spor salonuna kaydoldum ve düzenli spor yapmaya başladım. 

Ve Army oldum. 😋 Orta okulda ve lisenin başlarında sıkı bir kpop takipçisiydim ve SS501 hayranıydım. Ancak her ne kadar k-drama vs takip etmeye devam etsem de uzun zamandır kpop dünyasını takip etmiyor, edemiyordum. Çok fazla yeni grup falan malumunuz. Sonra tevafuken bir paylaşıma denk geldim ve zaten duyduğum ve sevdiğim bazı şarkıları olduğu için BTS'i takip etmeye başladım ve tabii yine kpop batağına, daha doğrusu BTS batağına düştüm ve artık Army'im. 😅🫰🏻

Böyle işte... Bu 4 yılda hatırladığım hatırlamadığım birçok şey oldu. Zaman uçup gitti. Son yazımda "Şöyle bir yazdıklarıma baktım da ne çok belkilerle dolu kararsızlık ve karışıklığım varmış. Umarım bu yazıyla, bu ilk adımla, içimde karışmış yumağın ucunu tutabilmişimdir. Ve bu yıldaki en büyük dileğim bu yumağı çözüp, düzenleyip, hayatımın örgüsünü sağlamca örebilmek olacak." demişim ama yumağın ucunu o zaman tutamamışım. Fakat birkaç ay önce tekrar yakaladım ve şimdi yavaşta olsa istikrarlı adımlarla hayatımın örgüsünü örmeye başladım. 

Tekrar burada olmak çok güzel. Umarım siz de buralardasınızdır ve hayatımın örgüsünü örerken bana eşlik edersiniz. 

Sevgiyle kalın.

💜

Yorumlar

  1. Hoşgeldiniz. hülya

    YanıtlaSil
  2. O zaman hoşgeldin. Ne güzel gezmişsin.Çanakkale çok güzel yer kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum. :) Öyle gerçekten, ileride orada yaşamayı çok istiyorum. :D

      Sil
  3. Hoş geldin 😊 Ben de Stay oldum, şarkı değiş tokuşu yapalım arada 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduumm. :) Evet fark ettim, izliyorum dans videolarını. :D Yapalım tabii ^3^

      Sil
  4. fan fiction seviyon yani ivit di mi o da hoş bişey :) bts güzel tabii. haberlerine sevindim :) düzenli işin de olsun bu sene mademsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça hoş, esas kurgudan daha kapsamlı ve tatmin edici kurgular okudum. :) Teşekkürler Deep. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison