Mayıs Ayında İzlediklerim | 2019


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Geciken yazıları yazmaya devam ediyorum. Mayıs ayında çok güzel filmler ve diziler izlemişim. Hadi hep birlikte neler izlediğime bir bakalım.
Koe No Katachi | A Silent Voice | Sesin Şekli 💛

IMDb Puanı: 8,2 / 10
Yapım: 2016 / Japonya / 2 saat 10 dakika
Tür: Anime, Dram, Romantik

Uzun zamandır izlemek istediğim animelerden birisiydi. Sakin, sevimli aynı zamanda kalbinize dokunmayı başaran bir animeydi. Ben severek izledim.

Kari-gurashi No Arietti | The Secret World of Arrietty | Aşırıcılar 💛


IMDb Puanı: 7,6 / 10
Yapım: 2010 / Japonya / 1 saat 34 dakika
Tür: Anime, Macera, Aile, Fantastik

Ghibli animelerini ne kadar sevdiğimi bilmem söylememe gerek var mı ama gerçekten çok seviyorum ya... Özgün ve farklı oluşları, zengin bir hayal gücü barındırmasını, çizimlerini... Gerçekten çok seviyorum. Bu animeyi de yine çok severek izledim. Gidişatı tahmin edememek güzel. Hiç beklemediğim bir şekilde bitse de, yine de çok sevdim.
The Last Summer 


IMDb Puanı: 5,6 / 10
Yapım: 2019 / ABD / 1 saat 49 dakika
Tür: Komedi

Netflix'in yeni çerezlik filmlerinden. Baş roldeki çocuk Riverdale'de oynadığı için film dikkatimi çekti. Bir de Teen Wolf'tan tanıdığımız Tyler Posey oynadığı için izlemek istedim. Fena değildi. Boş zamanlarda izlenebilecek keyifli bir film.
Gake No Ue No Ponyo | Ponyo | Küçük Deniz Kızı Ponyo 💛

IMDb Puanı: 7,7 / 10
Yapım: 2018 / Japonya / 1 saat 41 dakika
Tür: Anime, Macera, Komedi, Aile, Fantastik

Tatlış bir anime daha. Deniz kızı hikayesinin Miyazaki yorumu diyebiliriz sanırım bu anime için. Her zaman olduğu gibi severek, keyif alarak izlediğim bir anime oldu.

Bird Box | Kafes


IMDb Puanı: 6,6 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 2 saat 4 dakika
Tür: Korku, Dram, Bilim-kurgu

Merakla beklediğim ama aynı zamanda biraz tereddütle yaklaştığım bir filmdi. Biraz hayal kırıklığına uğradığımı söylemeliyim. Gidişatta değişiklikler yapılmıştı ve çocukların duyma yetilerinin yeterince işlenmediğini düşünüyorum. Daha iyi olabilirdi, ne yazık ki beni tatmin etmedi. 
Majo No Takkyûbin | Kiki's Delivery Service | Küçük Cadı Kiki 💛

IMDb Puanı: 7,9 / 10
Yapım: 1989 / Japonya / 1 saat 43 dakika
Tür: Anime, Dram, Macera, Aile, Fantastik

Yine bir Ghibli animesi. 😅 Severek ve keyif alarak izlediğimi söylememe gerek yok sanırım. 😋
La Cité des Enfants Perdus | The City of Lost Children | Kayıp Çocuklar Şehri 💛

IMDb Puanı: 7,6 / 10
Yapım: 1995 / Fransa / 1 saat 52 dakika
Tür: Fantastik, Bilim-kurgu

Yönetmen sineması meydan okuması sayesinde Jeunet filmlerinden ikisini izledim. Gerçekten Jeunet'in farklı bir dünyası var. Zamanının çok ötesinde filmlere imza atmış. Her dakikasına bayıldığım bir film oldu. Oldukça özgün hikayesiyle, kendine has havasıyla sevmemek elde değil.
Delicatessen | Şarküteri 💛

IMDb Puanı: 7,7 / 10
Yapım: 1991 / Fransa / 1 saat 39 dakika
Tür: Komedi, Suç

Jeunet'ten izlediğim bir diğer film. Birbirinden farklı, özgün karakterler vardı filmde. Özgünlüğü, gidişatı tahmin edememek, karakterleri... İzlenmesi gereken filmlerden.
Revenger | İntikam


IMDb Puanı: 5,7 / 10
Yapım: 2018 / Güney Kore / 1 saat 41 dakika
Tür: Aksiyon, Suç, Gerilim

Bu adamlar işi biliyor gerçekten. Koreliler aksiyon konusunda oldukça başarılı. Akıcı ve sıkmayan güzel bir  filmdi.
Good Sam | Hayırsever

IMDb Puanı: 5,6 / 10
Yapım: 2019 / ABD / 1 saat 29 dakika
Tür: Komedi

Çıtır çerez netflix filmlerinden. Keyifli vakit geçirmelik, sevimli bir film.
Love, Simon | Sevgiler Simon 💛


IMDb Puanı: 7,6 / 10
Yapım: 2018 / ABD / 1 saat 50 dakika
Tür: Dram, Romantik, Komedi

Birkaç kişiden önerilince listeme aldığım bir filmdi. Çok severek izledim. Hatta geçen fragmanını görünce tekrar izleyesim geldi. 😅 Güzel bir film, izlemenizi tavsiye ederim. 😊

Cloud Atlas | Bulut Atlası


IMDb Puanı: 7,4 / 10
Yapım: 2012 / Germany, ABD, Hong Kong, Singapur, Çin / 2 saat 52 dakika
Tür: Dram, Aksiyon, Gizem, Bilim-kurgu

İzlediğim en karmaşık, kafa yakan filmlerden birisiydi. Hikaye çok iç içeydi, film bittiğinde bile hala kafamda oturtamadığım kısımlar vardı. Genel olarak beğendim ama daha sonra tekrar izlemek istiyorum, anlamadığım yer kalmasın diye.
The Protector | Hakan: Muhafız | 2. Sezon - 8 Bölüm

IMDb Puanı: 7,3 / 10
Yapım: 2018 - günümüz / Türkiye / 3. sezonu gelecek
Tür: Aksiyon, Fantastik, Bilim-kurgu

İlk sezonu beğenerek izlemiştim ve ikinci sezonda, ilk sezondaki eksikleri kapatacaklarını düşünüp merakla beklemiştim. Ama biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. İlk sezon kadar sevemedim.
Sense8 | 1. Sezon - 12 Bölüm 💛

IMDb Puanı: 8,4 / 10
Yapım: 2015 - 2018 / ABD / 2 Sezon + Özel final bölümü
Tür: Dram, Gizem, Gerilim, Bilim-kurgu, Fantastik

Uzun zamandır izlemek istediğim bir diziydi. Oldukça farklı ve özgün bir dizi. İzlerken çok keyif aldım. Her karakterin farklı bir kültürden olması ve bunların harmanlanması oldukça güzeldi. Severek izlediğim bir dizi oldu. 2. sezonuna da başladım fakat araya Lucifer ve başka diziler girince kaldı.
Lucifer | 1. - 2. - 3. - 4. Sezon - Toplam 67 Bölüm 💛


IMDb Puanı: 8,2 / 10
Yapım: 2015 - günümüz / ABD / 5. sezonu gelecek
Tür: Polisiye, Dram, Fantastik

Netflix 4. sezonunu yayınlayınca karşıma sürekli çıkmaya başladı. Bende merak edip izlemeye başladım ve bırakamadım. Yaklaşık 10 gün gibi kısa bir sürede izleyip bitirdim. Çok ama çok severek, keyif alarak izledim. Lucifer karakterine bayıldım. Lucifer ve Chloe ikilisinin uyumu da şahaneydi. Yan karakterleri izlemekte çok keyifliydi. Kısaca ben çok sevdim ve izlemenizi tavsiye ediyorum. 😅😋
Hercai | 1. Sezon - 12 Bölüm

IMDb Puanı: 7,4 / 10
Yapım: 2019 - günümüz / Türkiye / 2. sezonu gelecek
Tür: Dram, Romantik

Bu sene güncel olarak takip edebildiğim tek dizi Hercai'ydi sanırım. Beğenmediğim, beni sinirlendiren kısımlar olsa da genel olarak severek takip ettim. Ancak sezon finali çok sıradan ve merakta bırakmadan bitti. 2. sezonu başladığında devam eder miyim bilmiyorum.
Benim izlediklerim bunlardı. Siz içlerinden hangilerini izlediniz? Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Dipnot: Yanına kalp koyduklarım en sevdiklerim. 😋

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Anime dolu bir ay olmuş.

    Bulut Atlas'ı ben de izlemek istiyorum. Filmde anlamadığın noktalar varsa netten yorumlarını okumak yardımcı olabilir. Ben anlamadığım filmlerden sonra filmin Ekşi Sözlük'teki yorumlarını okuyorum :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Kitap Yorumu: 1984 - George Orwell | Bloggerlar Okuyor - Nisan 2016

Dizi Yorumu: Angel Eyes (2014)

Kitap Yorumu: Bana Her Şey Seni Hatırlatır - Beth Harbison