Yeni yıl...


Herkese tekrardan merhaba. Nasılsınız? 2020'nin ilk günleri nasıl geçiyor? Yeni hedefler belirlediniz mi kendinize? Ya da yeni bir başlangıç yaptınız mı? Yoksa siz de rakamlardan başka hiçbir şey değişmedi diyenlerden misiniz?

Ben nasılım bilmiyorum. Şu sıralar karmakarışığım, yukarıdaki görsel kadar belki de... Yeni yıla muhabbet kuşumun kaybıyla buruk girdim. Kafesi her zaman baş ucumda durduğu için yokluğu garip hissettiriyor. Bunun haricinde de bir iki aydır tembellik, sorumsuzluk ve bir şeyler yapmak isteyip harekete geçememe durumundayım. Belki motivasyon eksikliği belki de başka bir şey bilmiyorum.

Bu zamana kadar burada birçok kararımdan, yapacaklarımdan bahsetmişimdir. Geriye dönüp baktığımda belki de hiçbirini yapamadığımı, uygulayamadığımı görüyorum. Sanırım şu sıralar kendimi sorguladığım bir dönemdeyim. Bilmiyorum. Son zamanlarda hiçbir şey bilmediğimi ya da beceremediğim düşüncesi dönüyor kafamda. Ama bu durumun böyle devam edemeyeceğini de biliyorum elbet. Bir yerde "dur, silkelen ve kendine gel" demek lazım. Sanırım bu yazıyla  bunu söylemeye çalışıyorum kendime.

İnsanın bunu kendine itiraf etmesi ne kadar zorsa başka insanlara bunu açmak belki de daha zor. Ama bir şey hakkında konuştukça, paylaştıkça daha gerçek olduğunu da biliyorum. Belki de kendime söz vermek ve tabiri caizse gaza getirmek için yazıyorum. Böylece ilk adımı atmış oluyorum sanırım.

Şöyle bir yazdıklarıma baktım da ne çok belkilerle dolu kararsızlık ve karışıklığım varmış. Umarım bu yazıyla, bu ilk adımla, içimde karışmış yumağın ucunu tutabilmişimdir. Ve bu yıldaki en büyük dileğim bu yumağı çözüp, düzenleyip, hayatımın örgüsünü sağlamca örebilmek olacak.

Umarım kendimi keşfettiğim ve hedeflerime ulaşmamda gerekli adımları attığım bir yıl olur. En içten dileklerim de sizinle. Sağlıklı, huzurlu, sevdiklerinizle birlikte mutlu, hedeflerinize başarıyla ulaşabileceğiniz, hakkınızda en hayırlısının olacağı bir yıl dilerim.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. tüm güzel dileklerin için teşekkürler umarım her şey gönlünce olur senin de :)

    YanıtlaSil
  2. hadiiii bu yıl bomba gibi ol o zamaaaan madeeem :)

    YanıtlaSil
  3. hedef belirledikkk. Ama nerdeyiz? evde. evde yapabileceğim şeyleri yapıyorum sadece :) bitsede hedeflerimizi gerçekleştirsek:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison